X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את תחום הדגנים בישראל, ממשיכה לחזק ולהרחיב את סדרת כריות, המותג מספר 1 בתחום דגני המשפחה והילדים בישראל ומשיקה את כריות צ'וקולדה - דגנים פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר, בעלי צורה "גלית" ייחודית.
ההשקה תלווה בתמיכה שיווקית בהיקף כספי של 3.5 מיליון ₪, והיא תכלול קמפיין שילוט חוצות ופרסום בקולנוע באמצעות משרד באומן-בר-ריבנאי, תחת הסיסמא המלווה את המותג "כריות צ'וקולדה - לא תאמינו מה קורה בפנים, פעילות באינטרנט באמצעות חברת RedHead וכן בפעילות קידום מכירות ייחודית, באמצעות חברת טרגט מרקט, בשיתוף בתי הקולנוע של סינמה סיטי וגלובוס גרופ ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות, תחת הקונספט "לא תאמינו מה קורה בפנים, תפתיע תלמה את הצופים, כשבתוך הקולנוע, על המושבים, ימתינו כוסות מעוצבות של כריות צ'וקולדה המכילות את דוגמת המוצר. במקביל, בסוף מקבץ הפרסומות שלפני הסרט, יופיע סרטון קצר המזמין את הצופים לבדוק האם בתחתית הכוס מופיעה מדבקת הזכיה. הזוכים יקבלו אריזת כריות צ'וקולדה גדולה (750 ג') במזנון הקולנוע.
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה גדולה ולמותג החדשני והמפתיע ביותר בתחום הדגנים, אשר משך בני נוער רבים תחת הסלוגן: לא תאמינו מה קורה בפנים. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול - מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי.

תאריך:  22/08/2006   |   עודכן:  22/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il