X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
והנה בשורה טובה לצרכני הכשרות מבין קוראי רשימותיי אלה. אל ציבור מסעדות האיכות המגישות מאכלי בשר כשרים, דוגמת מסעדות "גשן" ו"מיתוס" האלמותיות, שהתבססו, זה כבר וקנו להם שם ומעמד, בקרב הקרינברים הכשרים, ניתוספה - בימים אלה - מסעדת שף כשרה, העונה לשם: "מיט קיטשן"
▪  ▪  ▪

כיאה לשמה ולמעמדה כמסעדת-שף, "מיט קישטשן" מגישה גם תפריטים עסקיים, בשלוש רמות מחיר והיצע מדורגות, במחירים של -.79 שקלים, במחיר -.99 שקלים ובמחיר -.159 שקלים. בשלושת סוגי התפריטים הכוללים מנות ראשונות שהן: קרפצ'יו פילה בקר (מעולה); סלט אנדיב (סביר); כנפים פריכות (מוצלח); ברזאולה שהינה סינטה בכבישה יבשה (לא רע בכלל) וסלט אסייתי (טעים), המבחר קבוע ואינו משתנה. השוני מתבטא במנות העיקריות, כאשר בתפריט של -.99 שקלים מיתוספים לשניצל, חזה עוף מרינדה, פרגית, המבורגר 250 גרם, ניוקי ארטישוק ירושלמי והצעת היום גם דג אמנון שלם, פילה סלמון, סינטה 250 גרם ואנטרקוט 250 גרם. בתפריט של -.159 שקלים מיתוספים גם פילה לברק, צלעות טלה, פילה בקר 220 גרם, אנטרקוט 300 גרם וסינטה 300 גרם.
מספר פעמים, במרוצת השבוע החולף ושבוע זה, פקדתי מסעדת שף זו. מספר פעמים אכלתי מה"עסקיות" ופעם נוספת אכלנו, היא ואני, א לה קארט, מהתפריט הפתוח והבלתי מוגבל. יש בה, במיטקיטשטן משהו מרענן ומשובב נפש - בעיקר חביבותם, נעימותם ומסירותם של צוות המלצריות והמלצרים שבמקום - שהביא אותי - במהלכו של שבוע אחד - לגרור עמי,מספר פעמים, עובדי משרדי. גם את והפרופסור האישי שלי, שהינו אנין חיך ועוד איך גררתי עמי למסעדה ובערב הבאתי עמי ת'זאת שרשמה על שמה פטנט רשום בתחום הדיסקרטיות והאנונימיות ומוגדרת כ"היא".
החבר'ה מהמשרד חגגו והתמוגגו על השניצל וההמבורגר ואני נהניתי מאוד מהצעת היום שהייתה פלוב - תבשיל בוכרי, שכלל אורז, בשר כבש, נקניקיות מרגז, שומן כבש, תפוח-אדמה צלוי, גרגרי חומוס ושום קונפי. האישה שאתי שבאה אתי למסעדה, בשעות ערב, אהבה מאוד הפרגית שהוגשה לה, שהייתה עשויה לטעמה, יחד עם תפוח אדמה מדורה, ירקות צלויים והתעלמה (מטעמים אישיים ונוגדי חריפות) מהאריסה. הסינטה 300 גרם בליווי שום קונפי, דוגמית פירה (מטעמי דיאטה גרידא) עם רוטב ציר בקר, טימין וחרדל, הייתה מצוינת. צקצקתי בלשון מרוב הנאה וליקקתי שפתיים.
אתמול הגעתי למקום עם הפרופסור האישי שלי, אבי אלקיים, שמרביץ בי, בימים רגילים, תורת קבלה, מיסטיקה ושבתאות. האיש הינו פיינשמרקר ידוע ומפורסם בעיר, באנינות החיך שלו. איני זוכר אם הוא ערך "בדיקת שטח" על רטוב להמבורגר או לסטיק, אבל, לדעתו, הבשר לא היה איכותי דיו, מלוח מדי והסינטה שהוגשה לי הייתה מימית וסיבית מדי, אות לכך שהיא יצאה - זה לא מכבר - מהקפאה. המלצרית שרגילה לאסוף מחמאות על טיב האוכל, כאסוף כלניות בר, הייתה בשוק נוכח הביקורת. לבסוף הפטירה, בשפה רפה, שהתפריט הינו תפריט של עסקיות ובערב מוגש בשר משובח יותר וכמובן - במחיר יקר יותר. צודקת לחלוטין. פעם הבאה פינשמקרים מסוגו של אבי אלקיים צריך להפגיש עם בשר משובח של ממש, כדי לא לעצבן חוש הטעם שלו.
בביקורי הקודם התרשמתי שאלוף פיקוד העורף, יואל סטריק, שאכל במסעדה ושאר הסועדים, שנראו אנשי עסקים בהפסקת צהריים, נהנים מאד. יין לא שתיתי, כאשר נשמור זאת לפעם אחרת, לאחר חלוף תקופת תשעת ימי חודש מנחם אב. מי שמגיע למסעדה, בשעות הערב, יכול לבחור גם פלטה הכוללת: צלעות טלה, סינטה, אנטרקוט, צ'וריסוס וצ'יפוטלה ופריים ריב במשקלים שונים. היצע המנות הראשונות גדול יותר וכולל - בין היתר - סשימי דג ים, שקדי עגל ועוד.
תפריט הקינוחים כולל: סלט פירות, תות, מרק קוקוס, מוס שוקולד ותפוח בדבש. למעט מוס השוקולד שהינו טראפלס שוקולד, קרם קפה וטוניקה, קוויאר פינקולדה, קרמבל אוראו ופטל שחור, שאר תפריט הקינוחים הינו סתמי, לחלוטין. דווקא בימים אלה כשטכנולוגיית המזון השתפרה פלאים וניתן להגיש קינוחים, שבעבר הצריכו חלב, כמוצר בסיסי בהכנתם, גם ללא חלב, ניתן היה לצפות למעט יותר יצירתיות בתחום "המטבח הוינאי" ואפילו - אפילו אם מדובר במסעדה כשרה.
לסיכום: התפריט העסקי, על מרכיביו השונים ותימחורו, ותנים תמורה מלאה לאגרה. הציון לתפריט העסקי הינו 8.5 במדד שטנגר והציון לתפריט העסקי, לארוחה בערב, לפי התפריט הפתוח, הינו 9 במדד שטנגר. הציון לרמת השירות הינו 10 במדד שטנגר. מסעדת "מיט קיטשן" ממוקמת ב"בבית טויוטה", רחוב יגאל אלון 65, תל אביב; טלפון: 053-9443055. פתוח: א-ד 12:00-00:00; יום ה 12:00-01:00; יום ו' 12:00- חצי שעה לפני כניסת השבת. יש להזמין מקומות מראש.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  09/08/2016   |   עודכן:  09/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יואל סטריק / Yoel Strik
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
משמעות החלטתו של אדם להיות איש ציבור, כוללת בחובה ובגדרה - הסכמה מכללא ומראש לפגיעה בצנעת חייו ובסודיות הרפואית שלו, מעצם פנייתו לנתיב של עשייה ציבורית
חיים שטנגר
אם לא יעמוד בג"ץ בתוקף ובצורה נחרצת - על מילוי ומימוש החלטותיו, בתוך המועדים שקבע, לצורך כך ויעניק ארכות, מפעם לפעם, למימוש החלטותיו, תהפוכנה החלטות אלה ל"אות מתה" וכוח האכיפה של בג"ץ ייחלש בהתאם. יש למנוע ויפה - יפה שעה אחת קודם
ארי בוסל
סילבה מתאר את מדינת ישראל כמות שהיא, ולא כפי שהיא מצטיירת מעל הדפים הראשיים של עיתון הארץ, הניו-יורק טיימס או הלוס אנג׳לס טיימס, או מקול השופר של משרדי התעמולה הפלשתינים
חיים שטנגר
אין כל סיבה כי בשל יחידים העושים שימוש לרעה ב"דלת הפתוחה" של בתי-המשפט, המאפשרת, כיום, הגשת תביעות ייצוגיות, ללא תשלום כל אגרת בית משפט, בגינן ובגדרן, יוענש, באופן גורף, כלל הציבור הזכאי, כיום להגיש תביעות ייצוגיות
חיים שטנגר
אם שכח ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, לרגע, כי מצויים אנו בתוככי המאה ה-21 וניסיונות להשתלט על השיח הציבורי וחופש הדעה, כמו גם ניסיונות להחניק, עקב כך, ביקורת על מעשיו וגם/או מחדליו של השלטון המרכזי, לא יצלחו עוד, בתקופה זו ובמצב הדברים הנתון, הרי הבהירו לו טעותו זו הבהר היטב חברי סיעתו שלו, חברי סיעת הליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il