X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חלוקת המשאבים מחדש הוא הליך מבורך וטוב, אבל לא על בסיס עדתי אלא על בסיס קריטריונים ברורים אחידים ואוביקטיביים, ולא על סמך צבע העור
▪  ▪  ▪
רגב. עלתה על השד העדתי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

למירי רגב ובת דמותה הצרפתיה קווים משותפים, הן בנות גיל דומה, שתיהן לוחמות נגד הגירה זרה של מוסלמים קיצוניים ומהגרי עבודה, שתיהן רוצות נאמנות כתנאי לאזרחות.
צפיתי אמש בראיון שהעניק אמנון לוי לשרה מירי רגב בערוץ 10 כשהוא מנסה לפענח, כדבריו, את החידה ששמה מירי רגב. מירי נכנסה לחיינו כאשר הייתה דוברת צהל שמינה אותה דן חלוץ. היא לא הצטיינה במיוחד בתפקידה זה, פרט לכך שמילאה באדיקות את הוראות הבוס ועל כך מגיע לה יישר כח.
אחת הפרשיות היותר קשות שהיו במסגרת הקדנציה שלה הייתה ההינתקות מבית מדרשו של אריק שרון. היא שיתפה פעולה באורח מלא וללא שאלות אחרי דרישות הדוברות, ולא ערערה על צדקת או אי-צדקת הפעולה.
אני לדוגמה, ששירתתי בתפקיד בכיר בצה"ל יצאתי נגד המערכת כולה בנושא הלביא ויש אומרים שאיבדתי לכן קידום בדרגתי.
לאחר זאת, עם כניסתה לפוליטיקה שינתה עד מהרה את עורה, כאשר הפכה לימין קיצוני ומביעה דעות קיצוניות בכל תחום הנוגע ליחסינו עם העולם הערבי. היא לא התבישה לצאת נגד מעסיקה הקודם רא"ל דן חלוץ, וניסתה להשכיח את היותה דוברת ההינתקות.
כשזה לא הספיק היא עלתה על השד העדתי ורתמה אותו לשאיפותיה. היא הבינה עד מהרה מה שהבין הרבה לפניה עמיר פרץ, כי המלחמות בין העדות, או מלחמת האשכנזים ביוצאי עדות המזרח יתנו לה דיבידנדים בקרב חברי הליכוד, שהאגדה אומרת כי הם ברובם יוצאי עדות המזרח.
טעות חמורה
היא חזרה לאמץ את שם משפחתה מבית אבא - סיבוני, אותו זנחה ו/או שכחה במהלך הקרירה שלה לטובת קידומה האישי. בנושא הזה דומה לה אריה מכלוף דרעי שגם הוא נזכר בשמו מבית אבא ואימץ אותו חזרה לחיקו עם הרבה דמגוגיה בדרך.
בכנס אצל האתיופים היא שחררה לאוויר העולם את האמרה, כולנו שחורים, כאילו היא מרטין לותר קינג והאתיופים הם הכושים הישראלים. בדרך היא עשתה טעות חמורה כאשר הפגישה על במה אחת את עינת שרוף ומספר זמרים מהאופרה העברית, בהשוואה ביניהם היא (עינת) כמו קול עורב לקול הזמיר. אני שאיני הולך למופעי האופרה העברית, ראיתי את המופע בערוץ 10 וריחמתי על עינת שעשו לה את זה.
בכל מקום היא מדגישה את מלחמתה באליתות האשכנזיות, כאילו אין מצליחנים יוצאי עדות המזרח, כגון הנשיא נבון או רב אלוף מופז. בממשלת ישראל הקודמת שרתו יותר שרים מזרחיים מאשכנזים, אז מה מישהו הסתכל על מוצאם? זה דבר הזוי.
איזה מסורת מפוארת הביאה העדה האתיופית שצריך להעלותה על נס וללמדה בבתי הספר? איזה יוצרים (פרט לזמר הים תיכוני) מזרחיים היא יכולה לאמר את שמם באותה נשימה עם היוצרים האשכנזים עלק? אבל במלחמה כמו במלחמה הכל כשר, וכנראה שבוגי בנאום הפרישה כשדבר על ההסתה והשסעים התכוון אליה, כי היא עושה זאת בבוטות תוך שהיא מסתכלת לימין.
חלוקת המשאבים מחדש הוא הליך מבורך וטוב, אבל לא על בסיס עדתי אלא על בסיס קריטריונים ברורים אחידים ואוביקטיביים, ולא על סמך צבע העור. השגעון לתת ביטוי למוזיקה המזרחית תרם לכך שהציבו את מירי מסיקה בקדמת הבמה בטקס יום העצמאות, כשהיא שרה שיר שלי נדמה היה כשיר ערבי, והסתבר כי הוא שיר שנכתב על-ידי אלכסנדר פן ושמו חסידה צחורה (אשכנזי עסלי) והלבישו לו מוזיקה מזרחית.

תאריך:  29/06/2016   |   עודכן:  29/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנמרי לה פן הישראלית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שרת התרבות עאלק
גברת אשכנזי  |  29/06/16 15:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם חיים
תאורת LED הלבנה שהוכנסה ומוכנסת בצורה אגרסיבית לחיינו ואף זיכתה את ממציאיה בפרס נובל לפיזיקה לפני כשנתיים, מסוכנת לבריאות האדם בגלל המרכיב הדומיננטי של אור כחול. אור כחול כאמור, הוא הסיגנל העיקרי מהסביבה לבלוטה האיצטרובלית המדכא את ייצור המלטונין. תאורת LED לבנה מדכאת את ייצור המלטונין פי חמש בהשוואה לתאורת הרחוב שעדין קיימת
אריאל י. לוין
הפיגוע בנמל התעופה באיסטנבול מציין שנתיים בדיוק למתקפה הגדולה ביותר של דאעש בעירק    אלא שבטווח הארוך, פיגועים כאלו דווקא מקרבים את סופו של הארגון
בצלאל לביא
בעידן שלטונו של ארדואן מערכת הקשרים של ישראל עם טורקיה היא בבחינת שני ציפורים על העץ - היום הן כאן ומחר לא. בניית תוכניות ואסטרטגיות כדי לשמר קשרים אלה כרוכה באי-ודאויות לא מעטות. זו הליכה על תיבת ביצים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: החטיפה וההסתרה    השחרור הקטלני של חולי נפש מבית החולים    קמרון כמודל    המַעֲדֶפֶת מכירים?    קרן לא מיסיונרית    חגיגת מצווה? זה לתת    ולקינוחו פםוקו
משה גולדבלט
מכל בחינה מעשית הסכם הפיוס עם טורקיה אינו רק פגיעה בכבוד הלאומי-מונחל שישראל אינה מכירה בו, אלא הוא מהווה פגיעה באינטרסים ישראלים חיוניים תמורת שום דבר. נתניהו יצליח לשווק את ההסכם הרע הזה באמצעות האופוזיציה ובליכוד יריעו לו כפי שתמיד מריעים שם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il