X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפרשן אהוד יערי הקדיש את תוכניתו "המנהיגים" לראש הרש"פ. האיש - שמדבר נגד טרור ובמקביל משבח את השאהידים שלו, התמחה בבריחה מכל ניסיון להגיע להסדר שלום - טוען כי היום לא היה חוזר על הטענות שכתב בדוקטורט שלו, כאילו הציונות שיתפה פעולה עם הנאציזם. חלומו הגדול: "להשיג שלום בלי לשלם בוויתורים גדולים". עם פרופיל כזה, מה הפלא שמבקרי הטלוויזיה ממחנה השלום מתעבים את יערי
▪  ▪  ▪
אבו מאזן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
אהוד יערי [צילום: משה שי/פלאש 90]

גם צרכני תקשורת שאינם מתמידים במיוחד, למדו כי משטרת המחשבות אצלנו, הוציאה מזמן חוזה על שניים מפרשניו הבכירים של הערוץ השני: אהוד יערי ורוני דניאל. שניים שהעזו לחרוג מן הקו הפוליטי המקובל על מחנה השמאל, ועל כן ימשיכו לשלם על הסטיות שהם מפגינים, וישמשו טרף להתנפלות קבועה של מבקרי הטלוויזיה, המייצגים את האקסיומות השמאלניות, שכידוע אין בלתן.
רוני דניאל, שמבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות עינב שיף, תיאר את אחת מהופעותיו כ"נהמות", סופג דרך קבע מטר של חרפות, ואכן חטאו כבד: דניאל נאשם בכך שהוא יותר מדי פרו-צה"לי, כלומר תומך נלהב בצבא הכיבוש הציוני.
מצבו של אהוד יערי, אולי בכיר הפרשנים לענייני הפלשתינים והעולם הערבי, חמור עוד יותר, מאז גילה סימני כפירה ראשונים בנוגע לאמינותו של מלאך השלום האזורי, יאסר ערפאת.
אבל אם נותר עדיין מישהו התוהה מדוע נוהגים מבקרי הטלוויזיה הנאורים להתנפל על יערי, בתיעוב מופגן, כאילו היה גזען מתומכיו של בנצי גופשטיין, קיבל השבוע הסבר מצוין לתופעה.
במסגרת תוכניתו להעניק לצופי ערוץ 2 פרופילים מעודכנים של מנהיגי הג'ונגל מסביבנו (סליחה, מנהיגי מדינות האביב הערבי, בשפת הסגי-נהור של הנשיא אובמה ומעריציו הרבים בתקשורת הישראלית), התייחס אהוד יערי ביום שני לדמותו של פרטנרנו הידוע, מחמוד עבאס, הלא הוא אבו-מאזן.
בתוך 7 דקות, שירטט יערי פרופיל של ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד בגרסה הפלשתינית שלהם. ראש הרשות הפלשתינית בן ה-81, שבאנגלית שופע נופת צופים (בעיקר כאשר הוא מתראיין לתקשורת הישראלית הרוטטת מהתרגשות), אבל בערבית אומר דברים הפוכים לחלוטין, מספר לנו כיצד אנשיו מבקרים בבתי הספר כדי לבדוק אם בכליהם של התלמידים אין סכינים(!), אבל בפועל, מהלל את השאהידים הגיבורים, שישראל מוציאה להורג ללא משפט.
זהו אבו-מאזן, שב-1982 קיבל דוקטורט מאוניברסיטת לומומבה במוסקבה, כשעבודת הדוקטורט שלו בשפה הרוסית נשאה את הכותרת "הקשרים בין הנאציזם לציונות בין השנים 1945-1933". על בסיס עבודת הדוקטורט הזו פירסם יותר מאוחר, והפעם בערבית, את הספר "הפן האחר: הקשרים בין הנאצים להנהגת התנועה הציונית".
היום, על טענה הזויה כזו סילקה מפלגת הלייבור המסכנה חברים משורותיה, כדי להתחמק מלהצטייר בעיני הציבור בבריטניה, כמפלגה אנטישמית. אבל לאבו-מאזן אימוץ התזה האנטישמית השיקרית הזו לא הפריע לקבל תווית "כשר למהדרין", בעיני מעריציו בשמאל הישראלי, ממרצ ושלום עכשיו ועד שמעון פרס.
ליערי עצמו כתב אבו-מאזן, כי אילו צריך היה לשכתב את ספרו זה, לא היה חוזר על הטענות אותן העלה אז בספרו. בהתחשב בזגזוגיו הרבים מותר על כך לומר: "אשרי המאמין".
לא מעט סנגורים ישראלים התייצבו לצידו של אבו-מאזן, במאמץ נואש למרק את חטאי בריחותיו החוזרות ונשנות מכל סיכוי שהיה בעבר להגיע להסכם שלום כלשהו, תחילה בקמפ-דייוויד 2000 ואחר-כך (2010-2008) בשיחותיו עם אולמרט. הפרשן הפוליטי של ערוץ 10, רביב דרוקר, הקדיש למשימה ההרקוליאנית הזו אפילו סדרת כתבות פתטית.
אבל יערי לא קונה את כל מסעות הטיהור והחנופה הללו. הוא מזכיר כי אבו-מאזן שהיה בקמפ-דייוויד סגנו של ערפאת, פרש מהשיחות שם כבר בראשיתן; הוא מזכיר כי אבו-מאזן קיים יותר מ-35 פגישות עם ראש הממשלה אולמרט, הבטיח לו תשובה, ולא חזר והשיב; הוא מזכיר כי אבו-מאזן גם שמע בבית הלבן את פרטי "מתווה קרי", הבטיח לנשיא אובמה "אחזור אליך", ועד היום לא חזר.
יערי גם מתגרה במשטרת המחשבות הזועמת, כשהוא מזכיר, כי בשיחות פרטיות גילה אבו-מאזן, שגורמי אופוזיציה בישראל יעצו לו "שלא לתת אמון בביבי" (דיווחים דומים התפרסמו בישראל גם כאשר בראש הרשות הפלשתינית עמד ערפאת - י.ר.).
אז מה יכולים אנו לצפות מן המנהיג הפלשתיני הישיש? משפט הסיכום של אהוד יערי אינו מפתיע. הוא רק מאכזב קשות את עדת מעריציו, ומסביר למה מבקרי הטלוויזיה שלנו, מקבלים חררה, כל אימת שהפרשן יערי מדווח על הפלשתינים.
סיכם יערי: "החלום של אבו-מאזן הוא להשיג מדינה פלשתינית בלי לשלם בוויתורים כלשהם". מעניין מתי תבקש ח"כ זהבה גלאון מבג"ץ, לאסור על יערי לדבר בטלוויזיה, בטענה של "פגיעה במדינה ידידותית".

חוצפה צרפתית

צרפת, שכידוע פתרה כבר את כל בעיותיה מול הטרור האיסלאמי, וגם חיסלה את משבר הפליטים המוסלמים, מצאה זמן כדי לקדם את יוזמתה לקיים ועידת שלום בינלאומית, שתדון בקידום הסדר שלום בין ישראל לפלשתינים.
מכיוון שהצרפתים כבר הודיעו כי אם לא תצלח יוזמתם, הם יכירו בפלשתין כמדינה... הכריזה ישראל כי במצב שבו כדאי בעצם לפלשתינים לסרב לכל הסדר, שהרי בתמורה יקבלו פרס מצרפת, ועל כן היא דחתה את היוזמה הצרפתית.
אמנם צרפת טוענת השכם והערב כי היא "ידידת ישראל", אבל לפחות לקראת פרסום יוזמת שלום שכזו ניתן היה לצפות מה"קיי ד'אורסי", שיתחזה, כאילו מדובר במדיניות ניטרליות, הוגנת.
הצחקתם את הצרפתים. הרי רק לפני זמן קצר הייתה צרפת בין 33 המדינות שתמכו בכנס החצי שנתי של הוועד המנהל של אונסק"ו (ארגון התרבות והמדע של האו"ם), בהחלטה (שהציעה פלשתין) שקבעה, כי "אל-אקצה" הוא אתר קדוש רק למוסלמים, וכי אין עוד להשתמש בביטוי העברי "הר-הבית"!
מזל שהצרפתים מיהרו להודיע, כי לא יתמכו בהצעת החלטה אחרת של הפלשתינים, לפיה כדור-הארץ שטוח, בגלל עבודות תשתית שביצעה ישראל.

תאריך:  03/05/2016   |   עודכן:  03/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד - גרסת אבו-מאזן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ההבדל בין קשיש לישיש
יוא"ב  |  3/05/16 21:49
 
- יוא"ב-יקירי הסמול חסיני אמת. ל"ת
הם הם 1984,שיחדש  |  3/05/16 23:44
 
- "קשיש" היא מילה ארמית
ישראל רוזנבלט  |  4/05/16 19:41
2
אפילו ביילין
ברקוביצי  |  5/05/16 11:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רון בריימן
לא ייתכן לצפות מהעולם "הנאור" שילמד את לקחי השואה ושיבין שאסור לשנע יהודים ממקום למקום, ובה בעת לדגול בשלום חזירי המבוסס על שינוע מאות אלפי יהודים מבתיהם בלב ארצם    "שלום" כזה איננו יהודי, איננו דמוקרטי, איננו ציוני, איננו מוסרי ואיננו שלום, ועל כן לא ייכון
עידן יוסף
הותר לפרסום: עובדי המכס בניצנה והשב"כ סיכלו הברחת 4 טון אמוניום כלוריד שהוסתר במשלוח מלח    החומר דו-שימושי וניתן לייצר מאות רקטות ארוכות טווח מהחומר שנתפס
יהודה דרורי
אליקים העצני
ישראל תמרנה את עצמה אל "ספסל הנאשמים", כי לא מיצתה עד הסוף את הלקח המרכזי של השואה: שלילת הגולה, ללא תנאי
איתמר לוין
אישר מעצר עד תום ההליכים לנאשם בתכנון פיגוע מתוך הזדהות עם הארגון: אין למדינה צורך ועניין בייבוא לשטחה של פעילות ארגונים נוספים כמו דאעש, בבחינת "ונוסף גם הוא על שונאינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il