X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ככל שיקדים הציבור הדתי-לאומי, המזוהה כיום עם מפלגת "הבית היהודי" לנער חוצנו מאנשי המחתרת היהודית החדשה, תומכיהם, סנגוריהם האידיאולוגים ויתר הקיצונים, שגדלו פרא בערוגת הימין ויסבירו לכל, כי אנשי מחתרת יהודית חדשה זו, בגלגולה ובשמה הקודם כ"נוער הגבעות", אינם חלק ממנו ואינם בשר מבשרה, כן ייטב להם וכן ייטב לחברה הישראלית, בכללה
▪  ▪  ▪
חתונת הדמים [צילום: מן הטלוויזיה]

הגיע הזמן להתייחס אל החשודים שנעצרו בחשד למעורבות ברצח משפחת דוובאשה בכפר דומא, כמו-גם לנאשמים במעורבות בהצתת כנסיית "הלחם והדגים", בטבחה שלחוף הכנרת, כמו-גם לחשודים שטרם נעצרו בקשר לפרשיות אלה, כאל טרוריסטיים, לכל דבר ועניין שהוא. כמות שנראים דברים - נכון לעכשיו - דומה כי עניין לנו בהתארגנות המזכירה התנהלותם של אנשי המחתרת היהודית שפעלה בקרבנו בשנות השמונים של המאה הקודמת. ובלשונו/בלשונם של מחבר/מחברי ספר קהלת: "מה-שהיה, הוא שיהיה, ומה-שנעשה, הוא שייעשה; ואין כל-חדש, תחת השמש".
כבר כתבנו והדגשנו, ברשימתנו הקודמת: "דין זהה למחבלים יהודים וערבים" (מחלקה ראשונה - 22.12.2015), שעניינה הביקורת על יחס השב"כ לעצורי "נוער הגבעות", כי: "הוא אשר כתבנו, בתחילת דברינו. שעה שנעצר חשוד בעבירת ביטחון - בין אם הוא יהודי, ערבי, פלשתיני וגם/או בן כל לאום אחר - יחולו עליו הוראות חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים) ובלבד שיתקיים בו העיקרון הבסיסי, לפיו הוא עצור בעבירת המוגרת כ"עבירת ביטחון".
מתברר ומסתבר, כי מי שזכו לכינוי המפוקפק: "נוער הגבעות", אינם נוער תמים, בבחינת נערים המבצעים מעשי משובה של מה בכך, אגב התבגרותם והפיכתם מנערים לגברים של ממש. עניין לנו בקבוצה נוקשה, סגורה, בעלת קודים קשוחים של מידור, הצפנה ושתיקה מוחלטת בחקירות חוקרי השב"כ, זאת במטרה לגלות הפורעים שביצעו המעשים המבחילים והמזוויעים, בכפר דורא, בהם נשרפה למוות משפחת דוואשה הפלשתינית, על בנה הפעוט, בן השנה וחצי עלי סעד דוואבשה.
לפני כמה שבועות התקיימה חתונתם של שני בני-זוג, הידועים ומוכרים בהשתייכותם לימין הקיצוני. בכתבה ששודרה בטלוויזיה, לפני ימים אחדים, כתב חדשות ערוץ 10, רועי שרון, נראים עשרות מחבריהם של החתן והכלה - שהינם גם חברים של שלושת העצורים הנחקרים בשב"כ בחשד לרצח שלושת בני משפחת דוואבשה בחודש יולי. בתיעוד נראים החוגגים מניפים רובים, אקדחים וסכינים. אחד אף רוקד עם בקבוק תבערה בידו, כאות ניצחון לפיגוע ההצתה שבוצע עם שני בקבוקי תבערה.
בתיעוד נראים כלי הנשק עוברים מיד ליד. גם ילדים אוחזים באקדחים. תמונתו של עלי סעד דוואבשה מונפת בידי החוגגים, תוך שאחד החוגגים דוקר עם סכין תמונת הפעוט. לאחר החתונה, המשטרה והשב"כ החרימו התיעוד ופתחו בחקירה. בין היתר צפויים להיחקר על-ידם, מי העביר רובים צה"ליים ואקדחים ברישיון לידי ילדים.
אחר שתיקה רועמת של הימין הפוליטי, הגיעו קולות הגינוי מצד חוגים פוליטיים אלה. נפתלי בנט, ייאמר לשבחו, גינה ובתוקף ההתנהלות המיוחסת לטרוריסטיים שבנקל ניתן לכנותם בשם, בכינוי ובתואר: "המחתרת היהודית החדשה". לאחר מכן הצטרף אליו - אם כי לטעמנו ולתחושתנו אנו, בקול ענות חלושה - השר, אורי אריאל. כך או כך. העיקר שנשמע קולו של אריאל, בקרב מי שנכללים בקבוצת המגנים התופעות המבישות והנקלות, המיוחסים לחברי המחתרת היהודית החדשה. אבל, ישנם גם אחרים, שלא רק שאינם מגנים התנהלות זאת, אלא הם אף מסרבים להתנצל - ובמפגיע ואפילו נימוקים לסירוב להתנצל, יש בידם.
פלוני, העונה לשם, אבישי גרינצייג, פרסם לאחרונה באתר "סרוגים", מאמר, בו כתב הוא - בין היתר - דברים, כהאי לישנא:
"א. פגש אותי היום חבר חילוני ושאל אותי: תגיד לי, איך אתם לא מגנים את סרטון החתונה המזעזע?! עניתי לו בשאלה: ותגיד לי, איך אתם לא מגנים את ההטרדות המיניות של סילבן שלום?! בחיי לא ראיתי אותו כועס כל כך: מה לי ולסילבן שלום?! לא נבהלתי ועניתי לו: מה זאת אומרת? אתה גבר וגם הוא, אתה חילוני וגם הוא. אז למה אתם, הגברים החילונים, לא מגנים?! הדרישה החצופה מאיתנו הדתיים/המתנחלים/הימניים לגנות את הסרטון מזעזע, באה לומר: תגנו ותתנערו ממנו, כדי שכולנו נוכל לומר שאתם לא מגנים, וכולכם רקדתם בחתונה הזו.
ב. ככל שנגנה יותר חזק, יתקפו אותנו יותר למה אנחנו לא מגנים. ככל שנגיד יותר פעמים שאנחנו מתנגדים לאלימות, יזדעזעו מכך שאנחנו לא מתנגדים לאלימות. ככל שיותר נתנער מהקבוצה הקטנטונת הזו, כך ישאלו יותר חזק למה אנחנו לא מתנערים מהם. זה סוג של משחק. אנחנו מגנים והם תוקפים שאנחנו לא מגנים. אני לא אוהב את המשחק ולא משתתף בו. לא השתתפתי בחתונה, לא רקדתי עם תמונה של נרצח בכפר דומא, ואין לי על מה להתנצל. לא כולנו יורדי דומא".
בהמשך כותב אותו גרינצייג, דברים מקוממים נוספים, בלשון זו:
"לכל בר דעת ברור שתופעת ה"תג מחיר" נופחה מעל ומעבר לכל פרופורציה. צח אחד של משפחה בכפר דומא, שעדיין איננו יודעים מי עומד מאחוריו, ועוד כמה אירועים ביטחוניים זניחים לא הופכים את נוער הגבעות לאיום אסטרטגי על מדינת ישראל, ולא את תושבי "כוכב השחר" לאוכלוסייה תומכת טרור, אלא אם כן מדינת ישראל עשויה מקרטון". (ההדגשות וההדגשות, בקו אחד, שלי - ח"ש)
ככל שיקדים הציבור הדתי-לאומי, המזוהה כיום ם מפלגת "הבית היהודי" לנער חוצנו מאנשי המחתרת היהודית החדשה, תומכיהם, סנגוריהם האידיאולוגים ויתר הקיצונים, שגדלו פרא בערוגת הימין ויסבירו לכל, כי אנשי מחתרת יהודית חדשה זו, בגלגולה ובשמה הקודם כ"נוער הגבעות", אינם חלק ממנו ואינם בשר מבשרה, כן ייטב להם וכן ייטב לחברה הישראלית, בכללה. רוצחים - ומי שחשודים ברצח - שונאי זרים ומי הדוגלים בקסנופוביה ווזונופוביה, אינם חלק מהחברה הישראלית, בכלל ומההגות היהודית, בפרט. בכאלה יש לקיים מצוות הפסוק: "וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ וְכָל יִשְׂרָאֵל יִשְׁמְעוּ וְיִרָאוּ". לעניין זה, אין יפה שעה קודם, אלא הזמן דוחק וכל דקה וכל שנייה חשובה, פן נמצא עצמנו נשרפים במדורת שריפת הדמוקרטיה, שהציתו לנו להוותנו שונאי זרים ומי המוצאים מקרא מידי פשוטו.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן.
תאריך:  27/12/2015   |   עודכן:  27/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זו אינה ציונות דתית - זו גזענות!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זו לא ציונות אבל גם לא גזענות
ישעיהו א  |  28/12/15 11:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
בעבודתה של ועדת גרוניס נפלו פגמים קשים המצדיקים ביטול החלטתה ודבק כתם במנדלבליט נוכח ממצאיו של היועמ"ש בעניינו ב"פרשת הרפז"    פרשת זדורוב חשפה מחדש את דמותו של שי ניצן שנכנס לתפקידו עמוס תקוות ונתגלה כעסקן משפטי שבחש מאחורי הקלעים    התיק של גב' נתניהו מונח על שולחנו של וינשטיין מזה כמה שבועות הוא נקט כדרכו בסחבת
חיים שטנגר
סגנונו הבוטה של בית המשפט לא היה כה בעייתי אילו הביקורת עצמה הייתה נשענת על בסיס איתן. משמצאנו כי ביקורתו הקשה של בית המשפט לא הייתה מבוססת די הצורך, סגנון התבטאותו צורם פי כמה וכמה. במקרה דנן, בית המשפט לא הסתפק בתקיפות ובנחרצוּת גרידא, אלא הטיל דופי במהימנות ובמקצועיות של המומחית שלפניו בלשון חריפה שלא לצורך
חיים שטנגר
כפי שהדברים נראים ומשתמעים מתזכיר הצעת החוק המוצעת, הרי מדובר בפגיעה בלתי הפיכה ובלתי מידתית, בחירותו של אדם זר, כאשר פגיעה בלתי הפיכה ובלתי מידתית נטענת זו, נגרמת, אך ורק בשל היותו מי שאינו אזרח ישראל ואינו תושב קבע וגם/או אינו תושב ארעי, במדינת ישראל
חיים שטנגר
שעה שנעצר חשוד בעבירת ביטחון - בין אם הוא יהודי, ערבי, פלשתיני וגם/או בן כל לאום אחר - יחולו עליו הוראות חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - מעצרים) ובלבד שיתקיים בו העקרון הבסיסי, לפיו הוא עצור בעבירת המוגרת כ"עבירת ביטחון". ימים יגידו אם צודקים חוקרי השב"כ בהתנהלותם החקירתית, אם לאו ואם אומנם יבשילו הדברים כדי הגשת הודעת תובע
חיים שטנגר
על-רקע החשדות המיוחסים לשר סילבן שלום בדבר ביצוען של עבירות מין, לכאורה, על-ידו, כמו-גם זימונו לשימוע של נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, בנצרת, יצחק כהן, החשוד אף הוא, בביצוע עבירות מין, לכאורה, מאותת היועץ המשפטי לממשלה שפרישה מתפקיד ציבורי לא תביא בהכרח להפסקת הליכי חקירה והמשך נקיטת הליכים פליליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il