X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עודד שחר - עתידו מאחוריו, מרבה לקפוץ מנושא לנושא ותוקף את מי שזה לא יהיה מתן חודורוב-כעודד שחר יודע הכל, ולא יודע דבר, אך מדי פעם משתמש גם בנתונים נחמיה שטרסלר - והבת לתת תאוריות משלו ותומך תמידי בנערי האוצר
▪  ▪  ▪
נחמיה שטרסלר. תמיד חמור סבר [צילום: יוסי זליגר, באדיבות לשכת רו"ח]

הנושאים הכלכליים מעסיקים אותנו לא מעט, לאחרונה נעשה פרומו אגרסיבי לתוכנית בת שלושה פרקים על הכאוס הכלכלי השורר במדינה, ואנחנו האזרחים לא נותנים על כך את הדעת או שהתעמולה של דה מרקר אינה מספקת, ואינה משפיעה דיה עלינו ועל אופן הצבעתנו בבחירות.
הפעם אני רוצה להתמקד בשלושה פרשנים - עודד שחר כתב ופרשן ותיק בערוץ הראשון, מתן חודורוב פרשן בערוץ 10 ומעליהם הפרשן הוותיק נחמיה שטרסלר.
עודד שחר הוא כתב ותיק, שעתידו מאחוריו, תמיד נסוך על שפתיו חיוך אוילי, כאילו הוא אומר אני יודע מה שאתם לא יודעים. הוא מרבה לקפוץ מנושא לנושא, והוא תמיד מה שלא יהיה צריך לתקוף ולבקר את מי שלא יהיה. הוא כאמור, מרבה לקפוץ מנושא לנושא, תוך שהוא משתמש רבות במילה אגב, ממעט לתת נתונים, ומרבה להשתמש בשאלות רטוריות כגון "את יודעת איך יראה התקציב אז?, אני לא".
בתור אחד שקיבל את פרס סוקולוב הייתי מצפה ממנו להרבה יותר, הוא מדגים מדוע הערוץ הראשון בשפל, מדוע משלמים שם משכורות גבוהות למי שמזמן שכח את שיעורי הכלכלה והוא עסוק כל הזמן ברכילות כלכלית תוך שקביעותיו הן פסקניות כאילו מדובר באורקל מאתונה.
השני הוא מתן חודורוב - צעיר, חייכן, גם הוא כעודד שחר יודע הכל, ולא יודע דבר, אבל בניגוד לעמיתו הוא מביא נתונים, אומנם הוא מפרש אותם לעיתים בצורה מעוותת אבל מביא. הוא מביא כתבות תחקיר שטחיות, אבל מביא. לדוגמה הוא הכין כתבה לא מרתקת על תקציב הביטחון, כאשר הוא נמנע מלהיכנס לניתוח כמה הוא מהווה אם מוציאים ממנו את הסיוע האמריקני?, הוא תוקף בחריפות את שכר משרתי הקבע, אולם נמנע לצורך השואה מלהראות את שכרו כטאלנט בערוץ 10.
השלישי גם הוא עתידו מאחוריו - נחמיה שטרסלר הנמנה גם על כתבי עיתון הארץ. סבר פניו תמיד חמור, גם כאשר הוא מחייך, הוא כבר מזמן שכח את הדברים שלמד, אבל אוהב לתת תאוריות משלו, הוא תומך תמידי בנערי האוצר, גם כאשר הם נופלים פעם אחר פעם בתחזיותיהם, ובשמירה על הקופה.
רק לאחרונה נתן להם תמיכה נלהבת ברפורמת הפטם והחלב, ואפילו רוני דניאל שאינו כתב כלכלי, ופרסומו בא לו מעינייני ביטחון עשה לו בית ספר בנושא זה . והסוף ידוע הרפורמות מעוכבות הוקמה ועדה לבחינת הנושא מחדש. אז כמשפטו האלמותי של שטרסלר "אז שלא יעבדו עליכם".
כאמור, זאת שלישיה לא מפוארת בתחום שבו הם עוסקים ובנושאים חשובים. מן הדין שהערוצים המעסיקים אותם יקראו אותם לסדר או יחליפו אותם בסוסים חדשים.

תאריך:  04/11/2015   |   עודכן:  04/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשני הכלכלה - יודעים הכל ולא יודעים דבר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אף אחד לא יודע כלום
אהרון שחר  |  4/11/15 11:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
הגישה שלפיה "יש סיבה" מקומית לרצון לרצוח יהודים - "תסכול מדיני", "התנחלויות" וכדומה - היא הצדקת הטרור. חד וחלק. הפלשתינים שומעים היטב את הקולות אצלנו ובאליטה הליברלית במערב - ופועלים בהתאם
יוני בן-מנחם
הפלשתינים החלו בחשבון נפש בעקבות כישלונה של "אינתיפאדת הסכינים" להביא להישגים מדיניים ולהפוך לאינתיפאדה כוללת. גל האלימות פגע בתחושת הביטחון של הישראלים ובתדמיתה של "ירושלים המאוחדת" אך הציבור הפלשתיני הרחב לא מצטרף אליו
מנחם רהט
בעצרת הממלכתית לזכר יצחק רבין הצמידו דוברים מתלהמים לרבין המנוח, את חזון מרצ ושלום עכשיו, שהוא עצמו שלל בתוקף
עו"ד ורו"ח רמי אריה
עובד המבקש לטעון שקיבל ממעסיקו תשלום שאינו מהווה הכנסת עבודה, צריך להצטייד בראיות חותכות שיסתרו את החזקה ההפוכה
אהוד פרלסמן
משפחה ממוצעת בישראל צריכה להקדיש היום פחות(!) חודשים מהכנסתה כדי לרכוש דירה דומה לזו שרכשה משפחה ממוצעת לפני עשור. אבל התקשורת, הדואגת תמיד להשחיר את פניה של מולדתנו האהובה, מציגה תמונה הפוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il