X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
[צילום: פלאש 90]
הבלוף החדש של מחמוד עבאס
הרש"פ מפיצה ספין שקרי חדש כי ישראל מתכננת לחסל פיזית את מחמוד עבאס. יו"ר הרש"פ מנסה לנצל את יום השנה ה-12 למותו של ערפאת כדי לנסות ולזכות באהדת הרחוב הפלשתיני ולנגח את מחמד דחלאן

לרגל ציון יום השנה ה-12 למותו של יאסר ערפאת תחנוך הרש"פ ב-9 בנובמבר את פתיחת המוזאון לזכרו של יאסר ערפאת בעיר רמאללה.
בטקס ישתתף אחמד אבו אלריט, מזכיר הליגה הערבית ושר החוץ המצרי לשעבר, על-פי הזמנתו של יו"ר הרש"פ.
אבו אלריט נפגש עם מחמוד עבאס בניו-יורק בחודש ספטמבר האחרון בשולי דיוני העצרת הכללית של האו"ם וקיבל ממנו את ההזמנה לבקר ברמאללה.
ביקורו של מזכ"ל הליגה הערבית אמור לסמל את מחויבותן של חברות הליגה הערבית לבעיה הפלשתינית וזאת למרות המתיחות ביו מחמוד עבאס ל "רביעייה הערבית"(מצרים, ירדן, סעודיה ומאע"מ) לאחר שהוא דחה את בקשתן להתפייס עם מחמד דחלאן.
מצוקתו של יו"ר הרש"פ הינו גדולה, מלבד המתיחות בינו לבין מדינות ערב הוא נכשל בניסיונו להגיע לפיוס עם תנועת חמאס ואילו מחמד דחלאן הצליח ליצור תסיסה גדולה נגדו בתנועת פתח ובמחנות הפליטים בגדה.
בצר לו החליט מחמוד עבאס לשלוף שפן חדש מהכובע כדי לנסות ולהרוויח אהדה ברחוב הפלשתיני. דובר תנועת פתח אוסאמה אלקוואסמה טען ב-8 בנובמבר כי קיימת מזימה ישראלית לחסל פוליטית ופיזית את מחמוד עבאס. "פתח רואה בחומרה את הניסיונות לשחזר את מה שקרה עם ערפאת והשימוש באותם ניסיונות חיסול" אמר קוואסמה. גם אחמד מג'דלאני, חבר הוועד הפועל של אש"פ, חזר על השקר הזה ואמר כי "ישראל מנסה להשחיר את שמו של מחמוד עבאס כהכנה לחיסולו הפיזי".
הפלשתינים טוענים כי יאסר ערפאת הורעל בזמנו למוות בידי שליחיה של ישראל בעת שהיה נצור במוקאטעה ברמאללה. מקורביו של מחמוד עבאס נאחזים בדברים שאמר שר הביטחון אביגדור ליברמן באחרונה לעיתון הפלשתיני "אל-קודס" שבו קרא להחליף את מחמוד עבאס בהנהגה חדשה.
השקר החדש הזה משרת גם את מחמוד עבאס במלחמתו ביריבו הפוליטי מחמד דחלאן. כידוע לדחלאן יש קשרים עם שר הביטחון אביגדור ליברמן באמצעות ידידם המשותף המיליונר מרטין שלאף ומקורביו של יו"ר הרש"פ מנסים לרמוז כי מדובר בקונספירציה של ישראל ביחד עם מחמד דחלאן לחסל את מחמוד עבאס.
לפני חמש שנים נאם יו"ר הרש"פ בוועדה המרכזית של תנועת פתח והאשים את מחמד דחלאן במעורבות בחיסולו של יאסר ערפאת, מחמד דחלאן מצדו השיב לו בראיון טלוויזיוני והעלה שאלות קשות שמהן השתמע כי מחמוד עבאס היה מעורב במותו של יאסר ערפאת כדי לרשת את מקומו.
ההנהגה הפלשתינית ממשיכה לשמר ולטפח את המיתוס השקרי כי ישראל היא זו שאחראית למותו של יאסר ערפאת מבלי להציג שום הוכחה לכך, הדבר משרת את צרכיה הפוליטיים.
מקורות בתנועת פתח אומרים כי שאלת מותו של יאסר ערפאת אמורה לעלות שוב בצורה בלתי רשמית בוועידה השביעית של פתח האמורה להתכנס ברמאללה ב-29 בחודש.
נושא נוסף שאמור לעלות הוא השאלה מי אחראי לנפילת רצועת עזה לידי חמאס ב-2007. על-פי מקורות בפתח הדבר נועד כדי לנגח את מחמד דחלאן, להטיל עליו את האחריות לנפילת רצועת עזה בידי חמאס ומעורבות במותו של ערפאת כדי להצדיק את גירוש תומכיו ממוסדות תנועת פתח.
מחמוד עבאס מנצל את יום השנה ה-12 למותו של יאסר ערפאת כדי לנסות ולחזק את מעמדו בקרב הציבור הפלשתיני בכך שהוא מציג את עצמו כקורבן הבא של ישראל בגלל התעקשותו על "הקוים האדומים" של הפלשתינים, בדיוק כמו יאסר ערפאת.
רבים מהפלשתינים בשטחים אינם קונים את הספין החדש של מחמוד עבאס, הפופולריות שלו היא בשפל חסר תקדים ומצבו הרפואי הבעייתי איננו מוסיף לתדמיתו כמנהיג חזק.
קרב הירושה בעיצומו וגם תושבי השטחים יודעים כי הספירה לאחור החלה וכי מחמוד עבאס ייאלץ לרדת מהבמה הפוליטית בקרוב. ההתנהלות של מחמוד עבאס והשקר החדש כי ישראל מתכננת לחסלו באופן פיזי נתפסים בשטחים כתכסיס שקוף שמטרתו להמשיך ולהיאחז בקרנות המזבח ובתפקיד יו"ר הרש"פ.

תאריך:  09/11/2016   |   עודכן:  09/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יובל ברנדשטטר
אם רק העובדות בשטח קובעות, בואו נקבע את העובדות שלנו    כשמתברר לרוני דניאל וחבורתו שהקרבת חלקי-ארץ, ועוד יותר - גירוש מתנחלים - לא יעשו דבר כדי לפרק את מוקש הג'יהאד, הוא נשאר ללא מענה
יוני בן-מנחם
בית המשפט החוקתי העליון הסמיך את יו"ר הרש"פ לשלול את חסינותם של חברי המועצה המחוקקת. ההחלטה נועדה לאפשר למחמוד עבאס לפגוע במתנגדיו ובראשם מחמד דחלאן ולבצר את מעמדו
רבקה שפק ליסק
ישראל מותקפת באופן מתמשך בארגונים של האו"ם כמו המועצה לזכויות אדם ואונסקו. ידידי ישראל גם מתקשים להיאבק בפעילות החובקת עולם של ה-BDS. לדעת חוגים ביהדות ארה"ב רק אם ישראל תתקדם לקראת פתרון של שתי מדינות יהיה קל יותר להיאבק למען ישראל במישור הבינלאומי
יהודה דרורי
הוא התעקש לקרוא לכך טראנספר (העברה) שהיא מילה מאוד לא סימפטית עם אסוציאציה לגירוש אוכלוסין נוסח סטלין והיטלר
איתן קלינסקי
החיילים שירו 30 כדורים בנערה במחסום תפוח גם שמעו את הלגיטימציה של מפלגות בישראל, כי יש לשלוח כדור בין העיניים, כדור בראש, שתדע אותה נערה שהיא לא תחזור חיה ממחסום תפוח.
יש יסוד לאפשרות, שאתה נערה עקב נסיבות חיים קשים החליטה להתאבד. היא השיגה את מבוקשה ביותר מ-30 כדורים שננעצו בכל חלקי גופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il