X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל משיקה לראשונה את הדור הבא של המיונז: מיונז אמיתי תלמה ומיוקל 5% המיוצרים משמן קנולה בלבד.
כחלק מאסטרטגיית הויטאליטי (חיוניות) של החברה, במסגרתה מפתחת ומשווקת יוניליוור ישראל מוצרים בעלי ערך תזונתי גבוה יותר, משווקת החברה את המיונז האהוב והמוכר של תלמה באותו טעם ובתוספת בריאות - מבוסס על שמן קנולה, הידוע כשמן בריא יותר.
מיונז תלמה הוא המיונז האהוב והמוכר ביותר בישראל, ומוביל את שוק המיונזים בארץ. מיונז תלמה נתפש מומחה בתחום, מתאים לכל המשפחה ומקנה ביטחון בשימוש בו. כמו-כן כמוצר חובה בכל מטבח המעניק עסיסיות וטעם עשיר לארוחה. מיונז תלמה החדש שומר על הטעם האהוב והמוכר, תוך מתן דגש לתוספת ערכים תזונתיים גבוהים יותר, אשר יעניקו לצרכנים אפשרות לבחירה חכמה ומושכלת יותר, ולשמירה על בריאות הגוף ותפקוד הלב. 1 כף מיונז אמיתי קנולה מכילה כ- 57% מהצריכה היומית המומלצת של אומגה 3.
השקת מיונז אמיתי ומיוקל המבוססים על שמן קנולה תלווה בקמפיין פרסום בהשקה של כ- 1.5 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד באומן בר ריבנאי , יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ותשדירי רדיו, תחת הסיסמא: "חדש מתלמה - מיונז קנולה - אותו הטעם יותר בריאות" ובליווי סמל פרחי הקנולה. בנוסף ייערך בנקודות המכירה דיול, חלוקת חוברות מתכונים ואביזרי נראות.
אורנה לוי, דיאטנית קלינית ותזונאית ראשית יוניליוור-ישראל: " קיימת הסכמה מדעית באשר לחשיבות הבריאותית שיש להרכב איכותי ומאוזן של חומצות שומן במזון. שמן קנולה ידוע כמקור מצוין לחומצות שומן מסוג אומגה 3 ואומגה 6, שהן חומצות שומן חיוניות, הבונות את תאי הגוף ועוזרות במניעת מחלות לב.
השומן חשוב וחיוני לתפקוד הגוף. ההמלצות לתזונה נבונה הינם כי השומן יהווה 30% מהקלוריות בתפריט היומי. השומן מורכב מחומצות שומן, כאשר סוג חומצות השומן משפיע על בריאות הלב ותאי הגוף. ב- 1 כף מיונז קנולה החדש של תלמה יש כ- 57% מהצריכה היומית המומלצת של אומגה 3".
במסגרת ההשקה, מתחדש עיצוב אריזות כל עולם המיונז של תלמה, כך שיתעדכנו גם פני המיונזים הקיימים בהתאם, ו"המיונז האמיתי" של תלמה ו"כמויונז" של תלמה יופיעו מעתה בעיצוב מחודש, אחיד ובולט יותר על המדף.
שוק המיונזים מוערך בכ- 72 מיליון שקל בשנה. בכלל שוק המיונזים מחזיקה יוניליוור, עם המותגים תלמה והלמנס, נתח שוק כולל של 79% על-פי נתוני איי.סי נילסן (כספי, מצטבר שנתי).
תלמה ממשיכה להוביל את כלל שוק המיונז עם נתח שוק של 66% (איי.סי נילסן, שנתי, כספי, פברואר 2006).
בשוק המיונזים האמיתיים מובילה תלמה עם נתח שוק של 74%, ועם צמיחה של 13% בחצי השנה האחרונה. (איי.סי נילסן, כספי, פברואר). גם את קטגוריית המיונזים הדיאטטיים ממשיכה יוניליוור להוביל עם מיוקל 5% של תלמה (שהושק בנובמבר 2004) וכמויונז של תלמה (הותיק), שמהווים יחד 49% מהקטגורייה. עוד בקבוצת המיונזים הדיאטטיים של יוניליוור ניתן למצוא את ממרחי המיונז המופחת שומן הלמנס 12% והלמנס לייט, שמחזיקים כולם יחד נתח שוק כולל של 71% (איי.סי. נילסן, כספי, מצטבר שנתי, פברואר 2006).
ההיסטוריה של מיונז תלמה - על קצה המזלג...
ערב קום המדינה. טרור, מאבקים, מצב כלכלי קשה, המזון נמכר בהקצבה. במחלקת תלמה שהוקמה ב- 1947, חיפשו דרכים לפתח מוצרים שניתן יהיה למכרם ללא תלושים. מחלקת תלמה מפתיעה את היישוב הצעיר עם מוצרים חדשניים, כשהבולט והמצליח שבהם- ממרח מיונז.
זמן מה לאחר תחילת הייצור מתברר שהעם מעדיף את מיונז תלמה על פני ממרחים אחרים. כאשר אזל מלאי המיונז החנויות, הקונים השתוללו. איך עשו באותם ימים ממרח מיונז בבית חרושת תלמה? בשיטה פשוטה מאד: במיקסר ביתי, במעבדה קטנה במחסן בגדים.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'.

תאריך:  16/05/2006   |   עודכן:  16/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע הר-לב - זאביק דרור, יח"צ
- הודעה מטעם שוקי זיקרי
רוני חסיד – יחסי ציבור
- הודעה מטעם עמותת ישראלס לחקר מחלת ניוון השרירים איי.אל.אס
בן-ציון ציטרין
- הודעה מטעם פרסום רגב קויצקי
חיה גבריאלי
- הודעה מטעם פוקס    יצלמו את קמפיין חורף 06 בסקוטלנד בעלות של כ-2,000,000 דולר
GCS
- הודעה מטעםן 013 ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il