X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה השבוע בקמפיין להגברת המודעות לכדי המים המינרליים הקטנים המשווקים בלעדית על ידה, תחת הכותרת "כד במידה קטנה", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהשקעה של למעלה מ-500 אלף ש"ח.
הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה השיווקית של מי עדן, לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים בשוק בכלל ומול פתרונות אחרים במים מינרליים טבעיים בפרט. מטרת הקמפיין להגביר את מודעות הצרכנים למגוון הכדים המשווקים על-ידי מי עדן, שהינה החברה היחידה המאפשרת ללקוחות ליהנות כבר היום מבחירת גודל הכד הרצוי להם - 11 ליטר או 19 ליטר.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מערך השיווק של מי עדן ערוך להציע לכל לקוח את הפתרון המתאים לו, על-פי צרכיו. מטרת הקמפיין להזכיר ללקוחות שאנו מציעים גם כד במידה קטנה - 11 ליטר, הנותן מענה ללקוחות הצריכים כד בגובה נמוך יותר (לשיש), משקל קל ובעל תכולה קטנה יותר של מי עדן".

תאריך:  15/06/2006   |   עודכן:  15/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il