BabySafe, מבית Peg-Israel מעלה קמפיין ראשון להשקת המותג בישראל, בהיקף של כמליון ש"ח. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר- ריבנאי, יעלה בעיתונות ובאינטרנט, וכמו כן תתקיים פעילות שיווקית בנקודות המכירה.
הקמפיין ישים דגש על הבטיחות של מוצרי Baby Safe . המוצרים שעברו בדיקות דקדקניות במעבדות באירופה, הם בעלי תו תקן אירופאי וישראלי. בין מוצרי Baby Safe מגוון רחב של עגלות וטיולונים, כסאות בטיחות לרכב,בוסטרים, סלקלים, כסאות אוכל, תיקים פונקציונאליים ועוד.
עם החדרת המותג החברה הציבה לעצמה יעד מכירות של כ-45 מליון שקלים בשנה הראשונה, וצופה כי היא תתפוס נתח שוק של כ-40% בקטגוריית כסאות בטיחות לרכב.
אודות
חברת פג ישראל בע"מ- שיווקה את המותג פג פרגו איטליה לישראל עד שנת 2004. לפני כשנה הקימה החברה מרכז הפצה לוגיסטי ענק בשטח של כ- 3000 מ"ר בקיבוץ משמרות. החברה מפיצה את מוצריה לחנויות המובילות ברחבי הארץ ביניהם רשת טויס אר אס ( בייביס אר אס), רשת מוצצים, רשת בייבי קלאב, הום סנטר, אייס ואוטו דיפו. בנוסף מייבאת החברה את מותגי התינוקות COSCO, safety 1st,ו-Firstwhees , המובילה ההולנדית בתחום העגלות.