X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
גידול של 10.6% בדקות השיחה במחצית הראשונה של 2006
▪  ▪  ▪

הרחבת שוק השיחות הבינלאומיות לתחרות בסוף 2004 מוכיחה את עצמה. לידי TheMarker הגיעו נתוני היקף דקות השיחות הבינלאומיות היוצאות והנכנסות לישראל במחצית הראשונה של 2006 ואלה הסתכמו בכ-1.342 מיליארד דקות - גידול של 10.6% בהשוואה להיקף הדקות במחצית הראשונה של 2005. לשם השוואה מספר דקות השיחה הבינלאומיות (נכנסות ויוצאות) גדל ב-2005 בכ-8.5% בהשוואה לאלה ב-2004.
מספר דקות השיחה הבינלאומיות היוצאות במחצית הראשונה של 2006, הסתכמו בכ-741 מיליון דקות - גידול של 12% בהשוואה להיקפן במחצית הראשונה של 2005. מספר דקות השיחה הנכנסות לישראל הסתכם במחצית הראשונה של 2006 בכ-601 מיליון דקות - גידול של 8.8% בהשוואה להיקפן במחצית הראשונה של 2005.
המלחמה בצפון לוותה בגידול ניכר בתנועת השיחות הבינלאומיות היוצאות והנכנסות לישראל. על-פי דיווחי החברות, הגידול בתנועה היוצאת מישראל לחו"ל הגיע לכ-15%, בעוד הגידול בתנועה הנכנסת הגיע אף ל-35%. עם זאת, עשויה להיות למלחמה השפעה על היקף דקות השיחה של ישראלים היוצאים לחו"ל בחודשי הקיץ, וכן על התיירות הנכנסת, על אף שמשקלה בסך הכנסות החברות קטן.
שוק השיחות הבינלאומיות מהווה כיום כ-6.8% מסך שוק התקשורת. במונחי מספר דקות שימוש, גדל כאמור השוק ב-2005 בכ-8.5%, אך בשל שחיקת המחירים בענף כתוצאה מכניסת שלושת המתחרים החדשים - אינטרנט זהב, נטוויז'ן ואקספון - היתה הצמיחה במונחי הכנסות נמוכה יותר - כ-3%.
שוק השיחות הנכנסות צמח מרמה של כ-800 מיליון דקות ב-2001 ל-1.119 מיליארד דקות ב-2005 - גידול של 40% בארבע שנים. שוק השיחות היוצאות גדל מכ-1.150 מיליארד דקות שיחה ב-2001 לכ-1.394 מיליארד דקות ב-2005 - גידול של 21% בארבע שנים.
מנתוני משרד התקשורת לא ניתן לדעת שאכן השחקנים החדשים בשוק הם שהובילו לצמיחה שנרשמה בהיקפי השיחות היוצאות והנכנסות, שכן שוק השיחות הבינלאומיות הוא שוק שמתאפיין לא אחת בעסקות רכש וקיבולת גדולות, שמתבצעות דווקא על-ידי השחקנים הגדולים בענף.
בזק בינלאומי הפסידה ב-2005 את ההובלה בשוק השיחות הבינלאומיות למתחרה ברק. בזק בינלאומי דיווחה על נתח שוק שהוערך בכ-29% בשוק השיחות הבינלאומיות, ירידה של 6% בהשוואה לנתח השוק עליו דיווחה החברה בדוחות 2004. בזק בינלאומי דיווחה על נתח שוק מוערך של כ-33% לברק, בעוד ברק עצמה דיווחה על נתח שוק של 36% בתחום השיחות הבינלאומיות. הערכה היא שלקווי זהב נתח שוק של כ-27% והשחקנים החדשים בענף מחזיקים יחדיו כ-11%-8% מהענף.

תאריך:  31/08/2006   |   עודכן:  31/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתיחת שוק השיחות הבינ"ל לתחרות מוכיחה את עצמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך טוענים בעצרת חבריהם של שלושת החיילים החטופים    חברו של השבוי רון ארד אמר כי הכרזתו של אולמרט כי המבצע נועד להחזיר את החטופים נכשלה במבחן התוצאה
שלומי דיאז
איוב אבו צעלוק, שנהג ברכב בו נהרגו אחיו, גיסתו וששת ילדיהם טוען כי הפרקליטות טעתה    דרש מבג"צ להתערב ועתירתו נדחתה
הדר פרבר
אוטוביוגרפיות של ידוענים הם הספרים הפופולריים ביותר בבריטניה
גלית יצחק
ד"ר יוסף גראוברט ממליץ להשתמש במשחת שיניים המכילה פלואוריד, לצחצח שיניים בצורה אנכית ולבקר פעם בחצי שנה אצל רופא שיניים לבדיקה תקופתית
יפעת גדות
חוקרים מדווחים כי גירוי עצבי חשמלי של המוח שיפר את מצבם של חולי פרקינסון במידה משמעותית לעומת חולים שקיבלו טיפול תרופתי בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il