X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
באיסלאם היהודים אינם בני אדם, אלא בני השטן, ולחלופין בני חזירים וקופים מן הקוראן אין שום פתח להתייחסות אליהם כבני אדם
▪  ▪  ▪
בני השטן [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

לקראת ה-11 בספטמבר, פעולת הטרור המפורסמת ביותר בעיר הקודש ניו-יורק, פרסם ראש ממשלת ישראל, המאתגר הידוע, סרטון מרשתת מעורר מחלוקת שבו הוא טוען כי היהודים - ככל האדם הם.
ובמילים אחרות, שכל פתרון המוצע ליהודים חייב להיות מוחל באותה מידה על בני אדם אחרים. לדוגמה: אם הפתרון לסכסוך על השטח התחום בין קו הכיבוש הירדני 1949 לבין הירדן הוא סילוק כל היהודים ממנו, חל אותו פתרון על המוסלמים התחומים בין קו הכיבוש הירדני לבין הים. ולחלופין, אם המדינה המוסלמית המוקמת לאורך למעלה משני עשורים ביהודה ושומרון תגרש את היהודים המתגוררים בשטחה, לישראל הזכות לגרש את המוסלמים החיים בשטחה שלה אל המדינה המוסלמית. וככל שגירוש מוסלמים הוא נתעב, גירוש יהודים נתעב באותה מידה.
כדי שמשוואה זו אכן תתקבל על הדעת, חייבת להיות הכרה נרחבת שיהודים הם אכן בני אדם, שווי זכויות, שווי ציפיות, שווי חובות ללא החרגות. האם נכון הדבר?
נתחיל במוסלמים. באיסלאם היהודים אינם בני אדם, אלא בני השטן, ולחלופין בני חזירים וקופים. מן הקוראן אין שום פתח להתייחסות אליהם כבני אדם, ודאי לא בני אדם שווים לצורך משא-ומתן או קיום הסכמים עמם. למעשה, האתוס המוסלמי בנוי על שבירת הסכמים שנעשו עם יהודים, רצח כל הזכרים, העלאת רמתן של הנשים לכדי שפחות, ותיקון הילדים דרך הבאתם לאיסלאם. רק אז הם בדרגת בני אדם, וגם זה רק כעבור כמה דורות.
דת מובילה
נמשיך בנצרות ותרבות המערב. טוביה טננבאום מספר לנו על ביקורו באחת מכנסיות הענק באמריקה שבהן מופצת אהדת ישראל. רק כשיצא מן האירוע המהמם והחל כדרכו שואל את האנשים לדעתם, אמרו לו כי ישראל נפלאה, אבל היהודים כולם בדרכם לגיהינום, כי הרי את ישו המושיע לא קיבלו. דברים דומים נאמרו לו בגרמניה או בכל מקום שבו התחזה לעיתונאי גרמני חביב וקיבל מן הנשאלים את דיעותיהם הבלתי-מצונזרות.
נמשיך לדת האתאיזם שהיא הדת המובילה כיום בעולם המערבי. האתאיזם גורס כי אלוהים הוא המצאה חסרת שחר של אנשים נחותים שאינם מסוגלים להוליך את חייהם ללא הקביים הרצוצות של אמונה. יהודי הוא ראש וראשון לאותם חדלי אישים קטני אישיות המקבעים את קיומם על ספרים עתיקים שאין הבדל ביניהם לבין סיפורי האגדה הנורדית או הסינית או האצטקית. ועל אחת כמה וכמה אם על סמך הסיפורים העבשים הללו הם מבססים את תביעתם לחלקת קרקע השייכת - מובן מאליו - לילידים שנראים כילידים, חבושי כאפיות, נושאי שאבריות ולבושים שקים שחורים שמהם מציצה רגל של אשה. למעשה, ראשי האתאיסטים הם ממוצא יהודי המנסים בכל דרך לגולל את חרפתם מעליהם דרך שלילת אנושיותו של היהודי.
מרבית העולם שולל אפוא את אנושיותו המלאה של היהודי. לכן, פנייתו של נתניהו אל ערכי השוויון המבוססים על הנחת היסוד שיהודים זכאים ליחס שוויוני מן העולם - מנותקת מן המציאות. ואכן, מחלקת המדינה האמריקנית ענתה לנתניהו בזריזות רבה, ללא היסוס ואמרה לו שדבריו אינם מעוגנים במציאות. גירוש יהודים אינו טיהור אתני, בעוד שגירוש ערבים, או אפילו עצירת פלישה מוסלמית, הם אסורים. כל ניסיון להעמיד את היהודים והערבים על אותו מישור מוסרי הוא חריגה מן המדיניות הרשמית של ממשלת ארצות-הברית. בנייה מוסלמית בתא שטח נתון היא מותרת, מקודמת, ממומנת ואף מוגנת בכל הכלים של הממשל הפדרלי והקהילייה הבינלאומית. בנייה יהודית באותו תא שטח היא פגיעה בערכי השלום והסיכוי להגיע לפתרון מדיני. דרישה יהודית להכרה בירושלים, כל ירושלים, כבירת ישראל היא מחוץ לתחום, אך דרישה מוסלמית להכרה בירושלים כבירת המדינה המוסלמית היא מובנת מאליה.
נתניהו הרים למחלקת המדינה של אובמהקלינטון להנחתה והיא אכן הנחיתה. הנחיתה בזעם ועברה מתוך הדגשה שהיהודים החיים ביהודה ושומרון אינם בני אדם אלא מתנחלים. כנ"ל הרים לתקשורת הישראלית וליריבים משנאת ישראל הפוליטית, וציפי הנחיתה. עכשיו אפשר להתבונן על הכדור המתגלגל בשדה המציאות ולומר, עד שאין שוויון, אין על מה לדבר.
ואני הייתי ממשיך ואומר כי השוויון האמיתי יגיע כאשר מספר המוסלמים מערבית לירדן ישתווה למספר היהודים מזרחית לירדן. ומספר המסגדים מערבית לירדן ישתווה למספר בתי הכנסת מזרחית לו. רק כאשר השוויון הזה יתקבל כאמת המידה המוסמכת אפשר לדבר על שלום. בין שווים. ועד אז נתבונן בקורה בזירה האתנית של סוריה, ונרשום איך נעשים הדברים במזרח התיכון הישן. ברכות מחאלב ותדמור.

לאתר מגזין מראה
תאריך:  20/09/2016   |   עודכן:  20/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם היהודים הם בני אדם
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
יישבתי את התקרית
אהרון שחר  |  20/09/16 18:35
2
קצת השכלה וידע
דב הלמן  |  20/09/16 18:55
 
- דובי
לשוטה מהקיבוץ  |  20/09/16 23:07
 
- הוא לא רק שוטה הוא גם אטום
משה מיכאל  |  21/09/16 07:47
 
- אדון הלמן, קראת את אמנת החמאס?
אהוד פרלסמן  |  21/09/16 10:40
 
- תגיע, לא תגיע
אהרון שחר  |  21/09/16 14:40
 
- מה קשר בין חמאס לקוראן&לאסלאם?
ע_הראל  |  25/09/16 12:46
3
לדבר ישר ולא מסביב לסיבוב
הכובש  |  20/09/16 19:24
4
שכחת לכתוב
אורח  |  20/09/16 21:26
5
היהודים גזע נבחר
הירונימוס  |  20/09/16 22:02
 
- האנטישמי שבך עומד להתפוצץ
שוחר-שלום  |  23/09/16 11:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אורי אריאל מודע לכך שמדובר בתחום המהווה מקור כוח ומשאבים תקציבים. מדובר בסכומי כסף גדולים שהם טובים למפלגת הבית היהודי. ועל משאבים כספיים ומקורות כוח אין השר אורי אריאל מוכן לוותר.
אהוד פרלסמן
בשני קטעים שאותם שמעתי רק לאחרונה, גיליתי הפרכה של חלק אחד מתאוריית הקונספירציה על רצח רבין, והוכחה חד-משמעית לחלק אחר שלה
אפרים הלפרין
ועדת ביניש לעניין חוק הבחירות דרכי תעמולה חייבת לסיים דרכה עם הגשת דוח הביניים, מחובתו של נשיא מדינת ישראל, לקרוע לגזרים את דוח הביניים, ולפזר את הוועדה על אתר
יהודה דרורי
מועומדות דונלד טראמפ וסיכויו להיות נשיא יביא את הקץ לריב בין הנשיא האיסלאמיסט של ארה"ב, בראכ אובמה ובין ביבי נתניהו. זה רע לשמאל
רפי לאופרט
על הסכם הסיוע ניתן לומר דברים רבים, טובים וביקורתיים. אולם איש מכל האומרים אינו מכיר באמת את תמונת מכלול העובדות ברגע שהתקבלה ההחלטה לחתום על ההסכם דווקא עתה ובתכולתו הנומינלית. כל מי שטוען שאצלו אין, ולא היו מעולם, כשלים של שיקול-דעת, או הימור מכוון שלא תמיד הצליח, לא אהסס לכנתו בודה דברים או מאחז עיניים
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
משיטוטיו של גליציאנער  /  איציק סיבוש
היי יויה  /  בני אשר
ה-11 בספטמבר - נא להכיר  /  יובל ברנדשטטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il