X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המשפחה הישראלית מתכנסת לפחות פעם בשבוע, לרוב ביום שישי בערב למפגש משפחתי של שמחה וארוחה חגיגית סביב השולחן כמעט תמיד קיים הקושי המוכר בכל בית באלתור מקומות ישיבה שיספיקו לכולם ובסידורי ישיבה נוחים למבוגרים ולילדים מלבד היין, העיצוב והאוכל חשוב שכל המשפחה תשב סביב השולחן בנוחות
▪  ▪  ▪
כסאות תואמים [צילום: יח"צ]

המדריך המלא למארח!
1. הכנה מוקדמת - אירוח מוצלח מצריך הערכות מוקדמת. במידה שיש צורך לשנות את מיקום השולחן למרכז החלל. צריך לדעת להעביר את השולחן באופן נכון שלא יגרם נזק לשולחן ולרצפה. אפשרות ראשונה, היא לקחת חצי תפוח אדמה ולהניח אותו מתחת לרגלי השולחן. באופן זה השולחן מתחלק על הרצפה בקלות. כמו גם אפשר להשתמש בסבון כלים שנותן את אותו אפקט ולא משאיר סימנים לאחר גרירת השולחן. אפשרות נוספת, הינה שימוש בדסקיות טפלון ייעודיות שהן מובנות בשולחן ומאפשרות הזזה קלה.
לעיתים בזמן האירוח רוצים להזיז מעט את השולחן. חשוב להדגיש שאסור להזיז את השולחן לאחר פתיחתו. מרבית התקלות קורות שמנסים להזיז את השולחן לאחר הפתיחה. הזזה כזו גורמת לפירוק המנגנון של השולחן.
2. סידור הכסאות סביב השולחן - שולחנות שבנויים מארבע רגליים קבועות בעייתיים יותר כי תמיד יהיה מישהו שישב במפסק הרגליים של השולחן ויהיו כאלה שישבו בין הרגליים של השולחן. לכן רצוי, כדי לא לגרום לאורחים המבוגרים חוסר נוחות להושיב את הילדים במפסק הרגליים של השולחן וכך הילדים ישבו קרוב לשולחן. כיום ניתן גם לרכוש שולחן אירוח שהרגליים הן פנימיות וכל אחד יכול לשבת בכל מקום סביב השולחן.
3. סידורי ישיבה סביב השולחן - את המגישים והעוזרים להגשה בזמן האירוח כדאי להושיב במקום שבו הם יוכלו לנוע בקלות ולא יפריעו לאחרים. מומלץ להושיב את המגישים על הצלע הארוכה של השולחן. ואז בזמן ההגשה תמיד יהיה מקום פנוי לנוע ולהגיש בחופשיות.
4. הקצאת מרווח נוח - במידה ושולחן האירוח קרוב לקיר מומלץ להקצות כ-80 ס"מ מרווח מצלע השולחן לקיר כדי שיהיה אפשר להיכנס ולעבור לאורך השולחן. אז יש מקום גם לכיסא וגם למעבר. בין סועד לסועד המרווח המומלץ הינו כ-50 ס"מ, כאשר ילדים תופסים פחות מקום. רוחב הישיבה נקבע על-פי רוחב הכתפיים ולא לפי רוחב המושב.
5. בחירת הכסאות - הכיסא צריך להיות נוח לישיבה, מותאם לשולחן ולמרחב בו נמצא. כדאי לבחור כסאות תואמים בעלי עיצוב המתחשב בהנדסת האנוש. הכסאות הם רהיט לכל דבר ולכן רצוי לשים דגש על פרקטיות הכיסא, המשקל, בדי ריפוד וכד'. בחרו בד עמיד מכתמים וקל לניקוי. זכרו שבכל זמן אפשר להחליף את הבד וכך מתקבלת פינת אוכל כמעט חדשה. בתחום סוגי הכסאות ישנם שני סוגים עיקריים: כסאות אשר תומכים בחגורת כתפיים, ניתן לזהותם באמצעות פסים לרוחב הכיסא ואילו כסאות אשר תומכים בגב תחתון מזוהים עם הקשתה ולפסים לגובה הכיסא ונקודה בלוטת יותר בחלקו התחתון של הכיסא. מומלץ יותר לבחור כיסא שתומך בגב תחתון.
6. עיצוב השולחן - שולחנות האירוח נפתחים לגדלים שונים וגודל המפות אינו מספיק לכיסוי מלא. כיום ניתן מראש לרכוש מפות מותאמות גודל שולחן לאחר פתיחתו באופן מלא. שימוש במספר מפות לכיסוי מלא של השולחן גם אינו אסתטי וגם אינו נוח בזמן הארוחה.
7. שימוש בעגלות שירות - כיום ניתן להתאים לכל שולחן אירוח עגלת שירות שמונחת מתחתיו. זהו פתרון מעולה לאירוח בו מספר הסועדים גדול מידי. על עגלת השירות ניתן להניח את בקבוקי השתייה והכוסות, זה חוסך במקום ומאפשר ריכוז של כל סוגי השתייה במקום אחד.

תאריך:  23/11/2015   |   עודכן:  23/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מארחים קבוע? כך תארחו נכון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הלו! עברית עילגת-השולחן מחליק ל"ת
לא מתחלק על הריצפ  |  23/11/15 12:27
2
שאלה למומחה:איפה ניתן להשיג מפ
מפות רחבות וארוכו  |  23/11/15 12:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
מוזאון WHITNEY לאמנות אמריקנית בניו-יורק עושה כבוד לאחד מגדולי האמנים של 60 השנים האחרונות - Frank Stella    אמן שבייחודיות של סגנונו יצר מהפכה באמנות, שעקבותיה ניכרים עד היום ביצירות אמנים רבים
עליס בליטנטל
יוזמתו של תיאטרון הקאמרי ומנהלו נעם סמל בהבאת התיאטרון הלאומי של בייג'ין להציג בתל אביב את "ריצ'רד השלישי" מאת שייקספיר, ראויה לציון לשבח ענק    זו הצגה שממחישה לישראלים תיאטרון סיני מהו: איכות מוקפדת תוך שימוש בכל הניואנסים האופיינים לתרבות עתיקה זו
ערן ישיב, ניצן פלדמן, עודד ערן
הנציבות האירופית אישרה ב-11 בנובמבר 2015 מסמך הקורא למדינות האיחוד לאכוף סימון מוצרים מההתנחלויות ברשתות שיווק    המאבק של ממשלת ישראל בהנחיית הנציבות עובר עתה למישור של המדינות החברות באיחוד, שכן ההחלטה של הנציבות מותירה את יישומה בידיהן
הרצל ובלפור חקק
ביום ג' נערך ערב הוקרה לרב חניאל פרבר, עם צאת ספרו "בין משעולי הירח והמועד", בבית כנסת המפואר נוה אורות בשכונת רמות א' בירושלים    ההשקה נערכה במעמד הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן, תא"ל (במיל.) אפרים לפיד, מבכירי אגף המודיעין ומפקד לשעבר של גלי צה"ל
צילה שיר-אל
בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא - לשאר המזלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il