חברת אלמוג תעשיות תוכנה, המובילה בישראל לפתרונות ERP ו- CRM בארגונים קטנים ובינוניים, תעלה קמפיין פרסום, שיימשך כחצי שנה והיקפו: עשרות אלפי דולרים. מטרת הקמפיין להציג את אלמוג כחברת מחשוב וותיקה ומקצועית עם נשמה צעירה וזאת בהתאם לגילה הצעיר - 33.
הקמפיין מיועד לקהל העסקי ויעלה בעיתון העסקים המודפס- גלובס. במסגרת הקמפיין, תוצג החברה באור צעיר ושונה מהתדמית לה זוכות חברות היי-טק, זאת באמצעות טיזרים ומודעות, המספרות על החברה ומוצריה, שיופיעו בשלב הראשון של הקמפיין. בחלקו השני, ייחשפו לקוחות אלמוג, שימליצו על שירותי החברה.
רמי אקסמן, מנהל שיווק ומכירות באלמוג תעשיות תוכנה: " מטרת הקמפיין הינה לעלות את המודעות לשם אלמוג תעשיות תוכנה (עד היום מזהים אותנו בשם פיננסית+) ולהציג את יתרונות החברה על פני מתחריה, להשיק את קו הפתרונות החדש Next ERP & Next CRM של החברה. כמו כן, אנו מתכננים בעתיד להעלות את אתר החברה המעודכן ולנקוט בפעולות שיווקיות נוספות שיסייעו למצב את החברה כחברה וותיקה עם רוח צעירה".
קרדיט:
המשרד הנבחר לבניית המסרים השיווקיים: גקו מסרים שיווקיים.
ייעוץ תקשורת שיווקית ויחסי ציבור: שחר תקשורת שיווקית
חברת אלמוג תעשיות תוכנה (1973), הנמצאת בבעלות דוד ליפשיץ, מתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של פתרונות ERP ו- CRM גמישים ואינטגרטיביים לשוק ה SMB. לאלמוג מעל 2,500 התקנות תוכנה שונות ומגוון רחב של לקוחות, ביניהם אומניטק איכות, קבוצת חיון, נשיונל סמיקונדקטור (ווינבונד ישראל), שח"ל, שירותי בריאות כללית, אינטרנט זהב, אולפני הבירה, סופר פארם, המסלול האקדמי של המכללה למנהל, BIG מרכזים מסחריים, שידורי קשת, שידורי רשת, כנסת ישראל ועוד. לחברה כ 60 עובדים ומשרדיה הראשיים ממוקמים בקריית אריה בפתח תקוה וסניף בחיפה. אתר החברה:
www.almog.biz