X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זוהי דרישה הזויה שלא תשיג דבר פרט להנצחת האירוע לשנים רבות, תביעות כספיות מוצדקות וכאלה שאינן מוצדקות יצוצו, יגרמו לפיצול ומריבות משפחתיות, באותן משפחות שהאימוץ לא היה מוצלח
▪  ▪  ▪
משפחות ילדי תימן החטופים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

נושא חטופי תימן מעסיק את החברה הישראלית מזה כמה עשורים, החל בעצם המעשה היה או לא היה, עבור לדרישות להקמת ועדת חקירה והקמתה, דרך פעילות אקטיבית שהביאה למהומת דמים ושגרמה בסיומו של יום להקמת ועדת החקירה.
לאחרונה צף הנושא ועלה שנית, גם אנשי תקשורת נרתמו למאמץ, כמו רינה מצליח שמעלה זאת פעם אחר פעם בתוכניתה פגוש את העיתונות, אומנם היא אינה מחדשת דבר אולם לא נותנת לדבר לשקוע.
יש כמובן את הפן האישי של החטופים המאומצים וההורים המאמצים, אלא שרוב הציבור בין החטוף לבין המאמץ אינו מעוניין בפתיחת הפצע מחדש, אם משום שעברו שנים רבות, אם משום שהחטופים בעצמם בעלי משפחות והתרגלו כבר למצב בו חיו.
אלא שעכשיו שני חוקרים מהאוניברסיטה החלו במסע חדש והוא לתת פיצוי לחטופים, זה פרק חדש בלתי נחוץ בעליל, אולם מהיותנו אוהבי כסף שלא לומר בצע הרי שזה עשוי להביא לתנועה המונית הדורשת פיצוי, ומי ייתן את הפיצוי הם רוצים שהממשלה תעשה זאת.
זוהי דרישה הזויה שלא תשיג דבר פרט להנצחת האירוע לשנים רבות, תביעות כספיות מוצדקות וכאלה שאינן מוצדקות יצוצו, יגרמו לפיצול ומריבות משפחתיות, באותן משפחות שהאימוץ לא היה מוצלח, בקיצור אי-סדר ציבורי כאשר יש בעיות הרבה יותר חמורות בעליל.
ולכן הצעתי היא כי הדוקטורים המכובדים יגנזו את הצעתם, יורידו את הקול קורא שהם רוצים לפרסם מסדר היום, ואילו מאידך יש לסייע לרוצים לאתר את משפחתם הביולוגית כפי שנהוג באימוצים אחרים, ופעם אחת ולתמיד לברר זאת עד הסוף ולהוריד את הנושא מסדר היום.

תאריך:  06/10/2016   |   עודכן:  06/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רינה מצליח
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חטופי תימן - הפיצוי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה להעיר את המתים?
נחטפתי  |  6/10/16 15:19
2
האמת שזה רעיון טוב
הירונימוס  |  7/10/16 13:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חטיפת ילדי תימן
עידן יוסף
השר שמונה על-ידי רה"מ לטפל בסוגיית הסרת החיסיון בפרשת ילדי תימן: "האם הממסד ידע או לא ידע, ארגן או לא ארגן? ייתכן שלעולם לא נדע. הציבור בישראל מתחיל להבין שזו לא הזיה"
נסים עוג'ר
הסופרת שושי זייד פותחת את ספרהּ במילים "אבל מה היית עושָׂה אם היו חוטפים לָךְ ילד ?" והיא ממשיכה: "זו הייתה שאלתהּ-זעקתהּ של בתי נעמה, שבעקבותיה 'נשאבתי' לסיפור פרשת ילדי תימן"
חיים בשארי
לברך על ההחלטה של ראש ממשלת ישראל למנות את השר צחי הנגבי לטפל בחשיפת הפרוטוקולים והמידע מכל הוועדות לדורותיהן. הפצע פתוח, מדמם, ועדיין כואב - הגיע העת שמישהו יפעל ברצינות להגלדתו, גם אם הצלקת תישאר לתמיד
נסים עוג'ר
השר צחי הנגבי: הטלת חיסיון היא הליך הנובע מכוח חוק ועדות חקירה, ועל כן אני אביא את מסקנותיי לממשלה ונקבל החלטה    שוב שאלתי: בשביל מה קמה ועדת חקירה בלחץ ההורים והציבור, ואח"כ מטילים על מִמצָאֶיהָ חיסיון? - שאלה זו נותרה ללא מענה
אלברט שבות
העוולות האיומות שחדשים לבקרים אנו עדים להן של הוצאת ילדים מחיק אימם באופן רשמי, בחסות משרדי הרווחה ובתואנה כי רע להם בבית וטוב להם בחוץ, עוולות אלה מייצגות הן את החדשות הרעות כי עודנו מנסים לחבל בטבע ולהתגרות בו בכל דרך אפשרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il