X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בעוד מתקיים הויכוח על בטיחותו של המאגר הביומטרי, מסתבר שמדינת ישראל הקימה מאגר של ניצולי שואה, אשר לטענת מפלגת יש עתיד היה זמין לכולי עלמא. אז איפה האבטחה? איפה ההבטחה לאבטחה? חברים, אסור להאמין להם!
▪  ▪  ▪
יש עתיד. ניצול רשימות של ניצולי שואה למטרות פוליטיות [צילום: פלאש 90]

במהלך הבחירות קיבלו ניצולי שואה רבים טלפונים ומכתבים ממפלגת יש עתיד, ונוצר חשש כי פרטים דלפו ממאגר ממשלתי חדש. המאגר נבנה ביוזמת שר האוצר מ"יש עתיד". מי שהעלה את החשש לדליפה בפני היועץ המשפטי לממשלה הייתה זהבה גלאון, ומסתבר שמשרד המשפטים פתח בבדיקת התלונה.
מפלגת "יש עתיד" מצוטטת כטוענת: "אנו מביעים תמיהה על הפרסום ועל ההליך עצמו, שכן מדובר ברשימות תפוצה פתוחות שכל גוף או גורם יכול היה לבקש ולקבל, כפי שהובהר לרשות למשפט וטכנולוגיה במשרד המשפטים לפני חודשים רבים".
וכי ממתי מותר למשרד אוצר או למי מטעמו להקים מאגר מידע שלא ברשות משרד המשפטים, ומבלי ללמוד היטב את המותר והאסור במאגרי מידע על-פי חוק הגנת הפרטיות, והתקנות שתוקנו על פיו?
וכי מי התיר למשרד האוצר או למי מטעמו להפוך מאגר מידע ל"רשימת תפוצה"? ואם הפכו את מאגר המידע ל"רשימת תפוצה"? כיצד קיבלו את רשות הניצולים (OPT IN) לשימוש במאגר לצרכים שלא לשמם נועד המאגר? ולא סתם שלא לייעודם אלא לצורך תעמולת בחירות!!
ואם הפכו את המאגר לרשימת תפוצה, כיצד הודיע משרד האוצר בראשות כבוד השר לכל שאר המפלגות כי "רשימת התפוצה" זמינה להם, רק בואו וקחו?
ומה אומרת מפלגת המאמי של מרכז הארץ? "אנו מביעים תמיהה על הפרסום ועל ההליך עצמו .... כפי שהובהר לרשות למשפט וטכנולוגיה במשרד המשפטים לפני חודשים רבים", כמו אותו כייס לכאורה שנתפס על חם ואומר - "אני מביע תמיהה על הפרסום ועל ההליך עצמו ... כפי שהבהרתי למשטרה לפני חודשים רבים". למה מי זו יש עתיד שתביע פליאה על הגוף הממונה במשרד המשפטים על מאגרי מידע?
באיזה בית ספר למדה יש עתיד ולמדו שריה להפוך מאגר מידע ל"רשימת תפוצה"? איזו חוצפה הייתה ויש למפלגה הזו בהשתמשה ברשימות של ניצולי שואה למטרות פוליטיות צרות?
איזה זכות קיום יש למפלגה כזו? כיצד לא מתקוממים חבריה, חכ"יה ושריה למשמע כזו שערורייה? ומה יקרה אם יאיר לפיד יהיה עוד פעם שר לא עלינו, ויהיה אחראי למאגר הביומטרי לא עלינו, מה יהיה אז לא עלינו? למה יהפוך אז מאגר הביומטרי? לרשימת תפוצה? לתעמולת בחירות זולה?
חברים יקרים, כל עוד יש לנו כאלה מפלגות במפה הפוליטית, כל עוד יש לנו שרים שזו מידת הבנתם בחוק ובסדר הציבורי, אל לנו לאפשר את הקמתו של מאגר ביומטרי.

תאריך:  27/07/2015   |   עודכן:  27/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המאגר הביומטרי של ניצולי השואה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מאתר האינטרנט של מפלגת לפיד
ה.א  |  28/07/15 10:08
2
ביקשתי ממשרד האוצר את המאגר
ה.א  |  30/07/15 18:19
3
הקרן לרווחה הדתה ל"יש עתיד"
ה.א  |  1/08/15 07:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
איתמר לוין
דחה ארבע עתירות נגד הגבלת השכר בתביעות של יוצאי לוב ושל מי שהועסקו בעבודות כפייה בגטאות    סולברג: "היו מי שראו לנצל ניצוֹלים וביקשו להתעשר על חשבונם. לכך אמר המחוקק - לא עוד"
יפעת גדות
לדברי יו"ר עמותת ניצולי מחנות ריכוז וגטאות, זכויות שהיו מוענקות לפי החוק הקודם נמחקו, וטרם הושבו - למרות ההבטחות מגורמים ממשלתיים    גם הגדלת מענק הזקנה המוענק אוטומטית לקשישים מעל גיל 80, איננו מוענק לאור החוק החדש
צבי גיל
ד"ר קמילה קלאוזינסקה, ד"ר בתיאולוגיה ובהיסטוריה יהודית מהאוניברסיטה היאגיילונית בקרקוב, היא צעירה פולניה שהפכה את תיעוד המורשת היהודית בעירה ובארצה למשימת חיים
עידן יוסף
עידן יוסף
מחקר היסטורי-צבאי: זאב ז'בוטינסקי צפה בגיל 17 כי היהודים צפויים לשואה באירופה    "אם בנימין נתניהו וחבריו בליכוד רואים את עצמם תלמידי ז'בוטינסקי עליהם לחולל מהפכה עברית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il