X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיעה השעה ליצור איזון בתכני השידור הציבורי, לתת ביטוי לכל גווני הקשת הפוליטית, לעודד יצירתיות חורגת מהמוסכמות, ולהבין ששלטון מפאי חלף הלך לו, והבעת דעה גם מפי ראש ממשלה שצורמת לנו את האוזן עדיין היא במסגרת חופש הבעת הדעה
▪  ▪  ▪
תאגיד השידור הציבורי

גלעד ארדן כשר התקשורת הוביל רפורמה מקיפה בשידור הציבורי, שעיקרה סגירת ערוץ 1 והקמה של תאגיד ציבורי חדש ענייני כלכלי ורוחי בזכות עצמו. אין ספק שחלק מהרצון ברפורמה היה השתלטות גורמים בעלי גוון אחד על השידור הציבורי, כאשר הם משתמשים באמצעים שהועמדו לרשותם על-מנת לתת במה לדעותיהם הפוליטיות על-ידי יצירת אי-איזון של הפרשנים והכתבים המופיעים בטלוויזיה וברדיו.
מי שפותח את שידורי ערוץ שניים מקבל תמונה ברורה מה קורה בתחום השידור הפרטי והציבורי, על כל חמישה פרשנים אצל רינה מצליח שהם בעלי דעות שמאלניות יש אחד ימני, כל נושא מוצג בעוות על-ידי המנחה והכל תחת הסיסמה של חופש הביטוי.
אלא שחופש הביטוי הוא נכון רק לגבי הצד השמאלי של המפה הפוליטית, מה שנאמר על-ידי הצד הימני יש לו מיד גוון פשיסטי, ולכן כאשר נתניהו מלין על כך שבעלי התפקידים הבכירים ברשות הם שמאלנים מיד תוקפים אותו כאילו שזאת אינה הבעת דעה במסגרת חופש הביטוי.
במשרדי הממשלה ממנים מנכלים ופקידים בכירים על-פי מידת אמונם לשר הממונה, השר הממונה משליט את מדיניותו בהתאם לתפישתו, בארה"ב קיימת השיטה שנקראת שיטת השלל, דהיינו כל הפקידות מתחלפת עם התחלף השלטון, ורק אצלנו אסור ליצור איזון חס וחלילה, זה לא באג'נדה.
כן אז הגיעה השעה ליצור איזון בתכני השידור הציבורי, לתת ביטוי לכל גווני הקשת הפוליטית, לעודד יצירתיות חורגת מהמוסכמות, ולהבין ששלטון מפאי חלף הלך לו, והבעת דעה גם מפי ראש ממשלה שצורמת לנו את האוזן עדיין היא במסגרת חופש הבעת הדעה, ועד שאין זה מלווה במעשים קיצוניים אין לנו על מה להלין.

תאריך:  10/08/2016   |   עודכן:  10/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
ראש העיר המוסלמי של לונדון הטיל לאחרונה צנזורה על פרסומות המראות נשים בבגדי ים כי זה פוגע לדעתו בכבוד האישה
יוני בן-מנחם
בכירים בתנועת פתח מגדירים את החלטת יו"ר הרש"פ לקיים את הבחירות המוניציפליות כהתאבדות פוליטית. הם דורשים ממחמוד עבאס לדחות את הבחירות מחשש לניצחון מוחץ של חמאס
תרצה הכטר
נראה כי בבחירות לנשיאות ארה"ב 2016 הניצחון יושג על-ידי מי ששולט בסיסמאות וכפל לשון בעוד שהאג'נדה הפוליטית תשמש כקישוט בלבד
יצחק מאיר
מה זה עושה המינכן הזה חדשים לבקרים בשיח הבינלאומי שלנו? מה זה הדימוי העצמי של שה עקוד הנאלץ להביט שוב בעיניים עמוקות אימה שחורה בכינוס מכשירי חלפיו של טובחו, הזוחלים בלא הרף מ-1938 להכחיש את החיל ואת הרוח שהעלו את הארץ הזאת על נס לא על מוקד?
ראובן לייב
משום מה החליטו מי שאמורים לעמוד על משמר השפה העברית לתת דרור לשיבושים נפוצים בתירוץ המגוחך שזו השגרה ושקשה ביותר לעמוד בפניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il