X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הקְרב על (הר) הבית דרעי - מודה ופורש? המסיתים מבית - לוי כמשל הרוצח והריקושט ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
הכותל - אתר מוסלמי? [צילום: הדס פרוש / פלאש 90]

לכו למֶכה
לאחרונה פורסם שאבו מאזן מבקש להכריז על הכותל(!) כעל אתר מוסלמי. שומעים טוב? והרי הכותל לא רק שאיננו אתר מקודש למוסלמים. נהפוך הוא. לא סוד הוא - ומדובר בעובדה היסטורית - שנשות המוסלמים הפכו את הכותל לאתר מזבלה הגדולה בהיסטוריה, שהשתרע עד שער האשפות, אשר אף את שמו המפוקפק קיבל מכאן. כל זאת כדי לטרפד תפילת יהודים בכותל.
ומן הסיפא אתה למד על הרישא. בדיוק תכסיס טקטי זה נקטו המוסלמים כאשר הכריזו על מסגד אל-אקצה כאתר מקודש - ללא כל ביסוס היסטורי - כדי למנוע עליית יהודים להר-הבית (ולא מטעמים הלכתיים). לא, הם לא התבלבלו עם מֶכָּה, שמאז הנביא מוחמד, מנהיגם נקבע כאתר מקודש לעלייה לרגל עבור המוסלמים. לכן הקרב הערבי על הר-הבית איננו דתי. הכל פוליטיקה כבר אמרנו?
ברוך שפטרנו
לא סוד הוא שאריה דרעי, שנפשו חשקה במשרד הפנים, מעוזו הטבעי (או משרד הבינוי) קיבל את משרד הכלכלה היוקרתי, אך המקוצץ, כברירת מחדל. זה גם משרד שמעצם טבעו גורם לשר הכי הרבה כאבי ראש, ומאלץ אותו לממש את מלוא הבטחותיו לציבור, ובמיוחד לשקופים, להטבות כספיות וחברתיות, החל מנושא הגז שהתנער ממנו ועד למע"מ אפס.
דומה אפוא כי בניגוד לתדמית הקורבן שדרעי מפגין לעיני הציבור, כמי שמוכן לעזוב את משרדו, ובלבד שלא לאשר את מתווה הגז, תוך עקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים, למעשה השר מצא כאן הזדמנות פז להתפטר מהמשרד הבעייתי ולמצוא את מבוקשו במשרד מאוּורר יותר, ההולם את צרכיו. הרי שמעתם שהוא הכריז קבל עם ותקשורת שהוא לא יוותר על תפקיד השר הנחשק תמורת נטישת המשרד הנוכחי. נראה ש'המחווה' הזו של הפוליטיקאי המשופשף היא לא יותר מברכת ברוך שפטרני לטובת הצעה מיניסטריאלית אטרקטיבית יותר מבחינתו. ובא לשר גואל.
דם ושקרים בבירה
לפני שראש הממשלה, בנימין נתניהו, מטיח בצדק דברים בתקשורת הישראלית והבינלאומית נגד הפצת שקרים על רצח פלשתינים בידי כוחות הביטחון, בשעה שמדובר בחיסול מחבלים וניטרולם - ומפנה אצבע מאשימה לאבו מאזן, בעל ילקוט הכזבים - אי-אפשר להתעלם ממסיתים מבית. בראשם עומד, איך לא, העיתונאי השמאלני קיצוני גדעון לוי, המתאר בטורו ב'הארץ' את גל הטרור הנוכחי כחינגה ישראלית של הוצאה להורג (אתם קוראים נכון) של המדינה הרוקדת על הצימאון לדם.
אין ספק שאי-אפשר לעבור לסדר היום על דבריו השקריים, הגובלים בהסתה חמורה נגד ישראל. צריך לאסור על המשך פרסומיו בעיתון, הזוכה לתהודה עולמית, תוך הטלת קנס כספי גבוה עליו ועל העיתון הנותן לו במה. די להסתה!
הדם והצ'יזבט
בתוך גל רציחות הנשים, שנבלע בחדשות בגל הטרור הלאומני, נשמע קולו של אחד הרוצחים שטען להגנתו, כי התכוון להתאבד, אך הסכין שחמקה מידו פגעה באישתו ורצחה אותה. האומנם?!
כידוע, על-פי ברכט, סכין שנשלפה במערכה הראשונה, דוקרת לא רק במערכה השלישית, אלא כבר במערכה השנייה. די בכך שהאיש הצטייד בסכין לפגישה עם אישתו, וזו נשלפה במהלך העימות עימה, כדי להעיד על כוונת הרצח. אם אכן רצה לשים קץ לחייו, כטענתו, יכול היה לבצע את האקט באופן פרטי, כשההתחמשות בסכין לקראת הפגישה המשותפת הייתה מיותרת לחלוטין.
יש לקוות שבית המשפט לא יקנה את סיפור הצ'יזבט הזה, שאם לא היה מדובר ברצח מצמרר, היה נשמע כמו בדיחה לא חכמה במיוחד, ויגזור על הרוצח מאסר עולם. זאת הן כדי לשקף את חומרת הפשע והן כדי להרתיע אחרים מפשעים דומים. הגיעה העת לשים קץ לגל רציחות הנשים, שהפכו למרבה הצער לחלק כמעט בלתי נפרד מהכרוניקה הפלילית היומית. וּבא לנשות ציון גואל.
פסוקו
  • דיור מוגן לגיל השלישי: קן לזקן
  • מנְיין: נְתִיב הָעֲשָׂרָה
  • פיגועים: כל השאר היסטרייה
  • פיצוץ בפרשת הגז: דרעי הודיע על פרישה ממשרד הכלכלה - פ-גז!
  • חדש על המדף: דאעש עלה על סרטון בעברית
  • כולם הולכים לקרמבו? הסכינַאי וְהָאֵין - בּוֹ (א)
  • מוכר הקרמבו שהיה למחבל: הַקְרֶמְבֵּל (ב)
  • התמכרות לחפצים: פֶטיש בראש
בקטנה
  • מילה בַּסֶּלָה: מילים לא מתות, הן רק מתחלפות.

תאריך:  27/10/2015   |   עודכן:  27/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מאמר חמישי בסדרה על הלוחמה בטרור הסכינאים    עקרונות ללוחמה פעילה בסכינאים
שמעון זיו
הספר "הערכים והשיקולים מאחורי המדיניות הקרקעית בישראל" מציג בהרחבה את התהליכים שעברו על הישוב במראה של ממ"י ולאחר מזאת רמ"י, ועד נקודת השבר של בג"ץ הקשת המזרחית ששבר מוסכמות והביא את המחליטים לפחד מלקבל החלטות לטובת החקלאים
אהרון שחר
אי-אפשר לומר ששאלת הקרדיט לשואה איננה חשובה, אך אם העיסוק בה מסתיר שאלה אחרת, אין לאפשר הסתרה זו
איתן קלינסקי
חבר כנסת המחליט, ששופט שם עצמו בצד האויב, הוא מתיר את דמו, הוא מסית להרים יד נגד מי שבעיניו הוא האויב. היטיב לעשות מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, שבדם לבו כתב מכתב לכבוד יושב-ראש הכנסת, יולי אדלשטיין בעקבות התבטאות מתירת הדם של מוטי יוגב
שיה מלכין
מי ייתן, ונתברך בהמון תינוקות שהפסקת החשמל אולי הניבה, בתקווה שהם יוולדו למציאות אחרת, פחות עגומה, יותר שפויה, שקטה וכמובן יותר מוארת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il