X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסכמי קמפ דיויד של מנחם בגין אפשרו הקמת אוטונומיה פלשתינית ולא מדינה, אלא שאת זה כבר שכחנו, כי הגיעו אחר כך הסכמי אוסלו שהפכו את הקערה על פיה והסכימו למדינה פלשתינית שערפאת לא רצה למרות שדרש זאת
▪  ▪  ▪
רמון. דרך פתלתלה [צילום: פלאש 90]

חיים רמון היה דמות פוליטית רבת מעללים ותככים, הוא השתייך למפאי, מפלגת העבודה, קדימה ועוד, בדרכו הפתלתלה הוא רקח עם פרס את התרגיל המסריח, עם חברי השמיניה הביא למהפך בהסתדרות וחוקק את חוק בריאות ממלכתי, אחד ההשגים הגדולים במדינה.
מאז ירד מעל הבמה ואולי כמו יריבו אהוד ברק מנסה לחזור לקדמת הבמה הפוליטית, אולי בחוץ משעמם, אולי קץ בתפקידו בהפועל תל אביב אותה הביא לשפל חסר תקדים, ואולי הוא מזהה הזדמנות במחנק הציוני שמשווע למנהיג לאומי שיעזור להם לעשות מהפך ולחזור לשלטון.
במסגרת ספקולציה זו קראתי את מאמרו בעתון ידיעות אחרונות של יום השבת, והוא יוצא כנגד כל המנהיגים של העת הזאת בצד השמאלי של המפה, קורא עליהם תיגר וטוען שהם אשמים במצב, לא ביבי אלא הם, שלא ירדו לעומק נשמתו של ביבי, ואינם מבינים שהוא לעולם לא יסכים לשתי מדינות לשני עמים.
אז בואו ניזכר, ביבי עם עלותו פעם ראשונה לראשות הממשלה ניהל מו"מ חשאי באמצעות רון לאודר עם חפז אסד הסורי, ורק במזל לא הגיע להסכם, כפי שניסה אהוד ברק אחריו, כי איפה היינו היום עם סוריה על הכנרת.
הסכמי קמפ דיויד של מנחם בגין אפשרו הקמת אוטונומיה פלשתינית ולא מדינה, אלא שאת זה כבר שכחנו, כי הגיעו אחר כך הסכמי אוסלו שהפכו את הקערה על פיה והסכימו למדינה פלשתינית שערפאת לא רצה למרות שדרש זאת, כי למדינה כזאת אין שום סיכוי לחיות ולהתקיים כמדינה עצמאית.
מאז חתם יוסי ביילין על הסכם עם אבו מאזן וכשזה הגיע לשלטון לא רצה לממש זאת,אהוד ברק לפני הבחירות הבטיח כי אם הוא נכנס לחדר סגור עם ערפאת הוא מביא הסכם תוך חמש דקות, אלא שבינתיים ערפאת נפטר ויורשו מסרב לעשות שלום.
הוא מספר על ציפי לבני שניהלה מומ בשם נתניהו ולא הביאה דבר, אלא שאני שמעתי את לבני אומרת בקולה שאבו מאזן סירב,היא לא היחידה, אהוד אולמרט לא זכה אפילו לתשובה על התנאים המופלגים שהציע לאבו מאזן וכך הנה וכך הנה.
והנה מגלה לנו רמון שהייתה תוכנית שפרס השיג אותה וכשעמד לנסוע ולחתום עליה עם אבו מאזן ביבי עצר אותו,אז אולי רמון יודע משהו שאנחנו והתקשורת לא יודעים ויפרסם ברבים את ההסכם שלא נחתם, ויאיר את עינינו, בינתיים רוב המפלגות בישראל טוענות כי לעת הזאת אין פרטנר, אז רמון יודע משהו שאנחנו לא יודעים אדרבה יאיר את עינינו.
ולבסוף כמו נאום הלויתנים בזמנו הוא חוזה לנו את הסוף של הטיטניק, כי כל ההנהגה הקיימת רק מבקשת כסאות על הטיטניק ותו לא, אז אדרבה יקום רמון יגיש הצעה מלאה לפתרון הסכסוך, יתאם אותה עם אבו מאזן ויביא לנו לציבור תוכנית חתומה שאינה פוגעת בישראל, ולא בנויה על משהו הזוי כמו פינוי כל ההתנחלויות שמנהיגי העבודה לדורותיהם היו בעדן פרס, רבין,פואד,ורבים וטובים שלא לדבר על ציפי לבני ואריאל שרון.

תאריך:  26/10/2016   |   עודכן:  26/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמון התעורר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רמון זה מחרב סדרתי.
7-7-7.  |  26/10/16 12:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יהודה דרורי
עו"ד אביעד ויסולי
מדיניותו הרופסת של בנימין נתניהו בסוגיית הר-הבית, המביאה לפגיעה חסרת תקדים בזכויות יסוד של יהודים, היא שהוליכה להחלטת אונסקו. במקום לדבר על חומת סין, שיפעל בחומת הר-הבית
יהודה שלם
בעוד שבעבר המתנגדים למפעל הציוני הוקעו, כיום דלתות הבג"ץ פתוחות בפניהם    בעתירות של גורמים עוינים למדינה נגד מפעל ההתנחלות ביהודה ושומרון, יש לראות עוד פרק במאבק הערבי נגד התיישבות היהודים בארץ ישראל
איתן קלינסקי
אני רוצה להמליץ בפני דוד ביטן ושולחו בנימין נתניהו להרחיב את המעגלים של התרת דמים, ולהוסיף לרשימת המועמדים לשלילת אזרחות את כל מי שנאבק כדי לשים קץ למציאות חיים זו, עליה דיבר חגי אל עד בעצרת האו"ם
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ גיבש תוכנית תלת-שלבית כדי לחזק את מעמדו שנחלש בתוך תנועת פתח ובאש"ף    מחנות הפליטים בגדה הפכו לזירת מאבק אלים בין תומכי דחלאן לתומכי עבאס שרק הולך ומסלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il