TBWA\DIGITAL משיקה את 'בית השיווק הדיגיטלי' הראשון בישראל, בהשקעה של 1.2 מיליון דולר. החברה תציע את כל השירותים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.
החברה תפעל באמצעות ארבע יחידות - יחידת פרסום באינטרנט, יחידת אתרי אינטרנט, יחידת שיווק במנועי חיפוש (SEM) ויחידת יחסי ציבור אונליין (Online Pr) ארבע היחידות יפעלו באופן סינרגטי על-פי מודל ייחודי שפותח בחברה, במטרה להעצים את רמת החשיפה והאפקטיביות של התקשורת השיווקית הדיגיטלית ויצירת נוכחות מסיבית של המותג ברשת.
יחידת פרסום באינטרנט - עוסקת בבניית קמפיינים פרסומיים ברשת באמצעות באנרים, משחקים אינטראקטיביים, שיווק בדוא"ל, קמפיינים ויראליים ועוד.
יחידת אתרי אינטרנט - עוסקת בתכנון, פיתוח, עיצוב, שדרוג ואכסון אתרי אינטרנט. תהליך העבודה במחלקה משלב התייחסות מעמיקה להיבטים של אסטרטגיה שיווקית, תכנון חווית משתמש, שימושיות, עיצוב גרפי, פתרונות אינטראקטיביים ופיתוח טכנולוגי מתקדם.
יחידת ה- SEM - עוסקת בקידום אתרים ותכנים במנועי חיפוש באינטרנט תוך שימוש בטכניקות מתקדמות של אופטימיזציה, ניתוחים סמנטיים, מיקוד שיווקי ובקרה שוטפת.
מחלקת Online PR - תספק שירותי יחסי ציבור באינטרנט ע"פ מודל ייחודי שפותח בחברה במטרה למקסם את החשיפה של המותג ברשת באמצעים שאינם פרסומיים. המודל מבוסס על אלגוריתם חיפוש ומעבר מקושר בין תחנות ברשת.
לדברי גיא מור, מנכ"ל TBWA\DIGITAL: "המודל שפיתחנו בנוי על זיהוי דפוסי ההתנהגות של הגולש באינטרנט. אנחנו נמצאים בכל ממשק אפשרי באינטרנט שבו נמצא קהל המטרה שלנו. ההנחה הבסיסית היא שמוצרי התקשורת השיווקית של המותג, חייבים להיות מותאמים לסביבה בה נמצא הגולש בכל רגע נתון. רק שימוש מושכל בקשר בין מוצרי התקשורת השיווקית לבין הסביבה בה נמצא הגולש ימקסם את מידת החשיפה של המותג ויחדד את המסר שאנחנו מעוניינים להעביר". לדברי מור, מדובר ביתרון כלכלי משמעותי ללקוח, שמקבל את כל שירותי השיווק הדיגיטלי מספק אחד.
TBWA\DIGITAL הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWA\DIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב, NRG ועוד. בימים אלו מתמודדת החברה על מכרזי הפרסום האינטראקטיבי של אינטל וטבע.