X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבלבול הלשוני מעיד על בלבול עמוק יותר, מהותי יותר. לבוז'י הרצוג אין אפילו מקצת הכישורים, מקצת הכלים, לשמש כראש ממשלת ישראל ולהוביל את העם היהודי בארצו לבטח
▪  ▪  ▪
יצחק (בוז'י) הרצוג. חוסר אונים ולחץ [צילום: פלאש 90]

מזה שבועות ארוכים נשמעת מעל כל במה הדרישה לקיום עימות בין יצחק הרצוג לבין בנימין נתניהו. על הדרישה חזרו לעייפה, אם כי בתקיפות, הרצוג עצמו וחבר מרעיו היוצרים תהודה לדרישה במטרה לייצר מצג על פיו נתניהו חושש מהתמודדות בה לבטח ייכשל. התקשורת המוטה והמגויסת לטובת השמאל ספקה רוח גבית לדרישה עם רמיזות עבות בדבר אי-התקינות של התחמקות מעימות כזה.
לפני ימים אחדים וכמעט באקראי הזדמן עימות בזעיר אנפין עת רינה מצליח ראיינה באולפן את הרצוג כשבמקביל הועלה נתניהו לשידור. במשך דקות ספורות הייתה הזדמנות לטוען לכתר להוכיח את כישוריו ומיומנותו אל מול ראש הממשלה המכהן, לשאול שאלות, לתקוף, לבקר ולהוכיח.
מצד אחד חזינו בנתניהו בוטח, שקול, מצוי בפרטים ותוקף את השמאל והרצוג בכללם על רעיונותיהם המסוכנים ודרך הפתלתלים הפוליטית בה בחרו לנגח ולהשמיץ. מנגד, התגלה הרצוג ככלי ריק. אדם שדוף וקטן שמענה בפיו אין ושכל מה שהוא מסוגל לעשות הוא לדקלם סיסמאות נבובות וריקות. תוך שהוא זע באי נוחות בולטת בכיסאו ניסה להוציא מפיו תשובות כאשר הוא מתבלבל בלשונו עד כדי האמירה האומללה דלעיל, ממנה נעשה כבר מטעמים כהנה וכהנה - "נשמור על נתניהו מאוחדת".
השיבוש העיד על הלחץ, על חוסר האונים, על הבלבול ועל העדר דרך. לא בכדי היה בוז'י למשל ולשנינה בפי האחראים על מסע הבחירות של הליכוד אשר עטו על המציאה כמוצאי שלל רב.
אם נניח לרגע את הקוריוז ונתרכז במהות, נבחין די בקלות שבוז'י איננו מתאים לתפקיד. להווה ידוע שעבדכם איננו מחסידי נתניהו והפתק שלי ישולשל לטובת גורמים יותר נאמנים לתורת ישראל ולארץ ישראל ולמרות זה בבחירה בין השניים- אין כל ספק.
תפקיד ראש ממשלת ישראל הוא באמת ובתמים מהמורכבים שיש. המצב הביטחוני, הגיאופוליטי, הבינלאומי והמרחב בו אנו חיים, תובעני ביותר עד כדי מורכבות בלתי אפשרית כמעט. ידוע וגלוי שנתניהו נאלץ להתמודד עם לחצים כבדים של קהילה בינלאומית צבועה ורווית אינטרסים, עם נשיא אמריקני עוין, עם תקשורת מקומית המאכילה אותו מרורים ועם בעיות ואתגרים ביטחוניים רבים מספור, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה. לית מאן דפליג שמדובר בתפקיד קשה, אולי קשה מנשוא.
מגיע המועמד של ה"מחנה הציוני" לרגע לו פילל ושעת כושר לה קיווה ובידו ובפיו היכולת להכות, לתקוף, לטעון ולשכנע. תחת זה, מבוהל מהמעמד וחלוש בעליל הוא משרבב משפט או שניים, בלי מסר ברור ומשכנע ותוך התרגשות מעצם המעמד אליו נקלע תוך שהוא מבטיח "לשמור על נתניהו מאוחדת"......
הבדיחה הזו איננה מצחיקה כלל ועיקר. הבלבול הלשוני מעיד על בלבול עמוק יותר, מהותי יותר. לבוז'י הרצוג אין אפילו מקצת הכישורים, מקצת הכלים לשמש כראש ממשלת ישראל ולהוביל את העם היהודי בארצו לבטח.
ומשנקרתה לנו ההזדמנות לראות אותו בשעת מבחן (קל שבקלים לעומת המציאות התובענית על מורכבויותיה) אין אלה להסיק את המסקנה דלקמן: הרצוג איננו יכול ואיננו ראוי לשאת בתפקיד הרם.
היזהרו בבחירתכם!!.

תאריך:  16/03/2015   |   עודכן:  16/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נשמור על נתניהו מאוחדת"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בעז- כמה שאתה
אבנר צפוני  |  16/03/15 15:19
2
צריך לשלשל פעמיים
אהרון שחר  |  16/03/15 15:51
3
ניתו ח מלומד נוסח שפירא
שלמה המגיב  |  16/03/15 16:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
ליאורה קוזלובסקי
יעקב עמר
תופעת הכלנתריזם בפוליטיקה הישראלית קיימת ואף הרקיעה שחקים. הגינוי בציבור לתופעה הוא שנעלם. היעלמותו של גינוי זה מהווה סכנה של ממש לדמוקרטיה, שהרי אם בראש ממשלת ישראל תעמוד מלכת הכלנתריזם, ציפי לבני, יהיה זה מתן תוקף לביטול הכלנתריזם כדבר מגונה
יניב הלפרין
יש מפלגות שכלל לא מתייחסות במצע שלהן לנושאים הטכנולוגיים, בעוד שאחרות עוסקות בכך בהרחבה    מה הן מציעות למו"פ? אלו מפלגות שמות דגש על החינוך הטכנולוגי? ואיזו מהן קוראת לעודד נערות לעסוק בתחום?
יניב מויאל
אני מופתע כל פעם מחדש וכל בחירות איך מכבש הלחצים החברתי מופעל-כנגד אזרחים תמימים שמשוכנעים שאם רק הפעם יצביעו עתידם יהיה מובטח
עמוס גלבוע
הגורם המרכזי שנלחם עכשיו בעירק נגד דאעש היא למעשה אירן, ייתכן בהסכמה, אם לא בשיתוף פעולה כלשהו עם ארה"ב. הם הופכים לבעלי הבית בעירק, הלכה למעשה, ויתכן שמדינת טרור אירנית תחליף בעתיד בעירק את ארגון הטרור דאעש. וזה מעלה שאלה מציקה: לצד מי יתייצב ממשל אובמה: לצד האימפריה האירנית המתפשטת, או לצד ציר אפשרי סעודי-ישראלי?
רשימות נוספות
אהוד ברק: תומך בבחירות ביצחק הרצוג  /  איציק וולף
למרות ההמלצה: לא יוצבו מצלמות בקלפי  /  איציק וולף
מזכיר קלפי שסרח לא יוצב שוב בקלפי  /  איציק וולף
כוחה של שייכות מפלגתית חזקה  /  יוליה אלעד-שטרנגר
בקלפי נלכד את הבית ביחד  /  אסתר שניאורסון גרי
את בעד נשים?  /  סתיו אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il