הקמפיין החדש של המשביר לצרכן בשפה הערבית, לרגל חג החתונות, שהחל לאחר עיד אל-פיטר, (המסיים את צום הרמדאן) הינו ייחודי, מעניין ואולי גם סוג של הימור, בכך שניצל את אחוז הצפייה הגבוה בקרב כלל אוכלוסיית ישראל בערוץ 2 לקראת גמר גביע היורו 2016, המשדר בעברית לאוכלוסייה היהודית והערבית גם יחד.
לשם שינוי המסר היה פשוט וקליט ולא מסובך כדרכה של המשביר "קנה עכשיו שלם בשנה הבאה, או קנה וקבל הנחה של 65% ועוד 24% על היתרה ועוד 12% השארית של החשבונית הבאה".
בונוסים ומתנות
חברות ישראליות משקיעות מאמצעים רבים לקראת חג זו, בו עולה הצריכה באופן משמעותי, אולם הן נזהרות בפעילותן השיווקית, ממדרות וממקדות אותו על-ידי פרסום ייעודי בתקשורת הערבית, פעילות אינטנסיבית בנקודת המכירה והוצאת מארזים מיוחדים בשפה הערבית לקראת חג זה, כולל מבצעים בונוסים ומתנות.
הציבור הערבי הוא ציבור שאוהב לקנות ובמיוחד נוהר למרכזי הקניות הישראלים, כדוגמת מרכזי ביג ועזריאלי הקרובים למקום מגוריו, שם קיים שפע ומגוון רב, אותו לא יכול לקבל במקום מגוריו.
מעניין לראות אם התשדיר בערוץ 2 היה חד-פעמי (בגלל גמר היורו), או שהתקבלה שם החלטה בעקבות מידע שאחוזי הצפייה של הציבור הערבי בערוצים הישראלים גבוה מזה של התקשורת הערבית.
נקווה שהמשביר לקחו בחשבון את העובדה שישנם לקוחות ישראלים, שלא ראו בעניין יפה פרסום זה וידירו את רגלם מהמשביר בגלל הפיכתו" לרשת ערבית".