פלאפון עולה הערב בקמפיין טלוויזיה חדש בו היא מציגה את עולם המוזיקה של פלאפון, הכולל את מיטב ההופעות החיות המשודרות בלעדית בדור ה- 3 בפלאפון, תחת הקונספט "טוב שיש טלוויזיה בפלאפון".
הסרט בוצע בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית והוא משלב בתוכו קטעים משלל הופעות חיות של מיטב האמנים בעולם בהם: ביונסה, בון ג'ובי, רובי ויליאמס ועוד. היקף הקמפיין, אשר יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כ-700 אלף דולר.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר כי פלאפון ממשיכה להביא ללקוחותיה את התכנים העשירים והמגוונים ביותר גם במוזיקה כחלק ממחויבותה לספק להם את התכנים הטובים ביותר בדור ה-3. ההופעות החיות מצטרפות לעולם מוזיקה עשיר ביותר, הכולל מגוון רחב של למעלה מ-12 אלף שירים, ערוצי קליפים ומוזיקה בעשרה ז'אנרים שונים, הקרנות בכורה ועוד וסט של הופעות חיות בלעדיות כמו של הדג נחש, עברי לידר, הופעתה של מדונה ממועדון ה- CoCo, פורטיסחרוף ועוד.
ההסכם לשידור ההופעות החיות נערך מול ספקית התוכן EllaComm המייצגת הבלעדית של חברת Control Room בישראל. במסגרת זו ישודרו בדור ה- 3 בפלאפון במהלך השנה הקרובה 48 הופעות של אמנים בינלאומיים כמו Bon Jovi, Black Eyed Peas, Franz Ferdinand, Robbie Williams, Foo Fighters, Deep Purple, Natasha Bedingfield, Coldplay ועוד.
Control Room הינה החברה הראשונה בתחום הבידור, המגדירה מחדש את הפקת והפצת הופעות חיות בעידן הדיגיטלי. החברה שינתה לאחרונה את שמה מ- Network Live לאחר שינויים מבניים, בהם בין היתר הצטרפה MSN העולמית לשותפות. החברה אחראית להפקה ושידור של אירועים והופעות כגון Live 8, מופע הרולינג סטונס בריו, מדונה ואחרים.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב - גיא בר
סופרוויזר קריאייטיב - ערן בר-יוחאי
ארט דיירקטור - הדס ליבר
קופירייטר - בקי מלקוב
מנהל לקוחות - דרור טנקוס
סופרוויזרית - ניצן מרקוביץ
תקציבאית - רותי ישראל
סופרוויזר פלנר - ליבי כץ-בר
סמנכ"ל הפקה - דורית גוילי
מפיקה - גלי שטרקמן
חברת הפקה - מולה