X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ח"כ הכנסת ביטן ניסה לדבר ומיד גלית גוטמן וחיים אתגר (ואחר כך גם האחרים) דברו במקביל בקולי קולות. נוצר טריו קולי, ואי-אפשר היה להבין דבר מדברי ח"כ ביטן בקול הבאס שלו, שנבלע בהמולת קולותיהם
▪  ▪  ▪
ח"כ דוד ביטן [צילום: פלאש 90]

צפיתי (6.11.2016) בערוץ 2 במחזה כמעט סוריאליסטי, אך מסוג שהתרגלנו אליו כעניין שבשגרה.
חבר הכנסת דוד ביטן עמד מול טריבונל השמאל שכלל את חיים אתגר, גלית גוטמן - מגישי תוכנית הבוקר שלכאורה אמורים להיות "ניטרליים" - ולאיזון גם את אנשי השמאל יגאל רביד וח"כ איתן כבל. אולי היו גם אחרים, אך עברתי לערוץ אחר כי נקעה נפשי מהם. אנשים נחמדים אלה תקפו את ח"כ ביטן מכל הצדדים על שהעז לומר כי ראשי ה"תאגיד" הם בעלי אג'נדה שמאלנית, וכן אמר שרצח רבין לא היה רצח פוליטי. שימו לב, עברתי לערוץ 10 ומי היה שם? - אורלי וגיא (גם הם, כגלית וחיים, כמדומני, לא מצביעי ימין מובהקים)
הפרקטיקה שנהוגה בעימותים מעין אלה היא שמזמינים איש ימין - חבר כנסת או שר או איש צבור או סתם אזרח המוגדר אצלם ימני ו"מאזנים" אותו ע"י איש שמאל.
איך מתבצע ה"איזון"? כשאיש השמאל מדבר, המראיין מקשיב קשב רב קשב. כשמדבר המרואיין הימני, מתעורר "המאזן" השמאלן ויחד אתו גם המראיין, משסעים וקוטעים את דבריו וכל השלושה במקהלה (מנצח מי שצועק יותר). הצופה אינו יכול לשמוע מאומה. מה הוא יזכור? רק את דברי השמאלן ה"מאזן" . (נפלאות השפה האנושית: במקרה נוצרה קרבה פונטית בין המלים: "המאזן" מואזין, ואבו מאזן).
כך גם פעל הטריבונל הפעם, ח"כ הכנסת ביטן ניסה לדבר ומיד גלית גוטמן וחיים אתגר (ואחר כך גם האחרים) דברו במקביל בקולי קולות. נוצר טריו קולי, ואי-אפשר היה להבין דבר מדברי ח"כ ביטן בקול הבאס שלו, שנבלע בהמולת קולותיהם..
דוגמאות אחרות: במערכת הבחירות האחרונה ראיונות של השר גלעד ארדן ע"י יונית לוי: הזמינה אותו, הציגה לו שאלה ומבקשת תשובתו. נימוס אלמנטרי והתנהגות תרבותית מחייבים להקשיב ולתת לצופים להקשיב לתשובתו. אך יונית לוי נהגה אחרת: ברגע שהשר מתחיל לדבר מתחילה יונית לוי לדבר במהירות, בשצף קצף, ועיניה בורקות באש שנאה. כנ"ל נוהג גם יואב לימור בתוכניות הבוקר בערוץ 2, גם רינה מצליח מצליחה תמיד לקטוע דברי מרואייניה והימניים לא לתת להם לסיים משפט (כי אינם מהמחנה הפוליטי ה"נכון") ואפשר לראות דוגמאות נוספות לכך מדי יום ביומו.
מי זועק חדשים לבקרים על סתימת פיות? הפוסל במומו פוסל. הדיון הבוקר בטריבונל והשגרה היום יומית בערוצי הטלוויזיה מוכיחה כי לא סותמים את פיו של מרואיין ימני אלא רק מרעישים בקולי קולות כדי שקולו לא יישמע.
אולי זאת התנהגות נפוצה של חלק מאתנו הישראלים שכל כך רוצים להשמיע רק את דעתם אך אינם מוכנים לשמוע דעות של אחרים
"שופטי" הטריבונל, שמניתי לעיל, התרעמו בעיקר על השימוש במלה שמאלנים, שלטענתם, נראה ככינוי גנאי. ובכן אם אנשים נכבדים אלה חושבים כך - אצטרף אליהם ברצון. הם הרוויחו את זה ביושר.
מי רץ למועצת הביטחון לדרוש פעולה חריפה נגד מדינת ישראל? וחבר הכנסת קיבינימט (החזירו לנו את המדינה, ק____) נסע לז'נבה ושם דרש לכפות על ישראל "הסדר".
מי מסית יומם ולילה נגד המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון (כנוי הגנאי מתנחלים) מי מסית יומם ולילה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו? (את ההסתה ראינו אמש בעצרת השמאל שארגנה מפלגת השקר האנטי ציונית - עצרת פוליטית של השמאל באצטלה של עצרת לזכר רבין, כביכול, שבמרכזה הסתה ע"י יו"ר המפלגה הרופס והכושל נגד הימין ונגד ראש הממשלה ומה אמרה גלית גוטמן? (ראינו אתמול בעצרת שלא צומחות לאנשים האלה קרניים). בכלל השמאל, מאז הרצח מנסה בכל כוחו לעשות מהרצח רצח פוליטי ולהשתמש בשקר הזה עד היום להסתה נגד מחנה הימין. אבל זה לא חטאו היחיד של הימין: הוא חטא חטא בל יסולח בכך שניצח בבחירות (וזכה לכינויים "מנשקי מזוזות", ניאנדרטליים" וכו' מפי אנשי "תרבות" "נאורים")
כבלעם שבא לקלל ויצא מברך, כן גם הטריבונל השמאלני. התרעמתם על המלה שמאלן, ומה הראיתם? הוכחתם כי ערוצי הטלוויזיה: ערוץ 2, 1, ו: 10 נשלטים ע"י שמאלנים. תקפתם את ח"כ ביטן אך לא הבאתם אף ימני לתמוך בו ואלי לאזן קמעה את כוחות השמאל שהבאתם. (ומה עניין יגאל רביד מערוץ 1 שהבאתם כתגבורת לדיון בערוץ 2?)
הכוונה בהקמת התאגיד החדש הייתה ליעל את רשות השידור לנוכח הבזבוזים ואי הסדרים שהתרחשו בה, וגם לאזן ולפחות לאפשר מגוון דעות פוליטיות בין העיתונאים (שלמעשה אינם עיתונאים אלא פוליטיקאים השייכים למחנה השמאל). ראו כמה פעמים מופיעה זהבה גלאון בטלוויזיה ומביעה את דעתה בכל נושא עלי אדמות וזאת כשהיא מייצגת פחות 5% מהצבור.
אך כשעל התאגיד החדש, בטרם הקמתו השתלטו כבר שמאלנים, מה הטעם שממשלה ימנית (לפחות זו הייתה כוונת הבוחר) תקים על חשבון הציבור, משלם המיסים, עוד גוף תקשורת שמאלני עם אג'נדה קיצונית שמאלנית נגד הממשלה והמדינה?
צודק ח"כ ביטן: חייבים לסגור את התאגיד ולמנוע המשך פעילותו.
כשאדם נתפש בגניבת חפץ או ממון הוא נקרא גנב ובר עונשין כחוק. כשאנשי השמאל גונבים ערוץ שידור ציבורי ומשתמשים בו כאילו הוא רכושם הפרטי - זאת גניבת דעת - ומה יהיה עונשם?.
לא להקמת ערוץ שמאל נוסף! לסגור את הערוץ "הציבורי"!

תאריך:  07/11/2016   |   עודכן:  07/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דוד ביטן מול טריבונל השמאל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
על מי אתה מגן ?
על סמל  |  7/11/16 14:52
2
אצלכם כל מי שלא מעריץ את ביבי
הירונימוס  |  7/11/16 17:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
שקד נגד הנשיאה נאור    זכות הווטו של העליונים - בסכנה    מערכת המשפט סוערת בליבוי הפוליטיקאים    השיטה הישנה בוועדה - עבדה שני עשורים ויותר    הטענות של המתנגדים - על סף הקלישאות    אין סכנה לדמוקרטיה ולשלטון החוק    השיטה הישנה - שובחה והייתה גאוות המשרד    השיטה חבר מביא חבר - בסכנה    העיתוי לא מקרי - 4 שופטים חדשים ב-2017
איתן קלינסקי
מסתבר, שג'וזף מקארתי לא מת. הוא הופיע ביום שבת בעירי סמוך לביתי בדמות דוד ביטן, הוא העתיק את הנוסח של מקראתי: "עקבנו אחרי דפי הפייסבוק של עיתונאים בתאגיד השידור הציבורי. הם שמאלנים! הם שמאלנים! הם רוצים לממש את האג'נדה שלהם". אצל מקארתי המקורי הם קומוניסטים, אצל העתקו הישראלי הם אנשי שמאל
עמי דור-און
רונן הוא עיתונאי קל כתיבה ועל כן אני משוכנע שתוך זמן קצר ייצא לאור בהוצאת הספרים של "ידיעות" ספר חדש של רונן ברגמן עם כותרת דרמטית כיד הדמיון הטובה. כדי להקל מעט על המלאכה הנה רשימת בכירי המרגלים למען בריה"מ שהצליחו לגרום לישראל נזקים כבדים
אליהו קאופמן
לא פלא הוא שהאיש המתון מראשל"צ - ידידה של עו"ד עדי גיסיס ממר"צ ושל ראש העיר דב צור שעבר כבר במפלגת העבודה וב"שינוי", יהפך כח"כ לרוח הגבית של החייל עזריה ולשולף החרב מנדנה נגד התקשרות שמשמאל
איילת טרסר אבס
עמוד הענן המנחה את דיני הצוואות, הוא קיום רצונו של המנוח. לפיכך, התנגדות של ממש לצוואה תיתכן רק באמצעות טענות כבדות משקל המגובות בראיות חד-משמעיות, המלמדות כי דינה של הצוואה להתבטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il