X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם תלמה משיקה את קוקומן אקסטרה שוקולד
▪  ▪  ▪

תלמה מקבוצת יוניליוור מרחיבה את סדרת קוקומן, המותג מס' 1 בתחום דגני השוקולד לילדים ומשיקה מוצר חדש: קוקומן אקסטרה שוקולד - דגני בוקר בטעם שוקולד עשיר.
ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף למותג קוקומן ולמוצר קוקומן אקסטרה, הפונה לנוער, בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח, באמצעות משרד באומן - בר - ריבנאי, תחת הסיסמא: "כנסו לקצב עם קוקומן". הקמפיין יכלול סרטון שצולם בקובה, בו מככב בחור לבן שיוצא לרחוב עם אריזת קוקומן אקסטרה שוקולד וסוחף אחריו חבורה הולכת וגדלה של צעירים שחורים, רקדני ברייקדנס, שחקני כדורסל, בנות שקופצות בחבל ועוד. את הסרטון מלווה מוזיקת היפ הופ אנרגטית וקצבית. כוכב הקמפיין הינו צ'רלי מורלי, או בשם הבמה שלו: MC MISTARY, זמר ראפ וחבר להקת ראפ מאנגליה.
הקמפיין יכלול גם מודעות בעיתונות, פרסום בקולנוע, פעילות קד"מ וחלוקת מוצרים לבני נוער בפעילויות שונות בתקופת הקיץ וכן אתר אינטרנט אינטרקאטיבי (www.cocoman.co.il), שיעלה באמצעות חברת RedHead. האתר יציג את עיר ההיפ-הופ של קוקומן, ויכלול פעילויות דינמיות ותחרויות מדליקות, ביניהן תחרות ראפ בין הגולשים, בהן ניתן יהיה לזכות בפרסים שונים, כולל טיסה ואירוח בחו"ל!
לדברי רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל, "קוקומן נתפס כמותג דגני השוקולד המוביל בישראל, המתחבר עם ערכים של טעם, קצב, התעוררות ואנרגיה. מצאנו שהנוער מאוד מתחבר לקונספט של "כנסו לקצב עם קוקומן" ובחרנו למנף את ערכי המותג והחיבור של בני הנוער אליו באמצעות עולם תוכן רלוונטי של ההיפ הופ והראפ האהוד על רוב בני הנוער".
מסקרים שערכה יוניליוור עלה כי 57% מגילאי 12-18 אוהבים או די אוהבים מוזיקת ראפ; הראפר הישראלי הכי אהוב על-ידי גילאי 12-18 הוא סאבלימינל (31% ) ; הראפר מחו"ל הכי אהוב הוא אמינם (17%), ואחריו פיפטי סנט (15.8%).
היקף שוק דגני השוקולד נאמד בכ- 40 מיליון ש"ח, בעל קצב גידול של כ- 4% בשנה ומהווה כ- %25 מתחום דגני הילדים (הנאמד בכ- 150 מיליון ש"ח בשנה). את שוק דגני השוקולד מוביל קוקומן עם 54% אחריו קרנץ' עם 34% ואחריהם מותגים קטנים נוספים.
קרדיטים:
גיא בר- סמנכ"ל קרייאטיב, ערן בר יוחאי- סופרוויזר קרייאטיב, בקי מלקוב- קופירייטר, הדס ליבר- ארט דיירקטור
דורית גווילי- סמנכ"ל הפקה, אלון שמואלוף - מפיק משרד
ליבי כץ- בר- סופרוויזר פלנינג
דרור טנקוס- מנהל לקוחות, הלה ברודי- סופרוויזר, לינור קרן וטין- תקציבאית
גוסטבו הפקות, גיל לוונברג- במאי

תאריך:  11/07/2006   |   עודכן:  11/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il