X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני תוהה איך ייתכן שכתב בתקשורת בכלל ובערוץ 2 בפרט, באמת מסוגל להאמין שהשריפות התלקחו לפתע יש מאיין. רוח הקודש היא שהציתה?
▪  ▪  ▪
יש מאיין [צילום: אריאל שליט/AP]

בתקשורת, במיוחד במדיה האלקטרונית, זו הטעונה ב"פובליציסטיקה" עד לזרה, קרי טחינת מילים אין סופית, "מתנת" המגישים לעם היושב בציון, החלו לאחר השריפה הנוראה שפקדה אותנו, ואימללה אלפים, להישמע זמירות חדשות. הטון המרכזי בהם חזר על הטענה כי לא הוכח שהשרפות היו מעשי ידי אדם, וליתר דיוק מעשי ידי בני דודנו הערבים...
אני תוהה איך ייתכן שכתב בתקשורת בכלל ובערוץ 2 בפרט, באמת מסוגל להאמין שהשריפות התלקחו לפתע יש מאיין. רוח הקודש היא שהציתה? אם ברוב המכריע של האתרים התגלה יותר ממוקד הצתה אחד, אם כולן התלקחו בו זמנית, אם נמצאו שרידים של בקתבי"ם ושל אמצעי הצתה... מה עוד נחוץ?
העובדה שלא מוצאים את המבעירים עצמם, ויכול מאוד להיות שגם לא ימצאו אותם לעולם, משחררת מאחריות את אותו חלק מהציבור הערבי (חלק קטן אמנם)? משחררת מהאסון שנחת בעיקר על היהודים? ואגב, אנא בחנו, אתם חמשת קוראי הנאמנים, חמש שנים אחורנית. האם היו שריפות במגזר הערבי (אולי כן, אבל בודדות)? ואילו במגזר היהודי היו מאות, וגם, כמה הצתות אתם זוכרים ברשות הפלשתינית בחמש השנים האחרונות?
עיתונאים מלומדים, "אוהבי ישראל", טלו קורה מבין עיניכם, וצאו כבר, צאו לכם מה"פוליטקלי קורקט", אותה תקינות פוליטית המסרסת אתכם, ומונעת מכם לעשות עבודתכם כראוי. די!
דגל שחור מתנוסס מעל בית המשפט העליון
"אם היית עושה לי את האיום הזה - הייתי מתפטר והייתי אומר לכל שופטי בית המשפט העליון להתפטר. אם יהיו איומים - כולנו יוצאים לגמלאות, ואציע את זה לכל חברי". זוהי תגובתו של מי שהיה נשיא בית המשפט העליון, בתגובה על הצעת החוק לביטול הווטו של שופטי העליון על מינוי שופטים לערכאה זו. כך אמר לשרת המשפטים איילת שקד, אהרן ברק.
את הצעת החוק הגיש ח"כ רוברט אילטוב, החבר בוועדה למינוי שופטים. נאמר בה, כי שופטי העליון יתמנו ברוב רגיל מבין תשעת חברי הוועדה - ולא ברוב של שבעה כנדרש כיום. מאחר ששלושה משופטי העליון חברים בוועדה, ולרוב הם מצביעים יחדיו, הרי שבפועל יש להם זכות וטו על המינויים. ההצעה זוכה לגיבויה של השרה המשפטים איילת שקד, וכונתה בידי הנשיאה הנוכחית, מרים נאור, "אקדח על השולחן".
אולם כבוד הנשיא (במיל.) לא הסתפק באמירה האומללה הזו והוסיף עוד אומר-שפר: "אי-אפשר להכניס למערכת הזו מישהו שאיננו חלק מהמשפחה"... לשפשף את העיניים ולא להאמין... "לה פמיליה", כאן? בבית המשפט העליון? במוסד הלאומי שלנו, האמור להיות מעוז הצדק?
לעולם, כל עוד נפשם בם, ילחמו שופטי העליון, בעד הזכות להמשיך ולשבט את עצמם... הם יבחרו שופטים, הם יתבעו ויקבלו זכות וטו, כנגד כל שופט שלא ימצא חן בעיניהם, או שיש לו אגנדה אחרת. לפרופ. אהרן ברק כבר היו בעבר "יציאות" אומללות, כך לדוגמה בעניינה של פרופ' רות גביזון. "סיפור" זה היה בשעתו סיפור של החמצה עצומה הרודף את ברק עד היום. התערבות ברק, כאשר פסל את המרצה המוערכת באוניברסיטה, מכס השיפוט, הייתה בוטה ואפילו נבזית מעיקרה. שוב ושוב מתברר עד כמה האיש הזה היה תאב כוח (ואף השיג אותו, ללא בחירות, ללא תהליך דמוקרטי, ובלי כל ה"שטויות" הללו, שהוא כמסתבר, בז להם). בזמנו הוא נימק זאת בכך שהיא (גביזון), לא מתאימה לביהמ"ש העליון כי "יש לה אג'נדה". כלומר היות שיש לפרופסורית הנכבדה אג'נדה משלה, שאינה מתאימה, לזו שלו ושל השופטים האחרים, אין לה מקום בביהמ"ש העליון...
הדיקטטור לענייני קולקטיביות רעיונית, פסק את פסוקו... אגב ההסבר של גביזון, כי ברק חשש שהיא תשפיע מבפנים על החלטות העליון, הוא הוא הנכון והוא הוא, שגרר אותו להתבטאות האומללה. אחת מסדרה של אמירות, שמוטב היה שלא נאמרו.
ואם נחזור לעניין "המשפחתיות", כפי שהתבטא עכשיו ברק. נבצר מהבנתם של ה"עליונים", כי בשל השיבוט רוכשים המשובטים את המומים הכי קשים של הפמיליה... זהו חוק הטבע. הם הופכים את עצמם לבעלי צרכים מיוחדים. ואנו, עם ישראל, אנא אנו באים?
במקום דגל ביהמ"ש, שהיה דגל הדמוקרטיה, מיצירות הפאר של מדינת ישראל, מונף עכשיו דגל שחור בעוז מעל ביהמ"ש העליון.

תאריך:  06/12/2016   |   עודכן:  06/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוח הקודש היא שהציתה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה זהב
אריה123  |  7/12/16 18:01
2
קולע ונכון עד מאד ל"ת
אזרח מתרעם  |  7/12/16 21:19
3
בג"צ: בורות, גבהות,צביעות
מב"י  |  7/12/16 22:17
4
נכון לעכשיו..
אמנון111  |  8/12/16 08:35
 
- נכון מאוד!
נובל  |  11/12/16 06:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: שוטרים עברייני תנועה מכירים?    השוטר הנכון במגזר הנכון    המיוחדים המאושרים    ולקינוח הרזייה לא לנשים בלבד
יצחק מאיר
הפסיעה הראשונה קובעת את התוואי, אבל היא אינה אומרת, לו אמרה היינו מנשלים אותה והיינו אומרים כי אינה אלא גזירה
רבקה ווגליין
הדבר המשמעותי ביותר הוא שקהילה כזו מקנה לעולים החדשים תחושת שייכות כאן בארץ    קהילות אלה מאפשרות להם להזדהות עם העולים הוותיקים ולהרגיש תחושה של בית
שמעון זיו
בואו נזכור איך הכל התחיל. הייתה כאן שממה, ביצות יתושי קדחת, וישוב ערבי קטן, והנה באו החלוצים היהודים, ויבשו את הביצות, הפריחו את השממה, הוציאו מים מהסלע ובנו לנו מדינה לתפארת
אילן ורד
שחיקת אמון הציבור במגזר הציבורי    הפגיעה החמורה בטוהר המידות ובסדרי מנהל תקין מתאפשרת מאחר שראשי הרשויות אינם נדרשים להצהיר בכתב כי אינם נמצאים במצב של ניגוד עניינים ביחס למועמדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il