X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
שוקן, מסוכן לישראל [צילום: אלברטו דנקברג]
נאור, זעמה על שוקן [צילום: איציק וולף]
עמוס שוקן מוציא דיבת הארץ רעה הוא נותן ידו להצגת חיילים כרוצחים; הוא מאפשר בעיתונו ('הארץ') הצגת שופט בית המשפט העליון נעם סולברג כעבריין פלילי על-אף זאת שסולברג מתגורר בהתנחלות שאושרה כדין על-ידי ממשלת ישראל הוא נותן בעיתונו גושפנקה לשונאי ישראל להחרים את המדינה ואזרחיה שוקן מתנהל כאדם נואש וסחיט, הן בשל מצבו האישי והן בשל מצבו העסקי
▪  ▪  ▪
סולברג, איש ישר דרך [צילום: פלאש 90]

צנעת שוקן
יואב יצחק
עמוס שוקן מנסה להוליך שולל את הציבור ואת בית המשפט * שוקן מנסה לכפות צנזורה והפסקת החשיפות על מעלליו בתואנה שמדובר בצנעת הפרט * האמת הפשוטה: שוקן ביצע במשך שנים מעשים חמורים הטעונים בדיקה ו/או חקירה פלילית * שוקן חייב הסבר: על מעשיו עם כמה עיתונאים שהיו כפופים למרותו; על אמצעי הסחיטה שהפעיל נגד כמה גורמים עסקיים; וכן על השאלה האם הוא סחיט בגלל סרטון המוחזק בידי כמה גורמים
לרשימה המלאה

מי מפחד מעיתון הארץ
יואב יצחק
מבקר המדינה ביקש מהיועמ"ש לבדוק מי הדליף לכלי התקשורת טיוטת דוח בנושא המנהרות, במקום לדרוש: להעמיד לדין עיתונאים וכלי תקשורת שפרסמו בניגוד לחוק * עיתון הארץ ובעליו עמוס שוקן מצפצפים על החוק, ומתנהלים באופן מופקר הנוגד את האינטרס הציבורי והביטחוני
לרשימה המלאה

תעתועי שוקן
יואב יצחק
עמוס שוקן, בעל השליטה בקבוצת הארץ, בוחר להסתתר ולהרחיק עדות בדבר מעורבותו ואחריותו לעשייה העיתונאית, בדיוק כפי שהוא נוהג בחייו האישיים, הפרטיים, גם בכאלה שיש להם נגיעה בעייתית כלפי עובדיו * זה האיש - פחדן, שמציג חזות של ליברל נאור, אך בפועל בוחר לבלף, להסתתר ולגלגל עיניים * יותר ויותר בכירים בישראל שנחשפים לאמת מבינים כי עמוס שוקן ועיתוניו גורמים נזקים עצומים לישראל
לרשימה המלאה

יואב יצחק
משיחי השקר של שוקן

סרטון בעייתי על שוקן נחסם ברשת
יואב יצחק
הסרטון הכיל תוכן מיני, שהציג את שוקן כמי שנוהג באופן העלול לחושפו לסחיטה
לרשימה המלאה

עיתון הארץ חצה שוב את הקווים. הפעם העלה על המוקד (יום ו', 10.06.16) את שופט בית המשפט העליון, נעם סולברג. השופט הנכבד, המוכר וידוע כאחד האישים ישרי הדרך המכהנים במערכת המשפטית בכלל ובמערכת השיפוט בפרט, הוצג בעיתון הארץ על-ידי העיתונאי אורי משגב כעבריין פלילי, לא פחות, ועוד בהקשר אידיאולוגי-מדיני. פרסום משמיץ זה הוא שלב נוסף בתורת השלבים של עיתון הארץ ובעל השליטה בו, עמוס שוקן, שתכליתה: החלשת מדינת ישראל וכפיית הסדר מדיני.
‏"הבעיה עם סולברג", כתב משגב, "היא שהוא מתנחל. הוא מתגורר באלון שבות, התנחלות ‏המצויה בלבו של גוש-עציון ובלב הקונצנזוס, חמש דקות מירושלים, ועדיין — מעבר לקו הירוק. אלון שבות ‏נבנתה על שטח כבוש. המשפט הבינלאומי ואמנות המלחמה הבינלאומיות אוסרים על הכובש להחזיק דרך ‏קבע באדמת השטח הנכבש, גם לא להעביר לשם אוכלוסייה אזרחית מקרב העם הכובש. ישראל לא סיפחה ‏מעולם את שטחי הגדה שכבשה ב-1967, ומנהיגה שם משטר צבאי. סולברג נוטל חלק פעיל במעשה עברייני ‏לאומי. הוא שותף לדבר עבירה. הוא, בהגדרה, עבריין".‏
סולברג מוצג כאמור לעיל כ-עבריין. לא כמי שעבר עבירה, אלא כעבריין ממש, שנוגס וגוזל קרקעות של פלשתינים שגורשו מבתיהם. סולברג מוצג כפורע חוק סדרתי, שממשיך מדי יום בהתנהלות עבריינית, והראיה, כביכול, היא העובדה שהוא ממשיך להתגורר בהתנחלות שהוקמה בגוש-עציון. נזכור נא, המדובר בהתנחלות שהוקמה והוכשרה והוכרה על-ידי ממשלות ישראל. מה שלא מנע ממשגב להוציא דיבת ישראל רעה, כאילו עבריין סדרתי מכהן כשופט בבית המשפט העליון, והוא אף עתיד לכהן כנשיא בית המשפט העליון בשנת 2028.
הצגתו של סולברג כעבריין עוררה תדהמה וכעס בבית המשפט העליון. שופטים רבים, ובראשם נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, זועמים. כן-כן, חלק מהם הזכירו מפורשות את שמו של עמוס שוקן כגורם האחראי. אך למרבה הצער - הסיכוי שיפעלו למיצוי הדין עמו, קטן ביותר. שגם הם חוששים מפניו. משפטנים בכירים אף הביעו עמדה, לפיה מדיניותו של שוקן מהווה בפועל בגידה בציונות ובאזרחי ישראל.
עמוס שוקן מוציא דיבת הארץ רעה באופן המסכן את האינטרסים הביטחוניים, המדיניים והכלכליים של מדינת ישראל. המדובר, כפי שכבר התרענו ב-News1, באותו עיתון (הארץ) המסית נגד ממשלת ישראל כדבר שבשיגרה; באותו עיתון המפר חוקים וצווים שיפוטיים לעיתים קרובות מאוד; באותו בעלים של עיתון (עמוס שוקן) שהשווה את חיילי צה"ל לרוצחים; באותו עיתון ובעלים שסייעו לעיתונאי אורי בלאו לשבש הליכי חקירה ומשפט ולסכן סודות מדינה; באותו בעלים של עיתון (עמוס שוקן) שמאפשר, בכוונה או ברשלנות, לעיתונאי-פרשן צבי בראל, להסית ולהמריד את צה"ל לביצוע הפיכה נגד הממשלה; ובאותו עיתון שמספק כמעט מדי-יום "מידע" ו"דעות" כביכול שמשמשים את גדולי יריבי-שונאי ישראל בחו"ל בניסיונם לפגוע בבטחונה של ישראל ובכלכלתה.
מדיניותו ההרסנית של שוקן מצליחה, למרבה הצער: שונאי ישראל מסתמכים על עיתון הארץ כדי להצדיק חרם על ישראל וכדי להציג את חיילי צה"ל כנאצים. לא פחות. גם שוקן יוצא נשכר מכך. חלק ניכר מהמנויים על עיתון הארץ הינם קוראים מחו"ל, הקוראים בשקיקה את ההשמצות נגד מדינת ישראל ואזרחיה, ומשתמשים בזאת לניגוח נציגי ישראל.
עמוס שוקן מסוכן לישראל, מחמת זאת שהוא מחזיק בכלי משחית רב-עוצמה. באמצעותו הוא מטיל אימה על יריביו ועל מתנגדיו וגורם להם לשיתוק. לא בכדי נזהרים בכבודו רבים וטובים, שחוששים מלהביע ביקורת על מעשיו. אפילו שופטים בכירים נמנעים מהוצאת גינויים נגדו - שמא הוא וכתביו (כמו צבי בראל, אורי משגב), ועיתונאים-חוקרים שהוא מפעיל ובהם גידי וייץ, יתנכלו להם. נזכור נא: אין מדובר בבלוגרים ו/או בטוקבקיסטים, אלא בעיתונאים המופעלים בשכר על-ידי עמוס שוקן ומטבע הדברים הם כפופים למרותו ולמגבלות חופש הביטוי שהוא אמור להציב בפניהם.
עמוס שוקן מסוכן לישראל, גם בשל זאת שהוא מתנער מאחריות לפרסומים בכלי התקשורת שבבעלותו (הארץ, דה-מארקר). לעומת זאת, שוקן מרגיש אחראי מספיק כדי לספור את הכסף משותפו לעסקי הקבוצה, המחזיק בעבר נאצי; וגם לגרוף עשרות מיליוני דולרים משותפו האוליגרך ליאוניד נבזלין שהורשע ברוסיה בכמה וכמה מעשי רצח; וגם רואה עצמו שותף בכיר ואחראי לדיבידנדים ולהון שנוצר. אכן, התנהלות תרמיתית פשוטה שיש להוקיעה.
שוקן מכזב כשהוא מציג עצמו פעם אחר פעם כבעלים שאינו מעורב בתכני העיתון, וזאת על-אף מעורבותו השוטפת בעניינים שונים במערכת עיתון הארץ. שוקן משוחח עם עיתונאים ועם עורכים כדרך של שיגרה, גם באשר לידיעות ותחקירים העומדים על הפרק. אך כלפי חוץ הוא מציג עצמו כמי שנמנע במכוון מכל התעסקות בתכנים.
שוקן משקר במצח נחושה. הוא מנסה להתחמק מהגדרתו: "עורך אחראי", מעמד משפטי שבו מחזיק למשל ארנון מוזס בידיעות אחרונות, וזורק את האחריות המעשית והמשפטית על כתפיהם של העורכים והעיתונאים הכפופים לו וסרים למרותו. שוקן מתחמק, ולא בכדי, מאחריות פלילית לנעשה בעיתונו, בידיעתו ובהרשאתו: ניצול חופש הביטוי לחופש ביזוי; פרסם כזבים ביודעין תוך עבירות חמורות על דיני לשון הרע; פרסום דברי הסתה נגד חיילי צה"ל, חברי כנסת ושרים; פרסום מידע ביטחוני רגיש ביותר תוך עבירות צנזורה חמורות, ועוד ועוד.
נעלה מכל ספק: שוקן הוא-הוא האחראי להשמצתו של סולברג ולהצגתו כעבריין פלילי, בשל ההתנהלות המופקרת ו"חופש הביזוי" שהוא מאפשר בעיתונו; שוקן הוא האחראי להסתה המתמשכת בעיתונו נגד ממשלת ישראל; והוא האחראי לעבירות הביטחוניות ולשיבוש מהלכי חקירה ומשפט בשורה של עניינים, ובהם בפרשת אורי בלאו, כולל בשל זאת שמימן את בריחתו ללונדון; שוקן הוא האחראי לשימוש הנעשה בעיתונו נגד מתחרים ויריבים עסקיים, במסווה של חשיפות וביקורת, והוא האיש המרושע שמתיר דמם של אישים שסומנו בקבוצת הארץ, ובמיוחד כלפי אלה שלא מעניקים לו שלמונים במסווה של תקציבי פרסום, חסויות, תרומות ושאר נכלוליות.
שוקן פועל באופן מרושע ושערורייתי, על-אף שהוא סחיט ולחיץ בשל התנהלותו האישית והמינית המופקרת תוך ניצול כמה מעובדיו. שוקן התחנן יותר מפעם אחת בפני עורכים ואנשי תקשורת כדי שיימנעו מפרסום מידע מביך על-אודותיו, ואלה נעתרו לו, למרבה הצער, למרות העניין הציבורי והעיתונאי המחייב פרסום מלוא המידע השערורייתי. אנו ב-News1 נעשה את הדרוש כדי לחשוף את דמותו האמיתית של שוקן. צעד אחר צעד.

תאריך:  11/06/2016   |   עודכן:  13/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמוס שוקן מסוכן לישראל
תגובות  [ 106 ] מוצגות  [ 106 ]  כתוב תגובה 
1
יישר וכוח. ואז מה ?
חתול רחוב  |  11/06/16 12:37
 
- עמוס חוקן הוא נושך כריות ידוע
מקס הזועם  |  11/06/16 13:47
 
- בטוחני שהציבור יעמוד בחשיפה זו ל"ת
יאללה,למה לרמוז?  |  11/06/16 16:04
 
- נושך כריות? לא ידעתי ! לחשוף
שבץ חלובה  |  11/06/16 18:52
 
- {{{״הארץ״מביא כבוד לישראל
יואב יצחק לא בטוח  |  12/06/16 16:55
 
- גל אוחובסקי
כבש 44  |  11/06/16 22:38
 
- לגופו של עניין
עוזר-אל  |  12/06/16 23:53
2
אתה עצמך משקר במצח נחושה
הירונימוס  |  11/06/16 12:42
 
- קשקשן יהיר
שוחר-שלום  |  11/06/16 13:25
 
- מניח שהירונימוס =היחצן של שוקן ל"ת
יהודה דרורי  |  11/06/16 13:47
 
- אולי הוא בן הזוג של הבואש
צורי  |  11/06/16 14:41
 
- הירונימוס. בוש. ולך מפה.
חתול רחוב  |  11/06/16 15:59
 
- אתה דיברת אל אבא שלך
הירונימוס  |  11/06/16 18:20
 
- לא האורו בלה בלה בלה
isr  |  11/06/16 19:27
 
- הוא דיבר לשרמוטה של אמא'שך
ג'ק  |  12/06/16 01:00
 
- עיתון הארץ :BDS זה כאן
isr  |  12/06/16 06:34
 
- עמוס שוקן הוא חלאת אדם
דרור888  |  26/07/17 17:17
3
עמוס שוקן קיבל חוקן
Monka  |  11/06/16 12:52
4
יואב יצחק א. יישר כח.
צורי  |  11/06/16 13:07
 
- קשקשת מטופשת
הירונימוס  |  11/06/16 13:33
 
- הרונימוס או ככל שתקרא
צורי  |  11/06/16 14:35
 
- את האלקטרודות היו צריכים לחבר
הירונימוס  |  11/06/16 18:26
 
- לו פגשתיך היית להרונימוס פגר. ל"ת
צורי  |  11/06/16 22:21
 
- הייתי רומס אותך
הירונימוס  |  12/06/16 00:00
 
- הרונימוס טחב נחות
צורי  |  12/06/16 10:42
5
עמוס שוקן הוא אדם חולה רוח!
ד״ש  |  11/06/16 13:10
6
התנהלותו המינית המופקרת
שדגד  |  11/06/16 13:19
7
להוריד את המסוה מעל פני שוקן
א. שיבר  |  11/06/16 13:30
 
- נאמני הארץ אנטישמים סמולנים
בבר  |  11/06/16 20:13
 
- צ״ל נאמני עיתון הארץ אנטישמים ל"ת
בבר  |  11/06/16 21:35
8
התנהלות מינית מופקרת
רון-אשקלון  |  11/06/16 13:45
 
- לא כשמדובר ביחסי מרות
שקנאי  |  12/06/16 09:09
9
למה צעד אחר צעד.לחשוף הכל ל"ת
בזבנג וגמרנו  |  11/06/16 13:52
10
הארץ מנהל גיהאד תקשורתי אנטי י
מתתיהו (מתי) דוד  |  11/06/16 14:02
 
- מתי דוד אתה עצמך עסקן עלוב
הירונימוס  |  11/06/16 15:17
11
יואב מה עם תביעת הדיבה נגדך?
פועה  |  11/06/16 14:08
 
- כשמה כן היא:פועה.
אורג  |  11/06/16 15:33
 
- בניגוד לך איני קובעת רק שואלת
פועה  |  11/06/16 16:49
 
- פרה פועה עוד לא היה כאן
צורי  |  11/06/16 18:17
 
- "צורי" (צורס) ועוולתה בו
פועה  |  11/06/16 22:24
12
מאמר הסתה נגד "הארץ"
רון וייס  |  11/06/16 14:25
 
- מגוון של כותבים? הצחקת אותי.
אביטל  |  11/06/16 17:31
 
- לרון וויס, אתה משקר במצח נחושה
בבר  |  11/06/16 22:02
 
- וייס הזה סוכן השמאל היותר
קורצאק  |  12/06/16 21:59
13
שוב ושוב חוזרים על השקר שההתנח
פריטה  |  11/06/16 14:54
 
- האמת בענין ההתנחלויות
קורא  |  11/06/16 19:30
 
- על פי מה שלמדתי מההיסטוריה
צבר וותיק   |  11/06/16 20:20
14
מה יש לך עמוס? כך רוצה להיזכר
בהיסטוריה שלנו?!  |  11/06/16 15:19
15
כל מילה בסלע
אורג  |  11/06/16 15:26
16
ע.שוקן :יש לגרש 850.000 יהודים
לכול המגיבים  |  11/06/16 16:00
 
- לידיעת כולם אדמות גוש עציון
נקנו בכסף מלא  |  13/06/16 08:49
17
שוקן וארץ יותר מסוכנים מהעולם
שבץ חלובה  |  11/06/16 16:02
18
כמנויית האתר, אני מתביישת!
pu1204@yahoo.com  |  11/06/16 17:00
 
- שוקן רוכב על גרשום ז"ל
חתול רחוב  |  11/06/16 17:31
19
שוקן:יש לגרש 850.000 יהודים
ל-pu1204@yahoo   |  11/06/16 17:33
20
יואב ,את חייב הסבר קטן
סיירוס   |  11/06/16 18:11
21
הגיע הזמן לנטרל כחוק את האויב
קורןנאוה טבריה  |  11/06/16 18:18
 
- הגיע
שמ  |  11/06/16 21:20
22
טעות חמורה בהבנת המשפט הבינלאו
משפטן  |  11/06/16 19:40
 
- למשפטן:היטב ידוע שיש משפטנים  ל"ת
מעולים המכשירים!  |  11/06/16 21:18
 
- חידוד - החקירה כבר מתנהלת
אלטע קאקער  |  12/06/16 12:08
23
יואב היחיד במדינה ל"ת
שיכול על שוקן  |  11/06/16 20:13
24
אכן אדם מזיק
אלישע בן מאיר  |  11/06/16 22:45
25
חי את חייו האישיים בשקר עמוק
מתושלח  |  11/06/16 23:46
26
איך שופט בית המשפט העליון
דב 11  |  11/06/16 23:46
27
שוקן חיפה על ג. לוי עת גרושתו
mina  |  11/06/16 23:57
28
מה שחשוב אלה הם הסודות
אלון פלג  |  12/06/16 00:15
29
זכותנו על הארץ אינה נושא לדיון ל"ת
דניאל סבלדי  |  12/06/16 00:58
30
אבל סולברג מתנחל וחבוש כיפה
מה לא נכון?  |  12/06/16 01:11
31
ציפי ליבני תועמלנית ע"ח שוקן
שקר שקר תרדוף  |  12/06/16 01:25
32
אחרי שתיקברו את שוקן
הגוי..  |  12/06/16 01:47
 
- גוי אל גוי יביע אומר ועת חזון
פועה  |  12/06/16 10:32
 
- מה הקשר?
הגוי..  |  12/06/16 21:16
33
עדיף לבדוק כיצד ביבי מתנהג ל"ת
יוסף פנחס  |  12/06/16 02:56
34
סרטון עף ברשת
מאונן חלקית  |  12/06/16 05:44
35
חוק וחוקן
הר חוקן  |  12/06/16 07:28
36
סרטון על שוקן... התחיל לרוץ
עזרא מנצור  |  12/06/16 10:11
37
לבדק מי מחזיק את שוקן בשפה
מנדל  |  12/06/16 11:40
38
משפחת שוקן ומואיז
Karbasi elazar  |  12/06/16 12:06
39
שוקן
נדב  |  12/06/16 13:07
40
אילו ה"פלסטינים" היו מוגדרים
רותי א.  |  12/06/16 19:33
41
עמוס שוקן בשירות אויבי המדינה
בר טימור  |  12/06/16 19:35
42
כמה זמן יקח עד שהבוגד יכלא
אבי כהן  |  12/06/16 21:17
43
הארץ ושטח כבוש.
מנדלה משינקין  |  12/06/16 22:00
44
ירדת לגמרי מהפסים! ל"ת
סיג  |  12/06/16 22:08
45
שוקן מכר נשמתו לשטן, נגד ישראל ל"ת
כל מילה, מיותרת  |  12/06/16 22:17
46
ללמוד מפוטין וארדואן איך מטפלי
שבץ חלובה  |  12/06/16 23:57
47
ידוע למצער ש:
עוד סתם אזרח  |  13/06/16 00:15
 
- #כשהזכות:מאיריקו...:
עוד סתם אזרח  |  13/06/16 02:56
 
- נ.ב. למאיריקו:
עוד סתם אזרח  |  13/06/16 03:04
 
- ממש לא ככה ...
עוד סתם אזרח  |  13/06/16 20:56
48
תרצה לחיות בישראל בלי "הארץ"?!
עופר שמיר  |  13/06/16 01:59
 
- שוב הקשקוש של "בניגוד
בני בנקר  |  13/06/16 08:55
 
- לחיות בלי עתון הארץ!!!
ogoj0816  |  13/06/16 19:25
49
הטעות
דוכיפת  |  13/06/16 07:06
50
חוקיות ההתנחלויות
השופט רוי בין  |  13/06/16 07:42
 
- חוקי נירנברג היו חוקיים
עובד גשן  |  13/06/16 23:25
51
בסוף שוקן יסתבך ברשתו
גדי ב.  |  13/06/16 08:38
52
שוקן הוא סכנה לתקשורת הישראלית
גלית3  |  13/06/16 12:47
53
תגובה לכתבה
mtray32  |  14/06/16 00:53
54
המעמד המשפטי של ההתנחלויות
דן458  |  14/06/16 01:20
55
שוקן איש מוסרי ורם מעלה ו
פליקס שוסטר  |  14/06/16 02:02
56
עמוס והמערכת במכוון מנחים
עובדת לשעבר  |  14/06/16 09:55
57
הארץ עיתון מעולה.
עיתונות חופשית  |  16/06/16 12:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רועי מגל
סקירה תמציתית של המצב המשפטי הנוהג כיום, ודוגמאות מפסקי דין שניתנו לאחרונה על-ידי בתי הדין לעבודה
אלעזר לוין
10 חברות גדולות הצטרפו בימים האחרונים לפרויקטים של מחיר למשתכן    בין היזמים - אורי דורי, גיא ודורון לוי, בדיע טאנוס, אמיר נחום    וגם שלוש חברות בורסאיות - אזורים, אשדר, וילאר    מדוע נכנסו לתחום החדש? "פשוט, אין להשיג מגרשים אחרים"
איתמר לוין
לרגל חג השבועות: מבט על כמה פסקי דין בולטים המוכיחים, כיצד ההלכה רלוונטית גם לפסיקה המודרנית. מתיק הרצח של בני הזוג מעוז, דרך מינויים בכירים ועד מתווה הגז
אלי אלון
ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים מול בנייני "המוסדות הלאומים" עומד נטוש ומוזנח מזה כ-25-"בית סולל ובונה". עד מתי?
אדלינה קליין
במאמר מקיף על שני ספרי השירה בתוך המבוך חסר הפשרות והפתלתול הזה, רושמת טלי כהן-שבתאי אמירה אמיצה על עולמו הפנימי של המשורר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il