X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון משיקה בימים אלו, את מכשיר הפלאפון הוורוד הראשון בישראל - V3c של מוטורולה. במסגרת ההשקה, חתמה פלאפון על הסכם שיתוף פעולה עם זכיינית חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו" ובחרה בדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני, להוביל את ההשקה.
ניר שטרן סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר "בחרנו לקיים פנייה ממוקדת לנשים ולהפריד את פעילות השקת המכשיר הורוד מהפעילות שאנחנו מקיימים בימים אלו להשקת קולקציית מכשירי הדור 3 מתקדמים, כחלק מהתפיסה של המכשיר הסלולרי כמוצר אופנתי. שיתוף הפעולה עם "מאדינה מילאנו" ועם שלי גפני מעניק להשקת ה- V3c הורוד ערך מוסף המעמיק את הקשר בין סלולר וסטייל. שלי גפני הינה אוטוריטה בנושאי אופנה וסגנון חיים, ומהווה את הבחירה הטבעית עבורנו להשקת מכשיר שהוא אופנתי, מתקדם ופונקציונאלי.
ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה פלאפון, נמצא כי נשים מעריכות שילוב של עיצוב ייחודי ואופנתי בטכנולוגיה מתקדמת ופונקציונלית. עוד עלה, כי שלי גפני נתפסת כמובילת דיעה בקרב נשים שעיצוב ואופנה בשילוב עם טכנולוגיה ופרקטיות קיבלו ערכים גבוהים בקרבן ואף מהווים עבורן דרך חיים. גפני, המשדרת אופנתיות, נשיות ואסרטיביות נתפשת כמי שמצליחה לשלב קריירה מצליחה ומשפחה והיא בעלת מראה מטופח ואופנתי.
השקת ה- V3c הוורוד תזכה לקמפיין עיתונות ממוקד של פלאפון בהיקף של כרבע מיליון שקל, בנוסף לקמפיין הטלוויזיה של מוטורולה בנושא בהיקף של כ-340 אלף דולר, אשר אף הוא מתמקד בחיבור שבין אופנה וסלולר. במסגרת שיתוף הפעולה של פלאפון ו"מאדינה מילאנו" תוביל גפני, את מסע יחסי הציבור של המכשיר ותהיה אחראית על הסטיילינג של מודעות הפרסום של המכשיר. ההסכם כולל גם קידום של המכשיר בנקודות המכירה של "מאדינה מילאנו" וקיום מבצע קידום מכירות למכשיר במסגרתו תעניק ללקוחות אשר ירכשו את המכשיר, שובר מתנה לחנויות האיפור של "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ.
שלי גפני מסרה "אני מברכת על שיתוף הפעולה האסטרטגי, בין חברת פלאפון לבין "מאדינה מילאנו" ושמחה על בחירתי כפרזנטורית שתייצג את ה- V3c החדש, אשר פונה לקהל יעד נשי, מתוחכם ועדכני". לדבריה, "כיום, נפרצו הגבולות בין עולמות התוכן של האופנה והקוסמטיקה מחד ועולם הטכנולוגיה והאינטרנט מאידך, כאשר תחומי האופנה והלייף סטייל הם המשפיעים ונותני הטון במובילות החברתית".
גפני מצטרפת לדמויות מוכרות בעולם, המזוהות עם לייף סטייל ואופנה, כמו דויד בקהם, אשר נבחרו להוביל מכשירי סלולר מעוצבים.
מכשיר ה- V3cהוורוד, הוא המכשיר הדק ביותר בסדרת ה RAZR של מוטורולה. המכשיר מושק באופן בלעדי על ידי פלאפון בסדרה מוגבלת ותומך בדור ה-3. השקת ה- V3c הורוד בפלאפון מהווה פניה שיווקית ממוקדת וישירה ראשונה של פלאפון לנשים. הפניה הנה בעיקר, לנשות קריירה, אשר יכולות לעשות שימוש במכשיר הטלפון בנוחות ובפשטות. המכשיר כולל מצלמת וידאו וסטילס, אוזניית בלוטוס לדיבור חופשי, ומכשיר ניווט GPS מובנה בתוך המכשיר.
שלי גפני, (נשואה + 2) מזוהה במשך שנים כאוטוריטה בתחום האיפור, ומשמשת פרזנטורית פעילה בתחום האיפור המקצועי של "מאדינה מילאנו". גפני הינה הזכיינית של חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו", רשת האיפור המקצועי המובילה בישראל המונה 13 סניפים ברחבי הארץ. למאדינה מילאנו קשת רחבה של מוצרים חדשניים ואופנתיים הכוללים 900 פריטים שונים ב- 45 קטגוריות מוצר. החברה מציגה מידי 4 חודשים קולקציות איפור חדשות.

תאריך:  30/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il