רשת Yellow שבתחנות פז יוצאת בפעילות שיווקית מקורית על-מנת להטמיע בקרב הצרכנים את המסר של השירות הייחודי המוצע לצרכן ב- 140 חנויות יילו - הטענה ומכירה של איזיפארק. היקף ההשקעה כ- 250 אלף ₪. השירות החדש יאפשר לנהגים לטעון ולרכוש כרטיסי חניה בנגישות ובזמינות מרבית.
במסגרת הפעילות השיווקית יוצאת פז בשיתוף עם חברת איזיפארק בקמפיין אינטרנטי ממוקד לקהל היעד באתרים: Ynet ,MSN ,GOOGL, עכבר העיר ותפוז.
המהלך כולל תחרות הפתוחה לקהל הרחב תחת השם: 'אלוף התירוצים', בה הגולשים יצטרכו לתת הסברים למה לא הספיקו להטעין את האיזיפארק. אלוף התירוצים יזכה באיזיפארק חינם לשנה. ניתן להיכנס לאתר בכתובת
www.go-yellow.co.il.
כמו כן תיערך פעילות ייחודית במסגרתה - 'פקחים' יחלקו 'דוחות חניה' פיקטיביים לרכבים בערים מרכזיות בחניונים ואזורי חניה עמוסים. 'דוחות החניה' הפיקטיביים יידעו את הלקוחות בשירות המיוחד תוך פנייה להשתתפות בתחרות 'אלוף התירוצים'.
לדברי דנה פולק, מנהלת השיווק של Yellow, הטענת כרטיסי איזי פארק ברשת Yellow הינה שירות נוסף שהרשת מעניקה ללקוחותיה במטרה לתת להם מענה לצרכיהם על הדרך במקום אחד וכך לחסוך להם זמן יקר ולאפשר להם להגיע ליעד שלהם במהירות ובנוחות.
הלקוחות יוכלו ליהנות מיתרונות הזמינות והנגישות של רשת Yellow ולטעון את האיזיפארק 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. חידוש נוסף שנכנס לשירות הנו האפשרות לשלם במזומן עבור ההטענה. השירות מהווה עוגן נוסף למשיכת קהל לחנויות Yellow ומחזק את תפיסת ה- One stop shop של Yellow.