X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בידיעות מדמיינים שגנבנו להם את המדינה תפסתם מונופול על הדמוקרטיה - בדיחה. הפלורליזם שלכם הוא חד-ממדי ומגיע עד לרגע שבו אתם מאותגרים בידי הצד השני וגם: ברנע אינו משוחרר מאידיאולוגיה ומפוליטיזציה אבדה לכם הבושה!
▪  ▪  ▪
אחוזי אובססיה. ידיעות אחרונות [צילום: פלאש 90]
איציק וולף
נתניהו נגד מוזס: רוצה להפיל את הליכוד

נחום ברנע: "ראש הממשלה נתניהו זקוק לאשפוז"
לי-אור אברבך
שעות ספורות לאחר שנתניהו יצא במתקפה חריפה נגד קבוצת ידיעות והעומד בראשה נוני מוזס, הפרשן הבכיר של ידיעות אחרונות מגיב: "הוא רדוף פחדים ופארנויה. מה עיתון כבר יכול לעשות לו?"
לרשימה המלאה

   דרור אידר
הטקטיקה המוכרת: ללכלך - וכמה שיותר

   דרור אידר
הגיע הזמן לחשוף את הקלפים

דרור אידר
ובסוף - הטיוטה נשארה טיוטה

המשיכו לזלזל, להתעלם, לדברר עצמכם לדעת, לראיין את עצמכם, לבזות את הכבוד הלאומי ואת האינטליגנציה של הציבור; המשיכו ללעוג לקול המון כקול שדי. הקול הזה צורם באוזניכם; לא בכדי.
זה לא נתניהו. הוא כליא ברק של כולנו. אתם בזים לכולנו כי בדמיונכם גנבנו לכם את המדינה. אבל היא מעולם לא הייתה שלכם. אבותיכם עשו משהו למענה, אבל מאז עברו מים רבים בירקון והחברה הישראלית השתנתה לחלוטין. אתם שומעים, היא שונה כיום לגמרי ממה שסיפרו לכם בשיחות הסלון בשישי בערב.
על מי אתם עובדים? צפו במהדורות החדשות וראו כיצד אבדה לכם הבושה. יש לכם טענות כלפי ישראל היום - קשטו עצמכם לפני כן. כמעט כל תוכנית חדשות או אקטואליה מוקדשת לטענות הבזויות נגד חצי מהעם. והמחנה השמרני-ימני מונה הרבה יותר מחצי.
תפסתם מונופול על הדמוקרטיה - בדיחה. הפלורליזם שלכם הוא חד-ממדי ומגיע עד לרגע שבו אתם מאותגרים בידי הצד השני. אתם פשוט לא מבינים מה פירוש לשמוע כל הזמן את היריב הפוליטי, לראות כיצד הוא שולט בכל שופרות הביטוי. זה מה שהרגשנו במשך שנים. עכשיו המציאות הזאת משתנה, מאוד מאוד לאט. הרי לא תוותרו על המאחזים הבלתי חוקיים שלכם בערוצי הטלוויזיה החד-ממדיים מבחינה פוליטית, ולא על מאחזיכם בתחנות הרדיו.
והנה מגיע נחום ברנע, ובפרץ של התרגשות תנינית תוהה, מה האובססיה שיש לנתניהו עם "ידיעות" - חתן פרס ישראל להיתממות. רוצה דוגמה: יקירכם ליברמן מבקש את תיק הביטחון, שעה שלא ברור אם כלל יעבור את אחוז החסימה. אבל ב-ynet מייצרים כותרת שקרית כאילו מתקיים "מרוץ" בין המפקד המהולל ליברמן למשה יעלון על תיק הביטחון. השטויות האלה מציפות אותנו מדי שעה. לא את נתניהו מבקשים ברנע וחבר מרעיו בתקשורת לאשפז, אלא את כולנו, רוב החברה הישראלית שפעם אחר פעם אינה שועה לתכתיביה הפוליטיים והתרבותיים של הכת הזאת.
אין תוכנית אקטואליה שבה לא הכחישו הדוברים את ההתגייסות המסיבית שלהם נגד האפשרות המבעיתה, המבהילה, המשתקת, שחלילה וחס, נתניהו יזכה שוב בבחירות. מה פתאום, הם עוסקים רק בעיתונות.
העיתונאים אינם חכמים יותר מהציבור. כולנו רואים את הקולות ומבינים מדוע כלה נכנסת לחופתה ומדוע נוח לחבורה מסוימת להסתוות מאחורי מעטה האוביקטיביות המשטה, במסווה של דאגה לחלשים וכפי שעמותות השמאל מסרבות להודות בפוליטיזיציה של פעילותן. השיטה ידועה. צריך לחשוף את כ-ו-ל-ם. על השולחן.

איפה הקולות האמיצים בתקשורת?
לא יכול להשתחרר מעצמו. ברנע
[צילום: פלאש 90]

לא את נתניהו מבקשים ברנע וחבר מרעיו בתקשורת לאשפז, אלא את כולנו, רוב החברה הישראלית שפעם אחר פעם אינה שועה לתכתיביה הפוליטיים והתרבותיים של הכת הזאת

ברנע, כיתר העיתונאים, אינו משוחרר מאידיאולוגיה ומפוליטיזציה. פילוסופית, הוא אינו יכול להשתחרר ממי שהוא. והוא אדם פוליטי, ממש כאמנון אברמוביץ', שמכהן כפרשן-על יחיד בחדשות המהפכה, וכמו רביב דרוקר שפירסם בזדון מסמך ראשוני עם האשמות חמורות כלפי ראש הממשלה, שממש - אבל ממש - לא הופיעו בטיוטה הסופית שהועברה לפרקליטות (שהחליטה לאחר בדיקה מעמיקה לסגור את התיק מחוסר ראיות פליליות). האם תחקירן ראוי לשמו מפרסם טיוטה ראשונית - לא כתב תביעה אלא מסמך ראשוני, לפני שהמבוקר השיב עליה?
ב-99' חשף קלמן ליבסקינד בעיתון "מקור ראשון" את פרשת העמותות של אהוד ברק ומפלגת העבודה. שלא במפתיע, נאלץ הליכוד לכנס מסיבת עיתונאים כדי לספר לתקשורת. כהיום, התקשורת סיקרה את האירוע והמיתה אותו מיד. האם התקשורת השקיעה כיום בפרשת עמותות השמאל עשירית ממאמציה בפרשת הבקבוקים הגרעיניים? עיזבו את העניין הפלילי; לא ראוי לחקור, לשאול? במקום זאת, מביאים כעניין שווה את הבדיחה ששמה איתן כבל וטענותיו כלפי ישראל היום. מישהו קונה את כובד הראש המעושה שלכם בפרשה?
היכן הקולות האמיצים בתקשורת שיקראו לראש הממשלה כן לנאום בקונגרס? כולם מיישרים קו נגד? מסורת עתיקה בעמנו מלמדת שפיקוח נפש דוחה הכל! גם את כבודו של נשיא ארה"ב. למען האמת, חשוב שנתניהו יגיע לקונגרס כדי לחשוף את אוזלת היד של מי שעומד בראש המעצמה החשובה בעולם אבל שכח את תפקידו.
נתניהו לא מתערב בפוליטיקה האמריקנית - הטענה השקרית הזו נועדה להשתיקו, כדי לא להפריע לבית הלבן לסגור את עסקת החרפה עם האירנים. לא הפוליטיקה האמריקנית מעניינת את נתניהו, אלא ביטחון ישראל. לכן יחפש כל סדק שאפשר להשתחל בעדו כדי להשפיע - בוודאי כשמדובר בבמה היוקרתית בעולם. את זה אי-אפשר לומר בכיוון ההפוך, ביחס להתערבות האמריקנית הקבועה מדי בחירות (וביניהן) לטובת השמאל. ראו למשל את פרשת העמותות שממוסמסת בכוונה ברוב אמצעי התקשורת.
חכמינו לימדונו: במקום שיש חילול השם אין חולקין כבוד לרב; על אחת כמה וכמה במקום שיש חשש ודאי לעתידנו וביטחוננו שאין חולקין כבוד לנשיא כושל על חשבון חיינו. ולא, היחסים עם ארה"ב לא יינזקו. גם שם מבינים את ההבדל בין מדינת היהודים למנהיגה. נתניהו מוכן לשלם את המחיר. אל תדאגו לו. תודה לאל, הגענו למצב היסטורי שבו יהודי ארץ ישראל שבים לבריאותם, ואינם מתכוונים לשתוק, גם אם תקשורת שלמה מתגייסת נגד המעשה הטבעי של הגנה על האינטרסים הכי בסיסיים שלנו - מתוך הנחה טיפשית שבכך תשפיע על תוצאות הבחירות.

פורסם במקור: ישראל היום (ג', 10.2.15)
תאריך:  10/02/2015   |   עודכן:  10/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ל"ידיעות" אבדה הבושה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
כשהוא משחק במגרש של נתניהו.
ברנע עושה טעות,   |  10/02/15 10:32
 
- קשקוש
מגיב ותיק  |  12/02/15 01:40
 
- תגובה מקושקשת של המגיב הותיק ל"ת
אכן קישקוש  |  12/02/15 09:48
2
למחלקת אבדות ומציאות
אהרון שחר  |  10/02/15 11:08
3
למגיב מס׳ 1
מציאות בערפל  |  11/02/15 20:35
 
- הזבלון וראש הממשלה,
זה לא מפליא  |  11/02/15 21:59
4
לא ניתן לאבד את מה שאין לך ל"ת
שאול א.  |  11/02/15 21:04
5
מה ההבדל בין עיתונאי לחבר כנסת
אורח  |  15/02/15 11:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
ליאור רזניק
במערכת הבחירות הזאת, בדומה למערכות בחירות בעבר, אנו עדים לטיעונים כאלו ואחרים שבאים ממחנה השמאל, טיעונים שפעמים רבות הם צביעות ותו לא
ראובן לייב
שלטון הימין בבחירות הצפויות יגרור קרע עמוק ביחסים שבין ישראל למדינות המערב, ויחד עם זה גם מאבק-הישרדות אימתני במדינה, עם גזירות של מיתון, פיטורים ומיסים
אריה גל
ח"כ איילת שקד רוצה להיות השרה לביטחון פנים, וחי נפשי שאני, איש "העבודה", שקלתי להצביע הפעם "הבית היהודי" בשל כך
עידן יוסף
סקר: אחוז התומכים ביעלון לתפקיד שר הביטחון גדול פי שלושה מאשר התומכים בליברמן    ליברמן: יעלון אלוף בפליטות פה והאויב לא מפחד    יעלון: קודם שיעבור את אחוז החסימה
עו"ד חיים שטנגר
אולי יכבדו אותנו פוליטיקאים מסוגו של הרצוג, ולא יעמידו עצמם "בראש משלחת לוועידת מינכן" ולא ישחררו הם ואו מי מטעמם ספינים שקריים ומופרכים לתקשורת ולא יעשו מעצמם ביטחוניסטיים גדולים, בכל הכבוד הראוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il