חברת ברעם פרסום מקורי, המתמחה בפרסום שלטי חוצות על גבי בניינים ופיגומים, מעלה היום את הקמפיין המשותף של חברת כאוס,עיתון רייטינג ומועדון הויסקאיה.
הקמפיין המהפכני מקדם את מניעת הקטל בדרכים ומשלב בו נפגעי תאונות דרכים, אשר עברו כאוס בחייהם. אנשים אלו מעבירים מסר חזק ופשוט "די לקטל בדרכים!".
הקמפיין עולה על קיר בניין בעל 3 חזיתות, הממוקם על ציר איילון צפון מול עזריאלי.
הקריאייטיב של השלטים בוצע באחריות חברת ברעם, על-ידי איתי אטיאס, מנהל פרסום ויחסי ציבור של חברת "כאוס". 3 הקירות בגודל כולל של 370 מ"ר נחשפים למאות אלפי אנשים העוברים בנתיבי איילון ובאזור מדי יום.
אופנת כאוס אשר בחרה במדיית הקירות של ברעם כמדיה משמעותית בקמפיין השקת הקולקצייה החדשה, תתנוסס על גבי הקיר למשך חודש, בהיקף תקציבי של 250,000 ש"ח.