רשת תכשיטי היוקרה "מילר" משיקה את הקולקציות החדשות לחורף 2006/7 של מעצבי התכשיטים המובילים בעולם, באמצעות קטלוג חדש בפורמט מהודר, קמפיין שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ודיוור ישיר לקהל הלקוחות.
בהשקת הקולקציות יושקע כ-800 אלף שקל. את הקמפיין מובילה זו העונה שלישית הדוגמנית הישראלית לירז מסילתי.
בעקבות הצלחת קמפיין 2005/6 מעלה רשת "מילר" קמפיין המשך המשתמש באותה שפה תקשורתית, עיצובית מקורית ויוצאת דופן בעולם התכשיטים המקומי: הצבע לבן, הסגנון חו"ל. הקמפיין משדר ניקיון, יוקרה ואלגנטיות באווירה עתידנית.
חיים מילר, מבעלי רשת "מילר": " בעקבות ההצלחה של קמפין עונת הקיץ 2006 בחרנו להמשיכו גם לעונת חורף 2006/7 בקו המאפיין אותנו. הבחירה להמשיך עם לירז מסילתי להוביל את הקמפיין עונה שלישית הייתה טבעית שכן היא מגלמת היטב את פרופיל הלקוחה הפוטנציאלית של תכשיטי 'מילר'- האישה האופנתית של שנות ה-2000, המשלבת נשיות, אופנתיות ואסרטיביות".
רשת תכשיטי "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 28 שנה ומונה חמש חנויות. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים אורלנדו אורלנדיני, רוברטו קוין, פיירו מילאנו, מרקו ביצ'גו, מאטיולי ופונטה וקיו, מורלטו, רוברטה פורטי וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו "מילר" - בית העיצוב הפרטי של הרשת.