בייגל בייגל עולה בקמפיין הכי ממקרקר למותג נשנושים
עם הקריארייטיב: "חיסלו אותי בדקה ה-90", "טחנו אותי בהארכה" ו-"פתחו אותי בפנדלים"...
הקמפיין, באמצעות באומן-בר ריבנאי, קושר את המותג למשחקי המונדיאל ומכתיר את נשנושים כחטיף האולטימטיבי לנשנוש ולאירוח במהלך משחקי המונדיאל.
חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית המיני קרקרים עולה בקמפיין חדש וייחודי לקראת המונדיאל, בו מככב המותג נשנושים כחטיף האוליטמטיבי ולנשנוש ולאירוח במהלך משחקי המונדיאל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, בהשקעה של כ-1 מיליון ש"ח, כולל שילוט חוצות ופרסום באינטרנט בהם מקושר המותג נשנושים למושגים מעולם הכדורגל. בין הכיתובים הקריאטיביים המובילים את הקמפיין: "חיסלו אותי בדקה ה-90", "טחנו אותי בהארכה" ו-"פתחו אותי בפנדלים".
סדרת נשנושים מציעה מגוון חטיפים המתאימים גם לאירוח, לצריכה מחוץ לבית ולנשנוש מול מסכי הטלוויזיה במהלך משחקי המונדיאל....
בסדרת נשנושים של בייגל בייגל מגוון טעמים ביניהם: נשנושים נאצ'ו בטעם מקסיקני, נשנושים שום בטעם ים תיכוני, נשנושים בטעם גבינה בניחוח פרמז'ן וכן בטעמי תירס, זעתר, פסטו, שמנת-בצל ו-רוזמרין ושמן זית.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב - דיוויד אדלשטיין, ארטדירקטור מיכל גונן, קופירייטר אמיר אריאלי, מנהלת לקוחות - קרן סלומונוביץ', סופרוויזר - מיכל פרסי, תקציבאית - עמית סמרי, פלנר - עמית קורן סמנכ"ל הפקה - דורית גווילי, מפיקה - אודליה נחמיאס, צלמים גיא וגלעד
קמפיין אינטרנט: REDHEAD