X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם FINALLY
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת FINALLY המשיקה בימים אלה מותג חדש בישראל, מביאה בשורה חדשה ונועזת לכל הנשים המלאות והשופעות.
FINALLY - המתמחה בהלבשה תחתונה במידות 42 ומעלה בלבד!, פונה לפלח שוק רחב שכיום אין לו מענה בתחום ומציע לנשים מלאות פתרונות אופנתיים בתחום ההלבשה התחתונה.
בימים אלה נפתחה חנות הדגל על שטח של 110 מ"ר ברעננה בהשקעה של כ - 300,000$. החנות המעוצבת מציעה דגמים בלעדיים.
לרגל הפתיחה יוצא המותג בקמפיין המשלב סיסמאות שנגזרות מהקונספט של הלבשה תחתונה לנשים שופעות. כך במודעות הקמפיין יעלו סיסמאות כגון "שופעת נשיות", "שופעת חן" "שופעת ביטחון", "שופעת חושניות" וכו. הקמפיין שעולה באמצע נובמבר באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" בהיקף השקעה של כ - מיליון שקל, כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומקומונים וכן הפקת קטלוג ייחודי וראשון מסוגו בו מככבות דוגמניות מלאות בדגמים נועזים.
אתיה שהם בעלת הרשת מסרה כי: "הקמפיין בכלל והקטלוג בפרט משקפים נאמנה את הקונספט העומד מאחורי המותג - סוף סוף נשים מלאות יכולות למצוא מענה גם בתחום סקסי ואופנתי כמו הלבשה תחתונה".
לדבריה:"עשינו צעד אמיץ כשהחלטנו להפיק קטלוג נועז ויוצא דופן כמו זה שהופק עבור Finally כי אנחנו הרי רגילים לראות על גבי קטלוגים דוגמניות רזות, ואולי יש צורך להזכיר לפעמים את העובדה כי יש נשים שמנות בארץ, ושגם הן לובשות תחתונים, חזיות וביריות".
עוד הוסיפה שהם כי: "המותג בא לענות על צרכים הקיימים כיום בשוק ללא מענה: מחד הביקוש להלבשה תחתונה ולמתנות עבור נשים מלאות ומאידך מגוון לא רחב במיוחד, צבעוניות מוגבלת ומחירים גבוהים, כאשר ברוב החנויות שמשווקות דגמים אלה הם נמכרים לצד פריטי אופנה במידות קטנות ולרוב מוצנעים על המדפים".
לדבריה: "חשוב לי לשנות את המצב הזה מאחר ולנשים שמנות יש מודעות עצמית גבוהה ועברו הימים שהן היו מדוכאות על-ידי הסביבה. הן יודעות שהן מלאות, אין להם בעיה עם זה והן יודעות גם להדגיש את הסקסיות והנשיות שלהן, הן מתלבשות על-פי צו האופנה ויש להן טעם.
להשקת המותג קם מחקר מעמיק של שוהם על הרגלי הצריכה של נשים שמנות בתחום ההלבשה התחתונה הן באמצעות מחקר מעמיק בקרב קבוצות מיקוד המורכבות מקהל היעד, הן באמצעות צ'יטוט בפורומים של נשים מלאות באינטרנט והן בבבדיקת השוק במדינות שונות באירופה.
שוהם לא מתפשרת על איכות הבדים. והעצובים הייחודיים מוצעים במהדורות מוגבלות על-מנת שכל אחת תמצה עד תום את הייחודיות שלה.
בחנות הדגל, הממוקמת ברחוב החרושת ברעננה (מול קניון רננים) שנפתחה בהשקעה של כ-300 אלף דולר, נמכרים חלוקים, תחתונים, חזיות, כותנות, מכנסיים ובייבי דול במידות 42-60 (לכל דגם, מלבד התחתונים והחזיות, נדרשים בין 2 ל-3.5 מטר בד). הדגמים תומחרו במחירים ריאליים, כדי שהלקוחות יחזרו לבצע קנייה חוזרת.
בהתאם לגודל הנשים, כך עוצבו גם תאי ההלבשה - גדולים מהסטנדרט - ומתפרשים על-פני 1.50 מ"ר (כשהסטנדרט הוא 80 מ"ר).
תוכניות ההתרחבות של המותג כבר עומדות על הפרק, כאשר עד מחצית 2007 צפויות להיפתח עוד שתי חנויות באילת ובתל אביב., ולליין ההלבשה התחתונה יצטרף גם ליין של בגדי ים לנשים מלאות.
בנוסף, מתכננת בעלת הרשת לייצא את המותג לחו"ל. לשם כך שכרה אולם תצוגה ומשרדים בכפר סבא במטרה שיהיו מרכז השיווק והייצוא.

תאריך:  07/11/2006   |   עודכן:  07/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il