חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, עולה בגל נוסף לקמפיין לנשים הרות ומניקות, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין, בהשקעה של כמיליון שקל עולה בערוצים המסחריים ובאינטרנט.
במסגרת הקמפיין מודגש הבידול של מי עדן שהינם המים המינרלים הישראלים היחידים שהרכבם המינרלי נבדק על-ידי אוניברסיטת לואי פסטר בצרפת ואושרו כמים מינרליים המתאימים לתינוקות ונשים הרות, עפ"י תקן משרד הבריאות הצרפתי - היחיד בעולם שנותן תקן למים מינרלים לתינוקות.
קמפיין זה הינו חלק מסדרת קמפיינים איתם עלתה מי עדן השנה, במסגרתם הדגישה מי עדן הבידול של המים המינרליים שלה תחת ההבטחה שהם טבעיים, כמו שהטבע התכוון.
קרדיטים: משרד פרסום באומן בר ריבאי, קריאטיב: דייויד אדלשטיין, ארט דיירקטורית: ענת זבצקי, קופירייטר: יריב רטנר, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיק משרד: אלון שמואלוף, מנהל לקוחות: בני רון, סופרוויזרית: אביטל טקסלר, תקציבאית: אפרת ברנס, במאי: יריב גבר, עורך: נועם וייסמן, הפקה: קדישזון, יח"צ : שטרן אריאלי.