X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
לפעמים לא צריך יותר מדי הפתעות ונצנצים, אלא פשוט משהו שיביא תועלת הכירו את האפליקציה המאפשרת בקלות יחסית להחזיר קצת חיים למכשיר - ואם רוצים, אפילו במהירות רבה
▪  ▪  ▪
נותנת מרווח נשימה. All in One Toolbox [צילום אילוסטרציה: AP/Yuri Kageyama]

אחד הדברים שלא שואלים אחרי שרוכשים טלפון חדש, הוא האם העניינים יכולים להסתבך מתישהו. ברור שכן. זו רק שאלה של זמן. הורדות של אפליקציות ומשחקים חדשים, זיכרון מוגבל במקום, התקנה של עוד אפליקציות שיפעלו ברקע. פתאום מתברר שהמכשיר החדש אחרי כמה חודשים זוחל על הרצפה ומבקש שתניחו לו, שתכבו אותו קצת כי הוא כבר לא ממש מושך כמו פעם.
אמנם תמיד יש את השכבה הדקה יחסית של אלו שיודעים לשמור על המכשיר שלהם במצב טיפ טופ, אבל רוב המשתמשים - בדיוק כמו בעולם המחשבים - פשוט רוצים לעבוד, לשמוע מוזיקה ולראות סרטים בלי להתעסק בדקויות.
האפליקציה All in One Toolbox, שמיועדת לאנדרואיד (Android) בכל גרסה שקיימת כיום בשוק, מיועדת למשתמשים "פשוטים" ו"מתקדמים" כאחד. היא מאפשרת בקלות יחסית להחזיר קצת חיים למכשיר, ואם רוצים, אפילו במהירות רבה.
עם הפעלת האפליקציה מגלים קודם כל שהיא, ככל הנראה, מותקנת בשפה העברית. הבעיה היא שהתרגום שמציעה החברה לא ממש שלם, כך שהרבה מאוד אפשרויות מופיעות בשפה האנגלית. מצד שני, במקומות רבים יש טעויות כתיב מביכות וגם יישורים לא ממש מוצלחים. במקרה שלי, בזמן הבדיקה, עברתי מהר מאוד לאנגלית. אם אתם רוצים שפה אחרת, כנראה שתמצאו אותה ברשימה. כולל נורבגית (בטח ניחשתם שזה בא).
לפנות את הזיכרון שהלך לאיבוד
המסך הראשי מציג מידע על כמות הזיכרון הפנויה בכל ההיבטים: זיכרון העבודה, זיכרון האחסון הפנימי וזיכרון האחסון החיצוני - אם במכשיר משובץ אחד כזה או אם יש הדמיה של כרטיס זיכרון חיצוני. הפעולה הכי פשוטה שאפשר לבצע במסך הזה, שכבר מחזירה קצת מוג'ו לטלפון, היא ללחוץ על העיגול המרכזי של ה-RAM. האפליקציה מיד מפנה את הזיכרון שהלך לו לאיבוד פה ושם בגלל ריבוי הפעלות של אפליקציות.
לחיצה על Clean מאפשרת לנקות מהזיכרון האחסון וההפעלה בו-זמנית כדי לשפר את תפעול המכשיר. במקרה הזה כבר יש שליטה רבה יותר, כך שאפשר לבחור מה לנקות או לא. גם לחיצה על Boost תאפשר לכם לנקות זיכרון. במסך הזה תוכלו לראות כמה תהליכים רצים ברקע באותו רגע וכמה זיכרון הם תופסים. כברירת מחדל מסומנים כל התהליכים, אך ניתן לבחור באופן ידני מה להשאיר בחיים ומה להרוג. ככל שתסגרו יותר יישומים, כך הטלפון יפעל יותר טוב. כמו-כן, אפשר לבחור את האפשרות +Boost, שלפי החברה יכולה לזרז עד מאוד את פעילות הטלפון, אבל כדי לעשות זאת צריך לתת לאפליקציה עוד כמה הרשאות. לבחירתכם.
אבל העמוד הראשי הוא רק קצה הערימה, ומי שרוצה להיכנס לעומק יותר, מוזמן ועוד איך. לחיצה על Toolbox מגלה רשימה של כלים שיכולה לסובב את הראש בגלל האורך שלה, ובגלל שהיא בעצם מורכת משניים: כלים מותקנים ותוספים שאפשר להוריד לפי החשק מהחנות ולהרחיב עוד יותר את מה ש-AIO Toolbox מציעה - אחד מהם מוסיף קורא QR וברקודים, ואחר מאפשר לזרז פעילות של משחקים.
הכי חשוב - ההגדרות
בכלים עצמם אפשר למצוא אפליקציות משנה שמקיפות כמעט כל היבט של השימוש במכשיר, מניהול קבצים, דרך התקנה בו-זמנית של מספר אפליקציות ששמורות בזיכרון כקבצי apk, הסרה של מספר אפליקציות בבת אחת, ועד גיבוי ושחזור של חומר מהטלפון. כלי שתמיד שימושי, במיוחד למי שמרבה להתקין אפליקציות ומשחקים לבדיקה, כמוני לדוגמה, הוא האפשרות להעביר אפליקציות מזיכרון האחסון הפנימי לכרטיס הזיכרון.
לחיצה על התפריט בפינה הימנית העליונה של האפליקציה, מציעה כמה אפשרויות להוציא האפשרות לרכוש את גרסת ה-Pro שמבטלת פרסומות באפליקציה הראשית ובתוספים. אחת מהן היא System Info, שמספקת מידע רב על המכשיר ומצבו באופן ברור ונקי במיוחד.
הכי חשוב זה כמובן ההגדרות, וגם כאן, יש יתרון רב למי שמקצועי ומנוסה בשימוש במכשיר מעבר לשליחת הודעה ב-WhatsApp או בפייסבוק (Facebook), וגם שיחה מקרית: אפשר לקבוע כאן רשימה של מטלות שיבוצעו באופן אוטומטי בזמנים מוגדרים, להגדיר רשימות לבנות של יישומים שאף פעם לא ייסגרו, להגדיר הודעות שונות שקשורות להיבטים שונים של המכשיר ועוד. רשימה ארוכה ששווה להשקיע בה מאמץ הבנתי לפחות פעם אחת, בייחוד אם אתם מגדירים את עצמכם כגיקים.
AIO Toolbox לא מציע כלים פורצי דרך או חידושים מסעירים, אבל הוא מנגיש באופן ברור ומסודר אפשרויות רבות שיעזרו לכם לשמור על מכשיר האנדרואיד שלכם במצב עבודה קצת יותר טוב.
להורדה מ-Google Play - לחצו כאן.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים
תאריך:  28/10/2015   |   עודכן:  28/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד שר
ראש הממשלה נתניהו שוקל לשלול תושבות מפלשתינים המתגוררים מעבר לגדר במזרח ירושלים    לשם שלילה גורפת של זכויות מתושבי מזרח ירושלים נדרשת בחינה מעמיקה ופרטנית יותר של האמצעים והנסיבות, בהתבסס על המסגרת החוקית
יוני בן-מנחם
הפלשתינים מטפחים את מיתוס הסכינאות כדי לשמר את התנופה של גל הטרור והאלימות    אחת המטרות היא לקבע את השימוש בסכינים ולא לעבור לשימוש בנשק חם שהכשיל את האינתיפאדה השנייה
ניצן פרימור
אלרגיה נגרמת על-ידי חומרים הנקראים אלרגנים, המעוררים בגוף תגובה אלרגית, שראשיתה בשחרור היסטמין המחולל את הסימפטומים כגון: דמע מהעיניים, גרד ופריחה בעור
אלי אלון
היא הייתה אחת הווילות הגדולות והמפוארות ביותר בירושלים לאחר קום המדינה ושימשה מקום מפגש לשמנה וסלתה של החברה הירושלמית    כיום היא עומדת שוממה ומוזנחת
שלומי אדר
המצב הרגיש שבו אוכלוסייה מעורבת של יהודים וערבים עובדים במקומות עבודה משותפים, מעלה שאלות רבות כיצד יש לנסות להרגיע ולמנוע פעילות עוינת מצד שני הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il