X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נכון, תמיד יש מקום לשיפורים גם בשיטות העבודה גם בתגמולי בתי החולים, אבל מפה ועד לקריסה הדרך ארוכה אז כמו שאומר נחמיה שטרסלר - שלא יעבדו עליכם
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ערוץ 10 החליט לעלות על גל ההיסטריה שפקדה את כל המדינה עם גילויי הליסטריה הסלמולנה ושאר מרעין בישן במזון. ובאמצעות הילה אלרואי הציג לנו מערכת בריאות קורסת שאין לה כלום רק צרות, ולא ניתן לתת שרות הוגן לתושבי המדינה ואנחנו על סף קריסת מערכות.
יש היום שר בריאות אכפתי שנוגע בנקודות הכואבות במערכת, ויש כאלה, אבל הוא עושה זאת בלי היסטריה תוך הפעלת כוחו הפוליטי ומשתדל להשיג את המרב למערכת הבריאות, לא בחינם הוא נבחר כשר מצטיין.
הרופאים שמאז ומתמיד נהגו באופן שרלטני וברוטלי בדרך להשגת מטרותיהם ממשיכים בדרך הזו, כאשר החליטו על שביתה בגלל הרצון לפגוע בשכר מנהלי המחלקות, שלא תבינו לא נכון הם משתכרים יפה מאוד וטוב שכך, אבל מכאן לצייר תמונה קודרת בגלל הרצון שימצאו במחלקות זמן רב יותר המרחק רב, וטוב עשו הרופאים שחזרו בהם מהכוונה לשבות.
אם כן מה מראים לנו הנתונים, משרד הבריאות אגף המידע פרסם מחקר שנעשה במשרד הבריאות בשנים 2000-2012 על נושאי האשפוז במחלקות הפנימיות בכל בתי החולים הציבוריים בארץ ואני מביא פה לקט מהנתונים הללו.
שיעור האשפוז ל-100,000 נפש בישראל במחלקות הפנימיות היה:
בשנת 2000 - 63.2%
בשנת 2010 - 55.6%
בשנת 2012 - 50.0%
שני שלישים מהמאושפזים היו בני 65 ומעלה 45% אחוז היו בני 75 שנה ומעלה. השהייה הממוצעת בבתי החולים נשארה יציבה בעשור האחרון כ-4.7 ימים. אחוז המונשמים עמד על שיעור של 2% בעשור האחרון אשפוזים חוזרים יציב בעשור האחרון.
אלה נתונים המפריכים את ממצאי ערוץ 10 שלא הביאו מצדם שום נתון אלא הסתפקו בהיסטריה, לדעתי מבוימת של רופאים שבנקודה מסוימת היו נתונים בלחץ ולא עמדו בו.
יתר על כן נעשו שיפורים לאורך השנים כמו חלוקה במיון לכאלה שיאושפזו לכאלה שיקבלו טיפול וילכו הביתה. ציוד חדיש יותר שמתחדש כל הזמן, האולטרסאונד של היום אינו אותו מכשיר שלפני עשור, פריסת מכשירי הסי.טי והנמר של היום אינם זהים כלל לתחילת המאה.
נכון תמיד יש מקום לשיפורים גם בשיטות העבודה גם בתגמולי בתי החולים, אבל מפה ועד לקריסה הדרך ארוכה אז כמו שאומר נחמיה שטרסלר - שלא יעבדו עליכם.

תאריך:  01/09/2016   |   עודכן:  01/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס חוששת שפיוס פנימי בתוך תנועת פתח מסכן את סיכוייה לנצח בבחירות המקומיות. תנועת חמאס טוענת כי ישראל והרש"פ מנסות למנוע את ניצחונה בבחירות
אריאל י. לוין
בעוד מדרום לחברון פעלה תחנת רדיו שהסיתה נגד ישראל, בעירק התפרסמו בשנה האחרונה מספר מאמרים היוצאים נגד הפלשתינים
ד"ר אבי ברוכמן
השר והמפכ"ל אינם מחוברים למהות ולייעוד של ארגון המשטרה    תהליכי שינוי אינם מובלים על-ידי פסיכולוגים אלא על-ידי מפקדים. כל דבר אחר הוא מצג שווא, של שינוי לכאורה
אליקים העצני
לא נותר אלא לשאול את יפי הנפש, כאן ובעולם: נפשכם יוצאת למען הפלשתינים משוללי העצמאות, כביכול - שבניגוד לכורדים שפה לאומית נפרדת אין להם והיסטוריה אין להם, וכל כולם חיקוי ופיקציה. מדוע מאבקו ההרואי וסבלו קורע הלב של עם אציל ואוהב ישראל ככורדים משאירים אתכם אדישים?
יהודה דרורי
טוב תעשה ממשלת ישראל אם תתחיל להחרים כספי אירגונים אלו ופשוט לגרש מכאן את כל הפעילים של הארגונים האנטישמים הללו בין שהם אזרחי שבדיה או ארה"ב או כל ארץ אחרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il