X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"המשורר", ח"כ בצלאל סמוטריץ', אינו נאצי ואל תשוו אותו לנאצי. הוא סתם גזען, מן הסוג המאוס והנאלח ביותר!
▪  ▪  ▪
בצלאל סמוטריץ' . זגענות לשמה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

שלא כמנהגי, בימי שישי, הפעם לא הקדשתי יום חשוב זה, לחיפוש ספר שירה רענן ומלהיב, שטורי המדורים הספרותיים, פסחו עליו - משום-מה. לא הקדשתי יום זה שכולו שלי ואיני מאפשר בו, מדרס רגל - ואפילו חדירתה של שיחת טלפון וגם/או מסרון טורדני, בענייני עבודה, למי מלקוחותיי האובססיביים ו"היונקים" לשדי בשאר חמשת ימי השבוע העמוסים, שתחילתם בשעת בוקר מוקדמת וסופם, בשעת ליל מאוחרת ביותר אף לא לחיפוש מרגש אחר טקסט קבלי נדיר ממאות שעברו, תוך הינתקות מוחלטת מענייני דיומא והתמסרות מלאה לעניינים "אזוטריים" דוגמת שבתאות וענייני הדוקטורט השני שלי, בענייני מחשבת ישראל ושבתאות שמבשיל, אט אט, ויוצא אל אווירו של עולם. הפעם הקדשתי יום ששי נדיר וחשוב זה שלי, לחיפוש אחר סבון איכותי שיסיר כל זוהמה וטומאה אפשרית ממני, באופן מוחלט ובלתי משתמע לשתי פנים - סבון אשר ישלים קרצוף גופי, בעזרתו, עד זוב דם.
אודה על האמת ולא אכחיש עובדות שלא ניתן להכחישן, כלל וכלל. אבי מורי, עליו השלום, נפטר עלי, קודם הגיעי למצוות ואבי מורתי, עליה השלום, נפטרה עלי, עוד קודם שהוסמכתי להיות פרח משפטים, הכשיר לעסוק במלאכת עריכת-הדין, כך שלא יכול הייתי לברר, אם חלילה וחס, נגעה בי יד של ערבי של רופא/ה ערבי/ה או אם נגעה בי יד של אח/ות ערבי/ה, עובר להולדתי והפכה אותו מטהור ל"טמא", כמאמר "המשוררת", רויטל סמוטריץ', אשתו של ח"כ בצלאל יואל סְמוֹטריץ', שהינו חבר בכנסת העשרים מטעם מפלגת האיחוד הלאומי - תקומה בסיעת "הבית היהודי" וממוקם במקום השמיני של רשימה זו, לכנסת.
מחמת ספיק ספיקא זה, התקלחתי ערב שבת קודש, משך שעה תמימה, כשאני מסבן, חוזר ומסבן, מסבן וחוזר ומסבן גופי, שמא - חלילה וחס, רחמא ליצלן - בכל זאת נגעה בי - ואפילו מבלי משים - יד של מי מבני דודינו הישמעאלים ונטמאתי לדורי דורות, לא עלינו, לא על בנינו ולא על בני בנינו.עודי מנגב גופי הרטוב, הבחנתי בערוץ 7 בכותרת: "רויטל סמוטריץ' כותבת מהלב". מאחר ש"משוררת" זו משכה עוד קודם לכן שימת ליבי, כשהודיעה היא, קבל עם, עדה וציבור צופי טלוויזיה, בתוכניתו של רפי רשף, כי אף אחד מחמשת ילדיה לא נגעה בו יד של ערבי ברגע הקדוש והטהור של לידתם, על ידה (כאשר משתמע מדברים אלה ששום ערבי לא "טימא" אותם, במגע ידו, באותו רגע נשגב וטהור, לדידה היא), אצתי-רצתי לקרוא הגיגיה של תבונאית נדירה זו, בעל פילוסופית חיים נדירה שבנדירות.
והנה חלק מדבריה הנלבבים, היוצאים מן הלב, ללא עריכה שהיא, של "המשוררת" הנ"ל, כפי שנדפסו באתר ערוץ 7, כדלהלן: "טעיתי כשחשבתי שלא רק לי ברור שערביי ישראל מזוהים לחלוטין עם כל מה שקשור "לעם הפלשתיני", ומי שעומד בראשם מנהיג את שתי הקבוצות גם יחד ומעודד את הפיגועים נגדנו... טעיתי כשציפיתי למצוא עיתונאים וכתבים בצד הימני של המפה, אמיצים וכנים, שיעמדו על המשמרת, וגם אם קשה להם לומר את האמת בקול, לפחות לא יהיו חלק מההמון הזועם. טעיתי כשהקשבתי לרדיו ביום שלישי בבוקר ושמעתי יפי נפש שמתארים מציאות שכאילו התחילה אתמול בבוקר והולכת לגרום למשהו בסדר גודל של שואה מחר בצהריים .וטעיתי כשנזכרתי בשיעורי היסטוריה בבית הספר, שם למדנו שהיהודים לא ניסו לפגוע בגרמנים ואפילו לא ניסו לכבוש את גרמניה, כנראה שאולי לא זכרתי נכון, תקנו אותי אם אני טועה, אבל בבקשה אל תשוו את בעלי לנאצי". (ההדגשות שלי - ח"ש).
זהו זה. עד כאן דברי "המשוררת". והנה דברי בעלה, "המשורר" וח"כ בצלאל סמוטריץ', שטען, לפי פרסומים בעיתונות כי: "אשתי ממש לא גזענית, אבל אחרי לידה היא רוצה לנוח ולא את החפלות ההמוניות המקובלות אצל משפחות היולדות הערביות". כפי שמדווחת העיתונאית, אורית נבון - באתר "מאקו", הרי אחרי שזכה, "המשורר", בצלאל סמוטריץ', למבול מחאות מחברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית, המשיך ואמר: "טבעי שאשתי לא תרצה לשכב ליד מישהי שהרגע ילדה תינוק שאולי ירצה לרצוח את התינוק שלה עוד עשרים שנה. הכי טבעי והכי נורמלי בעולם".
עוד לא נרגענו מדברים אליו והנה מביאה, העיתונאית, אורית נבו, מדבריו של יו"ר מפלגת הבית היהודי, שר החינוך, נפתלי בנט שאמר, לדבריה, דברים, בזו הלשון: "כולנו בני אדם", בבית החולים אין משמעות לגזע, צבע, דת, נטייה מינית או עמדה פוליטית". ועלה כך, ענה לו - לדבריה, ח"כ בצלאל סמוטריץ', בטוויטר, כדלהלן: "נכון מאוד, בתנאי שלא מדובר באויב שרוצה להשמיד אותי, אז הוא לא מכבד את הצלם שלו וממש לא חביב עליי".
גבירותיי ורבותיי, אני מסכים בהחלט עם דבריה וטרונייתה של "המשוררת", רויטל סמוטריץ'. בעלה, "המשורר", ח"כ בצלאל סמוטריץ', אינו נאצי ואל תשוו אותו לנאצי. הוא סתם גזען, מן הסוג המאוס והנאלח ביותר! לנאצים הייתה - בכל הכבוד הראוי - אידיאולוגיה. אידיאולוגיה שטנית, אומנם, אבל ביסוד הדברים עמדה השקפת עולם. לגזענים אין שום השקפת עולם - חוץ משנאה - ושנאה לשמה!
כדי שלא נטעה ונבלבל בין "גזענות", לשמה, לבין אידיאולוגיה נאצית, לשמה, בין שמאל לבין ימין, הנה הגדרת המונח: "גזענות" כפי שהיא מובאת ב"לכסיקון השואה", בהוצאת ידיעות ספרים, כהאי לישנא:
"תיאוריה מרכזית באידיאולוגיה הנאצית (אם כי לא נוצרה בידי הנאצים אלא קדמה להם בהרבה), הטוענת שבני האדם נחלקים מרגע לידתם לפי גזעים - עליונים ונחותים. מאחר שכך, אין אפשרות להינתק מהתכונות הגזעיות, אלא רק לאחר מספר דורות של נישואי תערובת. בשל טענה זו, ראו הנאצים כיהודי כל מי שהוריו היו יהודים, גם אם הוא עצמו כבר לא היה יהודי בשום דרך שהיא. על-פי התיאוריה הגזענית, ה"ארים" - בני אירופה דוברי השפות האירופיות, ובראשם הגרמנים - הם הגזע העליון, "גזע האדונים" הרשאי לשעבד למרותו את הגזעים הנחותים יותר. כגזעים נחותים נחשבו הסלאבים, הצוענים, ובתחתית הרשימה - היהודים. הגזענות היא צורה מודרנית ומדעית כביכול של האנטישמיות העתיקה, המסבירה את רדיפת היהודים במונחים "מדעיים" שלכאורה אין מקום לחלוק עליהם".
ובכן, מדובר בסתם שני בני-זוג גזעניים מן הסוג האפל, המאוס והנאלח ביותר. ולמי שתוהה עוד נזכיר, כי גזעניים מצויות, הן בשורות הימין והן בשורות השמאל.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן.
תאריך:  10/04/2016   |   עודכן:  10/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על הזכות "הדמוקרטית" להיות דוחה וגזען
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מה עדיף 'גזען' או אנטישמי-סלקט
קורןנאוה טבריה  |  10/04/16 09:38
2
אם זה מדבר כמו נאצי וחושב כמו
הגוי..  |  10/04/16 14:03
3
גזען
אחד שמבין  |  10/04/16 14:54
4
הכותב יותר סמרטוטיץ מסמוטריץ'
ב.ניצן  |  10/04/16 15:34
5
גזענים כאלה יש רק בימין
זו האמת !  |  10/04/16 16:06
 
- עובדתית: עד היום מי שפתחו באש
קורןנאוה טבריה  |  11/04/16 05:39
6
אדוני..ואיך אתה מגדיר את שפטל ל"ת
מגן הנאצי דמניוק  |  10/04/16 17:39
7
איזו כתבה הזויה... אמרו חזל
דר יוסף מנחם  |  10/04/16 17:40
8
יידע לו האדבוקט המכובד, אוכל
למעריץ לבני  |  10/04/16 18:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיה מלכין
קודן, כספת, מצבר. הלוואי שכל הבעיות שלנו תסתכמנה בשלושת המרכיבים הללו. אפילו ההוצאה הכספית המיותרת שהוצאתי עבורם התקבלה אצלי בסלחנות. כי אלה החיים...
ארי בוסל
"כל החיילים, כן, כל החיילים, מפחדים פה, זה ברור! רק חיימקה שלי, רק חיימקה שלי, יודע איך לפלוט כדור!״    עברו חמישה עשורים ומחצית העשור מאז "חיימקה" החייל, ועוסקים אנו עכשיו בחייל שירה בחברון, בעוד המדינה כולה משותקת
חיים שטנגר
יש לקוות, שעם חקיקתו הצפויה בקרוב של חוק נציבות הביקורת על מערך התביעה ומייצגי המדינה בערכאות ועיגון מעמד נציבות הביקורת ונציב הביקורת, גם יחד, בחוק מדינה, יתעשתו פרקליטי המדינה, יחדלו מפעילותם האגרסיבית למניעת ביקורת, כללית ופרטנית, כאחת, עליהם ויחזרו לתת שירות משפטי שוטף למדינה
פנחס (פיני) פישלר
כמה הערות ותובנות על דבריו של המפכ"ל בכנס לשכת עורכי הדין: מחיקת מורשת דנינו, רתימת העגלה לפני הסוסים, ההתחמקות משאלת News1, בעיית השיטור הנמוך ועוד
חיים שטנגר
השאלה של הבעלות במקרקעין, במשפט הנוהג בישראל, בחלל האווירהופכת בשנים האחרונות מסוגיה אקמית אינטלקטואלית לשאלה מעשית בצידה טמונים משאבים כלכליים אדירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il