הדוגמנית - שחקנית, גלית גוטמן תמשיך להוביל את מסע הפרסום של רשת האופנה H&O גם בחורף 2007, בהשקעה של 5 מיליון שקלים. הקמפיין, בכיכובה תחת הסיסמא:" H&O זה רק נראה יקר", כולל סרטון פרסומת, קטלוג בכמיליון עותקים, שילוט חוצות ופרסום בעיתונים.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר הדירקטוריון של רשת האופנה H&O, תמשיך גוטמן להוביל את הקמפיין הבא של הרשת לנוכח ממצאי סקרים שנערכו לאחר קמפיין קיץ 2006 מהם עולה כי היא מזקת את הערכים התואמים את המותג H&O- שעוגניו אופנתיות וחדשנות. כמו כן עולה מהסקרים כי גוטמן מסמלת הורות צעירה ויפה, התומכת בחוויית הקניה ברשת H&O ורלוונטית עבור פלח גדול מקהל הלקוחות של הרשת, קרי, משפחות. הסקרים הראו כי קיים חיבור מובהק בין גוטמן ל-H&O.
רשת האופנה H&O מפעילה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ ונמצאת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.