X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אוהבים שיר ומתים שיהיה לכם בתור רינגטון בטלפון? מתבאסים שהרינגטון נופל על החלק הלא מעניין של השיר? כעת אפשר לבחור בדיוק מה יהיה הקטע שיתפקד בתור הצלצול שלכם, והוא לגמרי בשליטתכם תכירו את ה-Ringtone Maker
▪  ▪  ▪
יש מי שיחליט מה כדאי לשמוע [צילום אילוסטרציה: AP/Luca Bruno]
היתרון הגדול של השימוש בקווים על הגרף, ומה שדי קנה אותי, זה היכולת לשים אותם ממש בדיוק במקום שרוצים בשיר. כך, לדוגמה, אם רוצים רק את קטע הסולו של הגיטרה, אפשר ממש לדייק בבחירה שלו מבלי תוספת של שירה לפני או אחרי

   רשימות קודמות
  מרחיבים את המעגל החברתי
  לא עילה לפיטורים
  ClickMe: כי מישהו צריך לזכור מה רצינו לעשות
  הסתה ללא גבולות
  דברי אלי בנורבגית, אהובתי, הטלפון כבר יתרגם

אחד הדברים שדי ייחדו את סביבת העבודה של אנדרואיד (Android) לאורך השנים, כמובן בהשוואה ל-iOS של אפל (Apple), היא היכולת של המשתמשים להתאים את סביבת העבודה שלהם לטעם האישי שלהם. זה מאפשר כמובן הרבה מאוד יצירתיות, במיוחד עבור משתמשים שלא חוששים להיכנס לעומק הדברים ולהשקיע זמן באפליקציות שמאפשרות להם להביא לידי ביטוי את הצד הזה באישיות שלהם.
בדרך כלל כשמדברים על יצירתיות מתכוונים לגרפיקה לסוגיה, מאפליקציות שמאפשרות לשנות תמונות, ועד אפליקציות שמאפשרות למשתמשים להכין רקעים משל עצמם למסכי הבית השונים של המכשירים שלהם. גם הפעם, אני חייב לציין, כמעט עד הרגע האחרון חשבתי לכתוב על אפליקציית עיצוב תמונות חדשה, אבל אז צצה לה ברקע האפליקציה הנוכחית שמאפשרת לגלות יצירתיות רבה מאוד בהיבט של הצלילים שהמכשיר משמיע.
קוראים לה Ringtone Maker, וכבר משמה אפשר להבין למה בדיוק היא מכוונת: לאפשר למשתמשים להכין רינגטונים אישיים משלהם, רינגטונים בהם הם יכולים להשתמש כדי לקבוע את הצלצול הראשי של הטלפון, או אם נלך הכי רחוק שאפשר, כדי להגדיר עבור כל איש קשר רינגטון משלו.
פשוט אך מדויק
לזכותה של האפליקציה, ניתן לומר שהיא גם מאפשרת לעשות זאת בפשטות רבה יחסית, ועם זאת, באותה מידה להגדיר במדויק את הרינגטון מתוך מקור קיים.
המסך הראשי מציג שלושה ריבועים גדולים וצבעוניים: Create Ringtone, My Ringtones ו-Assign to Contact. אל השניים המאוחרים אגיע עוד מעט, אבל קודם כל ליצירתיות. כן, גם זה סוג של יצירתיות.
לחיצה על Create Ringtone מציגה רשימה של כל השירים שנמצאים בטלפון. ניתן לגלול ברשימה באופן ידני, וניתן לבצע חיפוש אם יודעים שיש שיר מסוים בו רוצים להשתמש. לחיצה על שם של שיר מציגה חלון קופץ שמציג את שם השיר ושלוש אפשרויות: עריכה, השמעה בנגן מוזיקה ומחיקה - אולי למקרה בו מעלים שיר במיוחד עבור יצירת רינגטון רק כדי לגלות שהוא לא ממש מתאים.
לחיצה על עריכה (Edit) מובילה למסך הכנת הרינגטון, והוא אלגנטי למדי וקל ללמוד מהר מאוד מה אפשר לעשות בו. על המסך מוצג השיר בתצורת גרף ועל הגרף הזה מוצגים שני קווים: נקודת ההתחלה של הרינגטון ונקודת הסיום שלו. לחיצה על כפתור ההפעלה משמיעה את הקטע שבין שני הקווים הללו כשלחיצה על כפתור הקדימה ואחורה מאפשרת לדלג במקום לשמוע את הקטע ברציפות.
מתחת רואים כמה נתונים מספריים שקשורים ישירות לקווים המוצגים בגרף: זמן ההתחלה בשיר, זמן הסיום בשיר ואורך הרינגטון בפועל. בחלק העליון מוצג שם השיר וכמה פרטים - מה הסוג שלו, מה איכות ההקלטה וגם מה אורכו.
לא רק רינגטון
ניתן להזיז את שני הקווים באופן ידני כדי לקבוע את נקודת ההתחלה, הסיום והאורך של הרינגטון. ניתן גם להשתמש בכפתורי הפלוס/מינוס שבצד ימין של המסך כדי להזיז את קו הסיום.
אחרי שמסיימים להגדיר את הקטע שרוצים לשמור כרינגטון, לוחצים על אייקון הדיסקט בשורת התפריט העליונה ונותנים שם. אז גם אפשר לבחור האם לשמור אותו כרינגטון, אבל לא רק: ניתן לשמור אותו כשיר עצמאי - מה שפותח אפשרויות נוספות למי שלמשל מקליט בהופעה חיה כמה שירים ברציפות, כצליל להתראות וכצליל לשימוש בשעון המעורר. במקרה של רינגטון, גם אפשר לקבוע מיד לאיזה איש קשר להצמיד אותו. אם רוצים אפשר ללחוץ דווקא אל האייקון על ידו, בצורת עיגול בתנועה נגד כיוון השעון, כדי לאפס את השינויים.
היתרון הגדול של השימוש בקווים על הגרף, ומה שדי קנה אותי, אני חייב לציין, זה היכולת לשים אותם ממש בדיוק במקום שרוצים בשיר. כך, לדוגמה, אם רוצים רק את קטע הסולו של הגיטרה, אפשר ממש לדייק בבחירה שלו מבלי תוספת של שירה לפני או אחרי.
זוכרים את שני הריבועים הנוספים במסך הראשי? ובכן ניתן כאמור להציג את כל הרינגטונים ששמורים במכשיר. לחיצה על שם פותחת תפריט שמאפשר השמעה, עריכה, מחיקה, הגדרה כרינגטון ראשי וגם הצמדה לאיש קשר. באנשי הקשר הבחירה היא קודם כל באחד האנשים, ואז בוחרים רינגטון מהרשימה. פשוט, קל ואפילו אינטואיטיבי וגם תומך באנדרואיד 6.0 (מינימום 4.0).
להורדה מ-Google Play - לחצו כאן.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים
תאריך:  18/10/2015   |   עודכן:  18/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אתם קובעים את הטעם המוסיקלי של הטלפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שפירא
מיכל קופמן הגיעה עם חבריה למסקנה כי ההיצע בתחום החברתי אינו מספק    יש רצון להכיר עוד מגוון של אנשים דומים, אך היכן עושים זאת? אחרי תהליך הבשלה ארוך היא יצרה את THE MINGLE by Michal    אנשים שאוהבים את החיים ורוצים להגדיל את מאגר החברים בכל תחום
גיל נוילנדר
אפליקציית כופר למכשירי אנדרואיד, וירוסים בחנות האפליקציות של אפל ואפילו וירוס שמרמה אתכם בפוקר. מה היו איומי הסייבר הבולטים בספטמבר?
יניב הלפרין
"היה ברור שיקרה גל אלימות ושהוא יבוא לידי ביטוי אונליין, וישראל לא נערכה להסברה מתאימה ברשת", אמר סשה דרטווה, מנהל מחלקת הדיגיטל ברימון כהן שינקמן ולשעבר ראש מדור ניו-מדיה בדובר צה"ל    בראיון הוא מציע מה לעשות וכיצד על ישראל להגיב להסתה הפלשתינית ברשתות החברתיות
צילה שיר-אל
סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש, הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי יקטן
מורן סטפני
בטווח הקצר, מתח עשוי להוביל לירידה בתיאבון    המוח מזהה שאנחנו שרויים במתח ולכן דואג להפעיל אצלנו באופן זמני תגובה המכונה "הילחם או ברח"    מדובר במצב בו הגוף מנתב את המערכות לרכז משאבים רק לטובת מערכות ואיברים החיוניים למצב הנוכחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il