X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע דרור פיילר מארגן משטים לעזה ולא לסוריה שם נרצחו כבר 200,000 אזרחים במלחמת אזרחים עקובה מדם? פירוז עזה תמורת הסרת המצור - זהו הפתרון ולא המשטים שהוא מארגן
▪  ▪  ▪
החמאס שולט ברצועת עזה [צילום: AP]

רצועת עזה היא תחת שלטון החמאס- לא בשלטון ישראל. ישראל פינתה את כל ההתנחלויות מרצועת עזה ואת כל הצבא. אין נוכחות ישראלית ברצועת עזה כבר כ-10 שנים. החמאס השתלט על רצועת עזה וסילק משם את השלטון הלגיטימי של הפלשתינים- את הרשות הפלשתינית, תוך כדי ביצוע מעשי טבח בתומכי הפתח. אנשים הושלכו מהגגות אל מותם או נורו בברכיהם כדי שלא יוכלו לשמש גורם המסכן את שלטון החמאס.
החמאס שולט כבר בעזה כ-10 שנים ובשנים אלה הוא לא עשה דבר כדי ליצור מקומות עבודה, לפתח את הכלכלה ולפעול לרווחת התושבים. הוא אף הביא לסגירת אזור התעשיה במעבר ארז בו מצאו פרנסתם פועלים עזתים וגם הביא להפסקת יציאת פועלים לעבוד בישראל. ע"י פגיעות בלתי פוסקות במעבר ארז. החמאס אחראי לאחוזי האבטלה הגבוהים בעזה. למרות זאת ישראל פותחת את המעבר לחולים הזקוקים לטיפול בבתי חולים ישראלים.
ישראל הטילה מצור על עזה מפני שהחמאס מבריח אמצעי לחימה לעזה כדי לירות טילים על אזרחים ישראלים בעוטף עזה. לו החמאס לא היה יורה טילים על אזרחים וחדל מפעילות טרור מרצועת עזה - לא היה מצור. כל מה שהחמאס צריך לעשות כדי להסיר את המצור הוא לחדול לתכנן פעולות טרור נגד אזרחים ישראלים. עזה, בניגוד לגדה המערבית איננה נמצאת תחת כיבוש ישראלי. פרוז תמורת הסרת המצור - זהו הפתרון ולא המשטים שאתה מארגן למרות ירי הטילים על אזרחים ישראלים ישראל מספקת לעזה את צרכיה במזון, תרופות ומוצרים אחרים. יומיום מעבירות מאות משאיות כמויות גדולות של אספקה. בעזה לא חסר מזון.
מצרים סגרה את מעבר רפיח והיא זו המטילה מצור על אזרחי עזה ומונעת מהם לצאת. אינך יכול לצפות מישראל לתת לעזתים להיכנס לישראל או לעבור דרכה במצב שהחמאס מפעיל טרור נגד ישראלים.
מצבם העגום של תושבי עזה אינו בשל ישראל אלא בשל העדר מדיניות של החמאס לטיפול בצורכי התושבים. החמאס מעוניין להשאיר את התושבים בעוני וסבל כדי להאשים את ישראל ואתה, כישראלי, צריך לדעת את האמת.
מבצע "עופרת יצוקה" והמבצעים הקודמים היו כולם תגובה ישראלית לאחר התאפקות ארוכה לירי טילים על אזרחים ישראלים. המבצעים כולם הם פעולות הגנה כנגד הטרור החמאסי. החמאס מעוניין במבצעים הישראלים כדי להאשים את ישראל ברצח אזרחים חפים מפשע.
החמאס חפר מנהרות כדי לתקוף יישובים ישראלים מתוך בתי אזרחים. החמאס משתמש בבתי אזרחים לאיחסון אמל"ח, ומלכד בתי מגורים כדי לפגוע בחיילים שיתקרבו לבתים. החמאס מונע מאזרחים לעזוב את אזור הקרבות למרות שהם הוזהרו מראש ע"י צה"ל ומשתמש בהם ובילדיהם כדי שישמשו מגן ללוחמיו הטרוריסטים. החמאס יורה על יישובים ישראלים מתוך בתי חולים, בתי ספר ומסגדים.
החורבן הנורא שפקד את עזה במבצע האחרון הוא תוצאה ישירה של צורת הפעילות של החמאס המעוניין להילחם בתוך שכונות מגורים כדי להביא להרס ולאובדן חיי אדם. זהו הנשק של החמאס במלחמתו בישראל.
לאחר "מבצע עופרת יצוקה" הוסכם שישראל תעביר חומרי בניין כדי שהתושבים יוכלו לתקן את בתיהם אבל החמאס השתלט על חומרי הבניין ו/ או אילץ תושבים "למכור" לו את חומרי הבניין. כך עזה נותרה בחורבנה אבל החמאס משיג חומרי בניין ומשפץ את המנהרות ומתכונן לסיבוב הבא.
התושבים אינם מעניינים את החמאס. הקורבנות שלהם הנשק של החמאס במלחמתו בישראל. הפתרון לסבלם של תושבי עזה הוא פירוז תמורת הסרת המצור.

תאריך:  30/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אריאל י. לוין
על הגרעין האירני אמר שר המודיעין ישראל כ"ץ: מדינת ישראל לא יכולה לתת יד לתהליכים הללו והיא תצטרך להיערך ולפעול בהקדם
עמי דור-און
לטיעון הפלשתיני ל"זכות השיבה" אין כל שחר והוא כולו שקר וכזב שמנסים למכור לפלשתינים כאילו יש סיכוי להקמת מדינה פלשתינית
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מנסה לחסל את מתנגדיו הפוליטיים ואת כל מי שמועמד לרשת אותו בתפקיד. תנועת חמאס תדרוש לעצמה את הנהגת הרש"פ ברגע שמחמוד עבאס ירד מהבמה הפוליטית
עידן יוסף
רכב חולף מדגם קיה בצבע לבן הגיח מהחשיכה ירה אל ארבעה צעירים ישראלים שעמדו על ציר אלון מערבית לבקעת הירדן בואכה השומרון
עידן יוסף
ראש הממשלה: אירן תקבל אפשרות לבנות כמות בלתי מוגבלת של סרכזות. שיאפשרו לה לפרוץ לפצצה גרעינית בתוך זמן קצר    על הפלשתינים: "התפישה שחזרה לגבולות 67' תפתור את הבעיה הוכחה כלא-נכונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il