X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מיכל קופמן הגיעה עם חבריה למסקנה כי ההיצע בתחום החברתי אינו מספק יש רצון להכיר עוד מגוון של אנשים דומים, אך היכן עושים זאת? אחרי תהליך הבשלה ארוך היא יצרה את THE MINGLE by Michal אנשים שאוהבים את החיים ורוצים להגדיל את מאגר החברים בכל תחום
▪  ▪  ▪
מעגל מגוון של קשרים [צילום אילוסטרציה: AP/Niranjan Shrestha]
   רשימות קודמות
  לא עילה לפיטורים
  ClickMe: כי מישהו צריך לזכור מה רצינו לעשות
  הסתה ללא גבולות
  דברי אלי בנורבגית, אהובתי, הטלפון כבר יתרגם
  איפה האנושיות?
נקודת מבט
הקבוצה של מיכל מאפשרת לכל אחד לפרוץ את המעגלים היומיומיים, הן במישור האישי והן במקצועי ולהיחשף לאנשים ופעילות שתעניין אותם. בעידן בו עובדים שעות רבות, ורוב האנשים רכונים לעבר הטלפונים החכמים, טוב לדעת שיש דרך לפרוץ מעגלים בהיכרות ממשית ולא רק וירטואלית.

העולם הדיגיטלי החדש והשימוש המוגבר בטלפונים חכמים פותחים בפנינו עולמות חדשים, אך יוצרים מחסומים בפני פגישות בינאישיות ופתיחות לתחומים חדשים.
מיכל קופמן, דירקטורית בחברת היי-טק, נתקלה באותה סוגיה לפני שנה במפגש עם קבוצת חברים קרובים לארוחת צהריים, והיא מספרת כי "במהלך הארוחה התפתחה שיחה בנושא הרחבת מעגלים, העשרה, היכרויות ועוד. הגענו למסקנה כי ההיצע בתחום זה אינו מספק. עבור הגילאים שלנו. מועדונים ומסיבות כבר אינה צורת הבילוי המועדפת, אבל כן יש רצון להכיר עוד מגוון של אנשים כמונו. שאלנו את עצמנו - איפה נכיר?"
"בכוס היין השישית כבר רכשנו מבנה, הקמנו מיזם חברתי, חילקנו מניות ויצאנו לדרך חדשה ומבטיחה שכולה טוב! אחרי ההנגאובר ושנה של הבשלה למימוש הרעיון הגענו עד הלום. וכך נוצרה הקבוצה THE MINGLE by Michal".
קופמן מספרת כי "אני מקבלת בשגרה פניות רבות מכל תחומי הקשת, לדוגמה חברות חד-הוריות שרוצות להכיר אימהות באותו הסטטוס, אנשים שעושים הסבה ורוצים להיעזר בידע ובקשרים שיש לי בארץ ובעולם, טיפים לטיולים בחו"ל, המלצות למסעדות. ייעוץ עסקי וכו'. היכולת לעזור לכל הבקשות טמונה בהגדלת מעגל הקשרים סביבנו. לכן החלטתי להקים פלטפורמה שתתקיים גם בעולם הווירטואלי וגם בעולם המעשי, ולהגדיל קשרים בין אנשים כדי שימצאו מענה בתחומים שונים בין אם זה עסקי/חברתי/רומנטי".
אנשים כמונו
אז מי בקבוצה? אנשים מגיל 35 ומעלה, שאוהבים את החיים, רוצים להגדיל את מאגר החברים והאפשרויות בכל תחום - אנשים כמונו!
הקבוצות הקיימות היום בשוק הן הומוגניות וממוקדות רק בנושא אחד כמו למשל שיווק/רפואה/סטארט-אפ/היכרויות וכדומה. "האמונה שלי, שלא משנה באיזה הקשר נפגוש מישהו, אם נבוא בפתיחות, אז יש סיכוי רב שמי שנפגוש מכיר מישהו שמתאים למשהו שאנחנו מעוניינים בו, זאת אומרת למשאלת הלב", מסבירה קופמן. "ציירת הכירה דרכי אימא של חבר שהיא אוצרת, והיום מציגה דרכה תערוכה. חברה חד-הורית הכירה דרכי חד-הוריות אחרות לפעילויות משותפות עם הילדים. זו בדיוק ההוכחה לכך. זאת אומרת שאחד ועוד אחד הם שלושה, ולעולם לא נדע לאן יובילו אותנו שבילי ההיכרויות שלנו".
לסיכום מציינת קופמן, כי "חשוב לי לציין שייחודיות הקבוצה הזו, היא קיומה גם בעולם הווירטואלי - אבל יותר מזה גם בעולם הממשי.
אז מה בעצם מקנה הקבוצה? על-פי קופמן מדובר ב"התאמה אישית על-פי המשאלות שלכם והקשרים וההיכרויות שלי". למעוניינים להצטרף חפשו בפייסבוק (Facebook) את הקבוצה THE MINGLE by Michal והצטרפו.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים
תאריך:  18/10/2015   |   עודכן:  18/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל נוילנדר
אפליקציית כופר למכשירי אנדרואיד, וירוסים בחנות האפליקציות של אפל ואפילו וירוס שמרמה אתכם בפוקר. מה היו איומי הסייבר הבולטים בספטמבר?
יניב הלפרין
"היה ברור שיקרה גל אלימות ושהוא יבוא לידי ביטוי אונליין, וישראל לא נערכה להסברה מתאימה ברשת", אמר סשה דרטווה, מנהל מחלקת הדיגיטל ברימון כהן שינקמן ולשעבר ראש מדור ניו-מדיה בדובר צה"ל    בראיון הוא מציע מה לעשות וכיצד על ישראל להגיב להסתה הפלשתינית ברשתות החברתיות
צילה שיר-אל
סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש, הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי יקטן
מורן סטפני
בטווח הקצר, מתח עשוי להוביל לירידה בתיאבון    המוח מזהה שאנחנו שרויים במתח ולכן דואג להפעיל אצלנו באופן זמני תגובה המכונה "הילחם או ברח"    מדובר במצב בו הגוף מנתב את המערכות לרכז משאבים רק לטובת מערכות ואיברים החיוניים למצב הנוכחי
איתמר לוין
התובע הסדרתי מייק ואן-קול הגיש תוך חודשיים 18 תביעות נגד רשמים שדחו את בקשותיו לפטור מאגרה. בית המשפט בראשון לציון מחק על הסף חלק מהן, אך נמנע מלנקוט בצעד מתבקש זה גם לגבי האחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il