X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פרשנים רבים ניסו לפצח את חידת טראמפ, אך איש לא התבונן על התופעה ברמה ההיסטורית. מה קרה? למה קרה? ומה כדאי שיקרה?
▪  ▪  ▪
[צילום: רבקה בלקוול, AP]

אין שמחה כשמחה לאיד
לאחר ההלם הראשוני אנו עדים לתגובות היסטריות. העיתונאים המסכנים היו צריכים לזרוק לפח האשפה את כל הררי הכותרות והפרשנויות המתארים בפרוטרוט את המשמעויות ארוכות הטווח של ממשל הילרי.
כמה משעשע שהעם הרשה לעצמו לחלוק על קביעתם. אודה ואבוש, ככל שמצוקת השמאלנים / נאורים גדולה יותר, כך הנאת השמחה לאיד גדולה יותר. ומי שלא ראה שמחה לאיד מימיו... שיסתפק בשמחת בית השואבה. הנה תיהנו: "ניוזוויק" ביצע ריקול לאלפי "גיליונות ניצחון" של הילארי. משעשע מאוד.
הסוקרים נבוכים מאוד, אבל האמת צריכה להיאמר: מבחינה דמוקרטית טהורה העם בחר הילרי. הניצחון של טראמפ הוא אומנם טכני, אך יש בכך הגיון שהרי ארצות הברית כשמה כן היא: מדינת ארצות, לכן אך טבעי הוא שכל מדינה תעשה את בחירתה בנפרד.
(מצד שני שמעתי שני הסברים מעניינים: במדינות כמו ניו-יורק וקליפורניה, המונים תומכי טראמפ נמנעו מלהצביע משום שהיה ברור שסיכוייו שם אפס. הנימוק לשיטת האלקטורים הגאונית הוא, שבלעדיה המנהיגים היו משקיעים רק בכמה מדינות צפופות ומזניחים את כל שאר האומה).
לכן אני רוצה לצנן קצת את התלהבותם של כל מיני פרשנים נלהבים שיצאו בהכרזות מלאות פאתוס: העם ניצח, הדמוקרטיה ניצחה, האליטות הפסידו, וכדומה. אז מה כן היה לנו? זה מאוד פשוט ואני אסביר: מנקודת מבט היסטורית יש כאן שני כוחות אדירים. האחד חוק הטבע מספר 2, חוק העדר, כוח האינרציה של התרבות, כוח שטיפת המוח של האליטות. הכוח הזה לצערנו עדיין מאוד חזק ומספרית הוא ניצח!
מנגד יש לנו את יצר הקיום הטבעי והבריא. לאנשים רבים מאוד הגיעו מי השופכין של הפוליטיקלי קורקט עד גועל נפש. תופעת אונס הערכים המעוותים של הנאורים האווילים על העולם כולו מתחיל לצאת לאנשים מכל החורים. הם לא יודעים את זה, הם לא מבינים, הם עדיין לא יודעים לנסח זאת כך, אבל זה מה שהם חשים.
אנו עדים לתהליך שינוי תרבותי. העולם משתנה אל נגד עינינו. השמאל הולך ופוחת, עולם הולך ונעלם. אנשים חשים יותר ויותר שתרבות הנאורות לוקה בחסר. זהו תהליך אבולוציוני מבחינה חברתית ולכן הוא אורך זמן רב. חשבתי שאסון התאומים יגרום לשינוי הנדרש, אבל מסתבר שחוק העדר חזק מדי ולכן התהליך איטי מדי. כל כך איטי שהאיסלאם עלול לנצח אותנו לפני שנתעורר.
עצוב מאוד שאף אינטליגענט באקדמיה לא מבין זאת ולא מודיע לעולם שתרבות הנאורות קרסה, היא אינה הסתגלותית ואינה מתאימה למציאות. שלחתי מכתב (מאמרי הקודם) לכל הסוציולוגים והפילוסופים באוניברסיטאות במדינה והצעתי לסוציולוגים להתחיל לעסוק בתרבות ולפילוסופים להתחיל להטיל ספק.
למרבה הצער הם ישנים, נחירותיהם נשמעות למרחוק. הסוציולוגים המגוחכים טרם השתכנעו שעליהם לחקור את תרבות הנאורות, והפילוסופים העלובים טרם השתכנעו שעליהם לבצע את תפקידם: להטיל ספק בערכים שלהם עצמם. כך שנגזר עלינו שתהליך ההתפכחות מתרבותנו ימשיך להיות איטי בקצב טבעי של אבולוציה חברתית.
במערב יש חדש
לו הייתי ביבי הייתי לוחץ את ידו של טראמפ בשתי ידיים, ואומר לו בחום: העולם נרגש מן הרגע הזה ומלא תקווה. שמחת הניצחון גדולה, אך אל לנו להסתנוור. כמנהיגים עלינו להתבונן על המציאות מנקודת מבט היסטורית. 4 שנים אולי נראים כנצח, אך כדאי שניערך כבר עתה כדי שבסיום הקדנציה הראשונה לא יהיה לנו פרצוף של גולם כפי שיש כעת לנשיא חוסיין.
כמנהיג העולם החופשי, אתה בעצם מנהיג האנושות. בידך הכוח לעצב את דמותו של העולם, ההחלטה בידך. בינתיים אתה פתוח לשמוע מבחר דעות, וכעת אשמח להשמיע לך גם את דעתי. ובכן, אם ברצונך להותיר את חותמך ולהיזכר כנשיא הטוב ביותר, זה מה שאני מציע לך לעשות:
קודם כל להיערך להשמדת שדרות ההנהגה באירן וקוריאה הצפונית. הסכם הגרעין לא מפריע, אפשר להמשיך לדון בו במקביל והתקיפה תבוא בהפתעה גמורה. אין מקום למשטרים כאלו על פני כדור-הארץ. יש כמובן להיערך ביסודיות ובסודיות, בחשאיות עליונה. להתכונן לכל תרחיש. לנטרל את כל הטילים ואת כל הסכנות הגרעיניות, ולפתוח את המדינות האיומות הללו למשטרים דמוקרטים.
אירן היא הסכנה הגדולה ביותר לאנושות. בכוונתה להשתלט על העולם באמצעות ארסנל גרעיני. התפקיד העליון שלך הוא לתקן את טעותו האיומה של ג'ימי קרטר, ולהשמיד את המשטר המסוכן הזה. כמו-כן חובתה של האנושות להשמיד את המשטר הנוראי בקוריאה הצפונית, שהיא בפועל מדינת שואה בעצימות נמוכה. יש לעשות זאת בזהירות ובתחכום רב כמובן כדי לנטרל את הטילים והנשק הגרעיני שלהם.
במקביל (הכל יש לעשות במקביל, אין סיבה לחכות. 8 שנות אבו נזק אובמה חלפו והנה הוא עומד חשוף שת עם ידיים אדומות כאשר רק נזקים מאחוריו). אם כן, במקביל המשימה העליונה שלך היא לעשות שינוי תרבותי עולמי: לתרבת את תרבות האיסלאם ולחבר למציאות את תרבות הנאורות.
מה שעליך לעשות במישור התרבותי הוא זה: א. הוצאה להורג של כל הקיצונים המוסלמים. אילו היינו עושים זאת מזמן, בגדדי היה עמוק באדמה ולא היה דאעש, שואת היאזידים הייתה נחסכת. ב. הוצאת השריעה מחוץ לחוק הבינלאומי. מערכת משפט שסקילה, קטיעה והצלפה הם חלק ממנה, אין לה מקום בתקופתנו.
ג. הכרזה על גינוי מוחלט לחלק ניכר מערכי האיסלאם והוצאתם אל מחוץ לחוק. מנהגים כגון: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה, רצח על כבוד המשפחה, נישואי תענוג, נישואי קרובים, סקילת נואפות, חטיפת שפחות, פיתוי אספסוף באורגיות עם 70 בתולות בתמורה לטבח המוני, מנהגים אלו ודומיהם אין להם שום מקום וזכר בתרבותנו ובתקופתנו.
אל חשש, עליך לשמש כפה למאות מיליוני מוסלמים מפוחדים החוששים לפתוח את הפה, אשר קצה נפשם בפרימיטיביות ובדברים השליליים באיסלאם. חזק את הטוב, מגר את הרע, האמת לצדך, וכך העולם.
אי לכך ובהתאם לזאת עליך לנסח אמנת דתות עליה יחויב לחתום כל מוסלמי, המגנה, מוקיעה, מקיאה ואוסרת באופן מוחלט כל סממן כגון אלו. מי שיסרב לחתום יוכל להמשיך את מנהגיו במדינה מוסלמית על-פי בחירתו. עליך להדגיש את חשיבות הצביון של תרבות המערב כערך עליון וכל מי שיסכן אותה יגורש מידית.
עליך להכריז על כישלון קונספציית הרב תרבותיות. אין מקום לעירוב תרבויות בין ערב ולמערב. לכן הפתרון לפליטים יהיה על-ידי הקמת ערים חדשות גדולות ורבות במדינות ערב. במימון משותף שלהן ושל מדינות המערב, שבלאו הכי שופכות עליהם טריליונים ההולכים ברובם לשחיתות וטרור. במערב תישאר קהילה מוסלמית בהיקף ובמשמעות כזו שלא תפגע בצביון המערבי.
עליך לשנות את החוק הבינלאומי ולהתאמו למציאות. עליך להזכיר למערכת המשפט הנלהבת שתפקידה לא לקבוע חוקים אלא לאכוף אותם. מי שקובע את החוקים אלו המנהיגים! התאם את החוק הבינלאומי לערכים הנכונים.
עליך להתיר פגיעה בחפים מפשע כל עוד הדבר לא נעשה למטרת הפגיעה בהם אלא למטרת הגנה עצמית. זכותה של מדינה להגן על עצמה, זכותו של צבא להגן על חייליו. לא צריך לצאת מגדרנו כדי להגן על אזרחי האויב. זו גישה אווילית ממדרגה ראשונה! היא זו שגרמה לפריחת הטרור ולעידוד השימוש באזרחים כבשר תותחים וכמגנים אנושיים!
יש להכריז על המחבלים המוסלמים כעל חלאות אדם, זומבים שטופי מוח, פסולת אנושית מהלכת. דינם מוות! ליצורים כאלו אין זכות קיום. מי שהורג מחבל אינו רוצח כי אם גיבור. אמוק הטירוף של משפטים עקב פגיעה בזכויותיהם של החלאות ושולחיהם ישלח אחר כבוד אל פח האשפה של מדמנת ההיסטוריה.
בכל הנוגע לאזורנו עליך לקבוע שהחיזבאללה הוא ארגון טרור מסוכן המסכן את ישראל ולבנון. יש להחרים את לבנון עד שלא תעשה כל שביכולתה כדי לפרק את הארגון הזה מטיליו. כמו-כן יש להטיל על המדינה הזו את האחריות המלאה לכל תוצאה של המלחמה הבאה, שעלולה להחזיר אותה לתקופת האבן. תכריז שאתה מאשר לישראל להגן על עצמה, הווה אומר להשמיד מידית כל מקור שיגור, גם אם הוא יהיה מוקף באזרחים או סמוך למוסד ציבורי כזה או אחר.
הפתרון לסכסוך הישראלי ערבי פשוט: העולם הערבי צפצף על החלטת החלוקה 181, צפצף על החלטת האו"ם על הקמת המדינה וקם עליה להשמידה. לפיכך ובהתאם לזאת עליו נופלת האחריות המלאה לכל מערכות ישראל על השלכותיהן. עליו לפתור את הבעיה הפלשתינית בשטחו ולשלם לישראל פיצויים על המלחמות והטרור וכמובן על גירוש יהודי ערב.
ערבים לערב, מערביים למערב. אין פתרון אחר. אין זה פתרון פשוט, אך אין פתרון אחר. זהו הפתרון היחיד ואין בלתו. כל פתרון דמי אחר רק יניב נהרות של דם. אירופה כבר נכבשה על-ידי האיסלאם ואם היא לא תתחיל בגירוש המוני גורלה נחרץ. האמת לצדנו, ההיסטוריה לצדנו, ההיגיון לצדנו וכמובן המדע לצדנו. אין מה לחשוש, כאשר אומרים את האמת, היא זוהרת במלוא כוחה.
מבחינה כלכלית תיראה מכובד אם תצליח להתעלות מעל ההשקפה שלך ולהסכים להעלות לתודעה גם רעיונות שאתה מתנגד להם. כדאי שהאנושות תתחיל לדון וללבן את הרעיון של איפוס הכלכלה. המצב לפיו האנושות מוצאת את עצמה חייבת טריליונים לגוף אותו היא המציאה כדי לשרת את כלכלתה - אבסורדי. הקפיטליזם בתהליך קריסה, השיטה לפיה הכסף זורם חד סטרית מן הציבור לעשירים לא תשרוד לנצח. כדאי להתחיל לעכל את רעיון אתחול הכלכלה מחדש, הדבר יזרים לאנושות קוואדריליונים או לפחות מאות טריליונים במונחי הכסף של תקופתנו, ויאפשר לפתור את כל בעיות האנושות.
ברוך הבא כבוד הנשיא, הצל את האנושות, צא לדרך ובהצלחה.

תאריך:  13/11/2016   |   עודכן:  13/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתרון חידת טראמפ
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
שטיפת המוח מול יצר הקיום
אהוד פרלסמן  |  13/11/16 15:04
 
- ההודעה הזו מופרכת באופן חריג.
אפילו אצל פרלסמן,  |  13/11/16 17:55
 
- אוקיי, אוקיי
אהרון שחר  |  13/11/16 23:50
 
- למה אתה מזלזל באקדמאים ? הנה,
בני בנקר  |  14/11/16 00:05
2
גם מספרית קלינטון לא ניצחה !
רון ה.  |  13/11/16 17:18
 
- אז ככה
אהרון שחר  |  14/11/16 00:10
 
- אז ככה ככה
רפי לאופרט  |  23/01/17 17:35
3
מי זה הטמבל הזה?
יוסילה  |  13/11/16 17:30
 
- והטמבל הזה, הטמבל הזה
אהרון שחר  |  13/11/16 23:29
4
טיעון מצוין נגד הדמוקרטיה
דב הלמן  |  13/11/16 17:42
 
- הוזה או חוזה?
אהרון שחר  |  14/11/16 01:30
5
אהרון שחר, כל הכבוד
יאיר בן משה  |  13/11/16 17:53
 
- תודה, למה אתה מתכוון
אהרון שחר  |  13/11/16 23:58
6
תזכורת קטנה כדי לאשר את דברי
בני בנקר  |  13/11/16 19:20
 
- אבל אי אפשר
אהרון שחר  |  13/11/16 23:42
7
רגע, ומה בקשר לאברמוביץ
סניל  |  14/11/16 13:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב
יגאל כנען
ההפגנה הרפורמית הפרועה שהייתה בכותל לפני שבוע, הייתה על-רקע ביטחון עצמי ענק: שמונה שנים אובמה, ועכשיו ארבע של הילרי קלינטון
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - טעו, נצבעה אדום, לא התנכר, מצטיין וייצגו    שבוע טוב
דביר מור
כיצד דונלד טראמפ גבר על כל הספוקלציות, הפרשנויות שדחו אותו על הסף, תיאוריות המוסר, הסקרים, האליטה הפוליטית, העימותים, התלונות והתקשורת האמריקנית בדרכו הנחושה לבית הלבן?
עמוס גלבוע
תוצאות הבחירות משקפות מכה קשה ל"מורשת" אובמה, בעיקר תרבות ה"פוליטיקלי קורקט"    אבל האליטות לא ירימו ידיים וישיבו מלחמה
אהוד פרלסמן
הם אף פעם לא סיפרו לנו על הסקרים הצופים ניצחון לטראמפ, ותמיד בישרו בשמחה על הסקרים הטובים ביותר לקלינטון    עכשיו הם מאשימים את הסקרים בשקרים שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il