X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

פלאפון תקשורת יוצאת במבצע במסגרתו מציעה את מכשירי הדור ה-3 החדשים והמתקדמים ביותר בחצי מחיר. המבצע, שיימשך עד ה- 22 בספטמבר כולל מגוון רחב של ארבעה מכשירי דור 3 במחיר של 29.90 ש"ח בחודש בלבד ב- 36 חודשים, במקום 59.90 ש"ח החודש.
בין המכשירים שמוצעים במבצע: MOTORAZR V3C המכשיר הדק ביותר בסדרת ה RAZR התומך בדור 3, שמושק בימים אלו לראשונה בישראל גם בצבע ורוד.
מכשירי דור 3 נוספים שמשתתפים במבצע: SAMSUNG 770 MOTOROLAE815 ו-Multi Slider Sk. המכשירים מאפשרים צפייה בלמעלה מ-20 ערוצי טלוויזיה וכוללים נגן 3MP מובנה, מצלמה באיכות 1.3 מגה פיקסל, GPS המאפשר הפעלת שירותים מבוססי מיקום ועוד.
במסגרת המבצע ייהנו הלקוחות מחבילת TV ללא הגבלה, הכוללת צפייה בכל ערוצי הטלוויזיה (25) בדור ה-3, במחיר מוזל של 19.90 ש"ח בלבד בחודש במקום 29.90 ש"ח בחודש. המכשירים ימכרו במסגרת תכנית החבילות המשתלמות, המציעה תעריף משתלם לדקת זמן אויר החל מ-29 אגורות לדקת זמן אויר לכל הרשתות בחבילה של 860 דקות ועד ל-49 אגורות לדקת זמן אויר בחבילה של 100 דקות. תעריף דקת שיחה מעבר למסלול עומד על 59 אגורות בלבד, לכל החבילות. ניתן לעבור בין החבילות ללא הגבלה אחת לחודש וללא דמי מעבר.
ניר שטרן סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר כי, למעלה מ- 120 אלף לקוחות כבר הצטרפו לדור ה- 3 של פלאפון ועושים שימוש קבוע בתכנים העשירים שפלאפון מציעה. פלאפון, כחלוצת הדור ה-3 בארץ, גאה להציג פורטפוליו רחב ועשיר של מכשירים מתקדמים ומעוצבים. המחיר המוזל שאנחנו מציעים יאפשר לכל לקוח לבחור את המכשיר העונה על צרכיו בצורה האופטימלית וליהנות מהיכולות המגוונות של הדור ה-3 במכשירים יפים ומעוצבים."
המבצע ילווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין חושף 6 מכשירים סקסיים, מתקדמים ומעוצבים מהדור ה- 3 שמושקים בימים אלו בפלאפון.
סרטון הטלוויזיה מתבסס על הקונספט של "פלאפון חושפת" ומשדר את הסקסיות, העוצמה והריגוש שבחשיפת המכשירים החדשים תוך שימוש באנימציה ואפקט תלת מימד המציגים את המכשירים כשהם עולים אחד אחרי השני על הבמה ונחשפים על רקע שירו המקורי של ג'ו קוקר "You can leave your hat on".

תאריך:  27/08/2006   |   עודכן:  27/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il