X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הניסיון לפגוע ולכרסם במעמדו של נתניהו, בשל המצעד בפריז בו פילס לעצמו דרך לשורה הראשונה - הוא גועלי. הטלוויזיה הצרפתית דיווחה בראש המהדורות את העובדה שנתניהו עמד בראש המנהיגים שהגיעו לעצרת, כי ישראל עומדת בראש המאבק בטרור האיסלאמי הקיצוני, להבדיל מהתקשורת בארץ
▪  ▪  ▪
נתניהו בפריז. הקריאה לבוא לישראל - לגיטימית [צילום: פלאש 90]
"עם ישראל, עם אשר עמד על-אף תלאותיו לדורות, עם גדול, עם עולם, עם קדוש, עם אלוהים, הראוי לשמש דוגמה ומופת לאנושות כולה". (היינריך היינה)

לעלות לישראל - תמצית הציונות
כל המבקרים המתוסכלים שלא התלהבו מהקריאה של נתניהו ליהודי צרפת, לראות בישראל את ביתם ושהממשלה תקבל אותם בזרועות פתוחות, שכחו כנראה את תמצית מטרתה של הציונות המעשית.
מדינת ישראל - הוקמה כדי להיות בסיס פוליטי מדיני ביטחוני, ליהודים בכל אשר הם. מדינת ישראל היא העוגן הקבוע של יהדות העולם, ולכן הקריאה לבוא לישראל, היא לגיטימית וחיונית. חוק הלאום הוא חלק בלתי נפרד מאותה גישה של מתן בית לאומי ציוני יהודי, לכל יהודי התפוצות בישראל כדברי בן-גוריון במגילת העצמאות, בעת ההכרזה על הקמת המדינה לאמור: "הנני מכריז בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל - היא מדינת ישראל".
כל פרשנות אחרת להכרזה ולנאמר במגילת העצמאות, היא שגויה, לא נכונה, לא אמינה ומנסה להתחכם ולהתיישר עם דעות פוליטיות, כביכול ליברליות נאורות, אבל למעשה מעוותות את המטרה של הקמת המדינה, כמדינת העם היהודי ראשית דבר. ואחריו המיעוטים שיקבלו שוויון זכויות וחובות ככל האזרחים. לפיכך ובשל כך אין מקום לפרש את ההכרזה כמדינת "כל אזרחיה", אלא כמדינה יהודית ציונית, ריבונית ודמוקרטית.
האירועים והפיגועים לא קשורים לבחירות
המומנטום של האירועים בעולם, כולל הפיגועים כשהמטרה היא בין היתר המערב + היהודים, אינם בוחרים מועדים לפני או אחרי בחירות. לכן השתתפות ראש ממשלת ישראל בראש משלחת לעצרת נוסח פאריס, היא חיונית וחייבת להיות נטולת אפקטים פוליטיים. הביקורת על נתניהו והמשלחת במקום לפגוע בו, בסופו של דבר תחזק אותו וחבל שהמבקרים לא מבינים זאת.
ממשלת צרפת התנגדה תחילה לבואו של נתניהו, בטענה של אמצעי ביטחון מסובכים, וזו אותה ממשלה והפרלמנט שהצביעו בעד הקמה מדינה פלשתינית, אז בהחלט לא מפליא. מכאן שהתעקשות על משלחת ישראלית - בכירה במקומה. כעונש הזמינו הצרפתים את אבו-מאזן, ובכך הראו לעולם את העיוות ואת האיוולת. שהרי אבו-מאזן מכחיש השואה, שונא היהודים והציונות, בממשלת איחוד עם החמאס, מרכז הטרור האזורי המקבל גיבוי מאירן, מרכז הטרור העולמי, עומד בשורה אחת עם מתנגדי הטרור והלוחמים בו. מחזה אבסורד, שרק הפוליטיקה העולמית יכולה להגיש.
לסיכום:
ישראל היא בשורה הראשונה בעולם במלחמה בטרור, בביטחון על מדינה ועל אזרחיה. ישראל היא בשורה הראשונה בהתראה ובסיכול של התארגנות אנטי-יהודית ואנטי מדינת היהודים. ישראל היא על המפה.

תאריך:  17/01/2015   |   עודכן:  17/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התשובה לפיגוע בפריז - ציונות וחוק הלאום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקריקטורות של מוחמד
יובל ברנדשטטר
מספיק כבר עם השנאה העצמית! ניתן כבוד לראש ממשלת-ישראל, ולא משנה מי יהיה אחרי סבב הבחירות הבא עלינו. נקבל את אחינו בני ישראל במאור פנים, ונזכור כי האויב האמיתי אינו אנחנו, אלא הג'יהאד
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    לא לבלוט, אנטישמים, כחש ורמייה, טובעים ואי-יכולת
עופר וולפסון
נשיא ארה"ב על הפיגועים בצרפת: "היתרון הגדול ביותר שלנו הוא שהאוכלוסיות המוסלמיות אצלנו מרגישות עצמן כאמריקניות לכל דבר. זה לא המצב בכל אירופה"
נחמן פביאן
שר החוץ הארגנטיני טימרמן נמנע מלהסביר הן את החלטתה של נשיאת ארצו שלא להשתתף במצעד, והן את החלטת ממשלתו שלא לשלוח נציג למפגן הזדהות עם קורבנות הרציחות בפריז שהתקיים מול השגרירות הצרפתית בבואנוס איירס
מרדכי קידר
המצב הקיים מוביל את אירופה במסלול פיצוץ בין המהגרים המוסלמים ובין החברה האירופית, והפיצוץ המתקרב עלול להביא את אירופה לאבדון. אם לא יינקטו צעדים החלטיים להטמעתם של המהגרים המוסלמים בתרבות אירופה, התוצאה עלולה להיות הרסנית לחברה, לשלטון ולכלכלה בכל אחת ממדינות אירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il