חברת בייגל בייגל מובילה מהלך רחב היקף, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח במסגרתו היא משיקה מחדש את סדרת הקרקרים, תחת הקונספט של פינוק, התרגעות וחדשנות.
המהלך כולל השקה מושקעת לסדרת הקרקרים, לצד מיתוג חדש לסדרה, עיצוב אריזות, השקת טעמים חדשים והרחבת המגוון.
שוק הקרקרים בישראל נאמד בכ- 115 מיליון ש"ח ונשלט ברובו על-ידי אסם. שוק זה נמצא בשנים האחרונות בסטגנציה, כאשר בייגל בייגל מעונינת להגדיל את השוק בכ- 10% ומציבה יעד להכפיל את נתח השוק שלה עד סוף שנת 2008.
ההשקה לסדרת הקרקרים של בייגל בייגל תלווה בקמפיין פרסום באמצעות באומן בר ריבנאי, מיתוג וטיפול בנקודות המכירה, השקעה באביזרי נראות ומבצע מחירי היכרות על 3 מוצרים חדשים.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "שוק הקרקרים מתאפיין בהיקף גדול שרובו שייך למתחרה גדול אחד. מול מתחרה ותיק בתחום, מביאה בייגל בייגל חדשנות עם השקת סדרת הקרקרים תחת קונספט חדש, יצירתי ומודרני.
במסגרת המהלך מציגה בייגל בייגל בידול שיווקי בשוק הקרקרים בהחלטה להשיק את סדרת הקרקרים תחת המסר של פינוק שנועד ליצור חיבור רגשי בין הצרכן למותג, לגרום לצרכן להתנסות בקרקרים של בייגל בייגל ולעורר רצון וסוג של התעסקות נעימה שלא רק מתוך מניע בריאותי. השקענו רבות תוך שידרוג המראה, התחושה והטעם המפנק".
המוצרים החדשים בסדרת הקרקרים של בייגל בייגל:
סדרת הקרקרים החדשה של בייגל בייגל כוללת 5 מוצרים חדשים: קרקר חיטה מלאה, פשתן ושיבולת שועל באריזת קרטונית המכילה 9 אריזות אישיות של 99 קלוריות לאריזה (מנה מדודה של 3 קרקרים), קרקר חיטה מלאה עם פשתן, קרם קרקר (באריזה של 188 גרם ובאריזת חסכון) וקרקר שומשום.
שאר המוצרים בסדרת הקרקרים של בייגל בייגל:
קרקר דגנית: סובין חיטה, סובין שיבולת שועל וסובין עם שומשום, קרקר מלוח פריך, קרקר חיטה מלאה ,קרקר מלוח באריזה של 135 גרם ובאריזת חסכון של 800 גרם וקרקר 6 דגנים באריזה של 200 גרם ואריזת חסכון של 800 גרם.
על האריזות החדשות
האריזות החדשות של סדרת הקרקרים, המתאפיינות בצבע סגול ובמראה נקי, יוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הפינוק. האריזות עוצבו על-ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף.
הצבע הסגול
השימוש במוטיב הצבע הסגול לסדרת הקרקרים החדשה של בייגל בייגל נועד להציג את המוצרים כמוצרים מפנקים המשדרים חוויית אכילה איכותית וטעימה. הצבע הסגול משדר מלכותיות ואצילות, ומעורר תחושות פינוק וטעם טוב. גם אלמנט הטיפה המופיע על כל האריזות יוצר תחושה של מטבל מפנק ומחזק את תחושת הטעם.