X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
Silo היא רשת חברתית עסקית שמאפשרת לאנשים לסייע אחד לשני בהכוונה, עצות, שותפויות ואפילו חיפוש עבודה הפוטנציאל של החברה רב, עכשיו נותר לראות האם הצוות שלה יממש אותו
▪  ▪  ▪
דרך קצת אחרת שעוזרת לעשות עסקים. Silo [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

העולם הדיגיטלי מתקדם במהירות מסחררת. אם פעם ניתן היה ליצור קשרים מקצועיים (וגם אישיים), ולהיעזר זה בזה רק דרך חברים או במקום העבודה - דבר שהיה לוקח זמן, כיום אפשר לעשות זאת באמצעות אפליקציות ורשתות חברתיות. מה שפעם היה איטי וקצת מסובך הפך כיום למהיר ודי קל.
אלא שאנחנו לא תמיד יודעים איפה לחפש את המידע החשוב הזה, לאן להתחבר ועם מי לצ'וטט. הקשרים האישיים עדיין נותרו חשובים וגם אם זה מהיר יותר מבעבר, עדיין יש קושי מסוים בלמצוא קשרים. וכידוע, קשרים אישיים חשובים מאוד לקידום פעילות ולקבלת מידע רלוונטי על מטרות של חברות וצרכים של אנשים פרטיים.
את הצורך הזה זיהו ובאים לפתור אנשי Silo - מושיק רקח, טל מושיוב, יוסי ששו, יוסי איטח ודן קציר. הם בנו רשת חברתית עסקית שמאפשרת לאנשים לעזור אחד לשני, לקבל זה מזה הכוונה עסקית, ליצור שותפויות, לפתוח מעגלים עסקיים, או להצטרף לכאלה קיימים, ולחפש עבודה.
זה לא פייסבוק (Facebook) או דומותיה ו-Silo נועדה לצרכים אחרים, אבל היא יכולה ללוות את המשתמש משלב הקבלה לעבודה ועד להתקדמות שלו, מיצירת הסטארט-אפ ועד לאקזיט, ואפילו כשהוא מובטל.
רקח, לשעבר בכיר במיקרוסופט (Microsoft) ובאמדוקס, סיפר ממקום מושבו בסן פרנסיסקו על השירות החדש, שזמין באפליקציה ל-iPhone או לאנדרואיד (Android), או דרך אתר החברה.
"זיהינו צורך עסקי שלא בא לידי מימוש ברשתות החברתיות המסורתיות, גם העסקיות שבהן", ציין. לדבריו, "אנחנו יוצאים מתוך הנחה שאנשים רוצים לשתף פעולה, מעוניינים לעזור אחד לשני, גם אם יש אינטרס שעומד מאחורי העזרה".
"שיתוף מידע הוא קריטי להצלחה של יחידים ושל חברה, היכולת להעלות שאילתות בקבוצות שנוכחים בהן האנשים הרלוונטיים תורמת להם גם כיום, כשאנחנו עומדים על אלפי משתמשים, ובוודאי בעתיד, כאשר נגדל עוד יותר".
באיזה שלב אתם נמצאים?
"יצאנו באחרונה מבטא סגורה ואנחנו מאפשרים לכל מי שרוצה להצטרף. כל אחד יכול לבחור אילו קבוצות מעניינות אותו ולהעלות שאלות וצרכים רלוונטיים. במקום לפרסם תמונות או מאמרים, אפשר בעזרת הקבוצות שלנו לפתח מעגלי נתינה, החל מעשרות ועד אלפי משתמשים בקבוצה אחת.
"ביצענו גיוס בשלב ה-Seed, אני נמצא בסן פרנסיסקו לפיתוח עסקי ויש צוות פיתוח שנמצא בארץ. עד עכשיו, הגידול שלנו הוא מפה לאוזן, וזה מתקדם יפה מאוד".
מהו המודל העסקי שלכם?
"אנחנו ממוקדים כרגע בשיפור המוצר ובמתן אפשרות לאנשים להבין את היכולות שלו. בעתיד נוכל להציע מוצרי פרימיום למפרסמים".
נקודת מבט
Silo מייצגת את עולם השיווק החדש כפי שהוא צריך להיות: פנייה לקהל ממוקד עם מוצר שהוא צריך, בחינם, ועל גביו להציע שירותים בתשלום.
החברה אומנם פונה לאוכלוסייה מוגבלת בכמותה, אך יש כאן פוטנציאל רב, שעל אנשי הצוות של Silo מוטלת המשימה לממש אותו.
על-פי הסטטיסטיקה, אדם ממוצע משתמש ב-10-6 אפליקציות. הווה אומר: תחרות קשה. כדי ש-Silo תשרוד, היא צריכה לייצר ערך למשתמשים, כך שיחזרו אליה וישתמשו באפשרות שהיא נותנת - לעזור האחד לשני.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים
תאריך:  15/11/2015   |   עודכן:  15/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האפליקציה שתעזור לכם בעולם העסקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
נוכח הטבח של ליל השבת בעיר האורות, וכדי להקדים רפואה למכה אפשרית גם כנגד הקהילה היהודית המקומית, מופעלים בה מעתה, מלבד סיורי המשטרה השגרתיים, גם משמרות מוגברים מיוחדים של צעירים יהודיים
אסף בן נריה
נפרדים סופית מהקיץ עם מחקר חדש, שקובע חד-משמעית שלאוקסיבנזון, מרכיב פעיל מרכזי בקרם ההגנה מפני קרינת השמש, יש השפעה הרסנית על שוניות אלמוגים ברחבי העולם
צילה שיר-אל
הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נכנס השנה אל מזל קשת ויבקר אצלם במשך השנתיים וחצי הקרובים    תפקידו ללמד לקחת אחריות על החיים ממקום אחר
עפר דרורי
ג'וג'ו מויס, ידיעות ספרים, 2014, 407 עמודים    אם חד הורית הנאבקת לשרוד ואיש היי-טק עם יוזמה ברוכה
יואב יצחק
ביום שני יקיים בית המשפט העליון (השופטים: עמית, זילברטל, מזוז) דיון בערעורו של הרב פינטו    הערעור כולל טענה כבדת משקל: חומרי החקירה נמנעו מהרב פינטו, בניגוד לחוק ובניגוד לצו שיפוטי של השופט מודריק, דבר שגרם לשלילת זכויותיו הבסיסיות של פינטו למשפט הוגן    השופטים יצטרכו להכריע: מי פשע ומי שיקר, ומי האחראי להסתרת חומרי החקירה - הפרקליטות? עו"ד רוזובסקי? או ששניהם שיתפו פעולה, כפי שזה אכן נראה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il