X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ימים יגידו, מה יצפון לנו העתיד ומי ירכוש מניותיו של אליעזר פישמן, בחברת "ידיעות אחרונות בע"מ" וגם/או בחברת "מוניטין" ואם רוכש זה, יהיה גורם העשוי א והעלול ליצור הגבל עסקי, בתחום העיתונות המודפסת, תוך זיקה אפשרית לעיתונות המשודרת, על כל המשתמע והכרוך בכך
▪  ▪  ▪

בפסק-דין קצר שניתן על-ידי נשיא בית המשפט המחוזי, בתל אביב-יפו, השופט, איתן אורנשטיין, בבקשתו של בנק לאומי לישראל בע"מ לאכוף השעבודים שניתנו על-ידי נכסי משפחת פישמן בע"מ ופיש עת בע"מ להבטחת חובות חברות בעירבון מוגבל אלה, לבנק לאומי לישראל בע"מ, מינה נשיא בית משפט מחוזי זה, איתן אורנשטיין, עורכי-הדין, איל רוזובסקי ורונן מטרי, ככונסי נכסים למניותיו של אליעזר פישמן, בחברת ""מוניטין" (57.5%), השולטת בעיתון "גלובס", כחלק ממימוש השעבודים, בשל חובותיו של אליעזר פישמן, לבנק לאומי, המסתכמים ב-1.2 מיליארד שקלים.
בפסק-דין קצר ונוסף, שנתן במקביל נשיא בית המשפט המחוזי, בתל אביב-יפו, השופט, איתן אורנשטיין, לאכיפת השעבודים שניתנו על-ידי חברת נכסי משפחת פישמן בע"מ וחברות נוספות, להבטחת חובות חברות בעירבון מוגבל אלה, לבנק הפועלים בע"מ, מינה הוא עורכי-הדין, פנחס רובין וירון אלכאוי ככונסי נכסים, למניותיו של אליעזר פישמן בחברת "ידיעות אחרונות בע"מ", במישרין או בעקיפין.
כונסי הנכסים אמורים לפי שני פסקי-דין תמציתיים אלה למכור מניותיו של פישמן, בחברת "ידיעות אחרונות בע"מ" וכן מניותיו בחברת "מוניטין", השולטת בעיתון "גלובס". כפי שפרסם, אתמול ("מחלקה ראשונה" - תאריך 5.10.2016), העיתונאי, איתמר לוין, הרי במניות המיעוט ב"גלובס" מחזיקה משפחת בר און, יורשיו של חיים בר און המנוח, שהיה מנכ"ל "גלובס". למשפחת בר און יש זכות סירוב ראשונה למניותיו של פישמן, אך לא ידוע האם תהיה מעוניינת או מסוגלת לממש אותה.
מעבר לשאלה המשפטית-כלכלית הטהורה, בדבר אכיפת השעבודים של בעל חוב בחברה בעירבון מוגבל, לצורך מימוש חובותיו של בעל חוב זה, כלפי מי שנאכפים השעבודים שנתן הוא, לצורך מימוש החובות שבגינם ניתנו שעבודים אלה, הרי עניין לנו ברכישת עמדת השפעה ושליטה בשני עיתונים יומיים מרכזיים, כאשר כוונת הדברים הינה לעיתונים: ידיעות אחרונות ו-"גלובס".
טרם ידוע, מי ירכוש מניותיו של אליעזר פישמן, בחברת "מוניטין", שהינה בעלת השליטה, בעיתון "גלובס", כמו-גם מניותיו של אליעזר פישמן, בחברת "ידיעות אחרונות בע"מ", הקשורה לעיתון ידיעות אחרונות, אך אין כל ספק שהוא, כי מי שירכוש כלל מניות אלה, או חלק מהן, יזכה למעמד ולהשפעה של ממש, בעיתונים: ידיעות אחרונות, כמו-גם "גלובס", גם יחד.
ככל שמדובר במי שהינו בעל שליטה, כבר כיום, באחד מהעיתונים, ידיעות אחרונות וגם/או "גלובס", הרי העניין יצריך התערבותו של הממונה על ההגבלים העסקיים, כדי למנוע יצירת קרטל, בתחום העיתונות המודפסת - מה שקרוי, בלשון משפטית, הגבל עסקי. יצויין, כי ל"ידיעות אחרונות בע"מ" יש קשר עסקי גם לעיתונות המשודרת, כך שגם עניין זה, יצריך התערבותו האפשרית של הממונה על ההגבלים העסקיים, ככל שיוצר מצב דברים של יצירת הגבל עסקי אפשרי, על כל המשתמע והכרוך בכך.
ימים יגידו, מה יצפון לנו העתיד ומי ירכוש מניותיו של אליעזר פישמן, בחברת "ידיעות אחרונות בע"מ" וגם/או בחברת "מוניטין" ואם רוכש זה, יהיה גורם העשוי א והעלול ליצור הגבל עסקי, בתחום העיתונות המודפסת, תוך זיקה אפשרית לעיתונות המשודרת, על כל המשתמע והכרוך בכך.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  06/10/2016   |   עודכן:  06/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משמעות שליטה כלכלית בעיתון נפוץ ומשפיע
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ובקיצור
הירונימוס  |  6/10/16 15:07
 
- הירונימוס אתה תותח. מה אמרת? ל"ת
הירוונימוס  |  6/10/16 22:04
2
לברר זהות רוכשי המניות מראש ל"ת
אליהו מונופולין  |  7/10/16 03:13
3
וישראל היום אף מילה ???
בר בר  |  11/10/16 09:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
בואו וניתן לעובדות האמיתיות והנכונות לומר דברן, קודם שיוחלט לנכס נתיבי איילון ל"טובת" הנצחת זכרו של שמעון פרס, שעה שעל-פי הנתונים והעובדות היבשות, דומה שאין מקום להנציח זכרו של פרס בקריאת נתיבי איילון על שמו של שמעון פרס ולא על שמם של אחרים, שדומה הדבר שהם זכאים לכך, יותר משמעון פרס, עם מותו
חיים שטנגר
באשר למורשת פרס, אתם וודאי מתכוונים ל"חזונו" של פרס, בדבר "מזרח תיכון חדש". מה שנשאר מ"חזון" זה הם כמה בניינים בשם: "מרכז פרס לשלום". זה הכל. וכמאמר יצחק שמיר: "הים אותו הים והערבים אותם ערבים"
חיים שטנגר
התפריט במקום הינו תפריט רבגוני וכולל בשר, דגים ומיני בצקים, סוג תפריט כזה שחרד"לניקים וסתם דוסים, שומרי כשרות, אוהבים לנשנש ממכלול המנות, המפורטות בו. בקיצור, הכל מהכל, אבל צריך לציין, שמדובר באיכות מנות מעולה
חיים שטנגר
שמעון פרס ז"ל, היה שחקן מוכשר, מבטן ומלידה. הוא הפגין, כלפי חוץ, אדישות וכאילו לא אכפתיות, לאשר נאמר עליו ואודותיו, אבל בתוך תוכו - בפנים - סבל הוא נוראות מהשנאה והמשטמה, שהופגנה כלפיו, בלי כל חשך ופוגה שהם. מכאן הצורך העז של שמעון פרס ז"ל, להתחכך בדמויות פומביות ואהובות, כדי להקרין מעט מהאהבה שהפגין הציבור כלפיהם ולזרקר בזרקור כלפי ומעט מהאהבה שהייתה להם אל חוסר האהבה שלו
חיים שטנגר
לדעתנו אנו, הרי הבחירות בארה"ב יוכרעו על-ידי אותם מיליוני אזרחים "חסרי קול" מסוגו של "בילי הילי", הלא הוא הדמות המיתולוגית של תושב ואזרח ארה"ב, היודע מי הוא נשיא ארה"ב המכהן, אבל אינו יודע היכן נמצאת ניו-יורק ואינו יודע כי העיר, וושינגטון, הינה בירתה של ארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il