X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דולנד טראמפ לא נשלח לבית הלבן, כדי להגשים משאלות השמאל הדמוקרטי והרדיקלי בארה"ב. טראמפ נשלח כפי שכתבנו, על כך, בעבר בידי בחריו להביא לשינוי בסדר היום החברתי בארה"ב, כמו-גם להכניס השמאלנים חזרה לארון", ממנו באו ויצאו הם ועמוק עמוק, ככל האפשר
▪  ▪  ▪
דונלד טראמפ [צילום: פול סנקיה, AP]

תרצו או לא תרצו, תסכימו או לא תסכימו, אבל העובדה המוכחת הינה, כי דונלד טראמפ הינו הנשיא ה-45 של ארה"ב והוא יתפקד בתפקידו זה, החל מתאריך 20 לינואר 2017 ואפילו אם בחירתו לנשיאות ארה"ב אינה תואמת ואינה מתאימה לציפיותיכם הפוליטיות. דונלד טראמפ הוא הנשיא המכהן הבא של ארה"ב. זו עובדה שלא ניתן להכחישה, כלל וכלל!
הדברים נכתבים, מעבר לצורך העובדתי, למען אותם אלה מכם, שמצויים עדיין בשלב ההלם וההכחשה והמקבלים עידוד מעיתונאים ועיתונאיות ש"דולנד טראמפ אינו כוס התה שלהם". מדובר באלה שמצויים עדיין במצב דברים זה, כתוצאה מהבחירה המפתיעה הזו עבורם, אשר אינם מסוגלים עדיין, כמו-גם אינם יכולים להתרגל למחשבה, שהתפישה הפוליטית-חברתית שלהם, לא תשלוט עוד בכיפה - לפחות לא, בארבע השנים הקרובות. תפישה פוליטית-חברתית, שדינה להידחק אל צד ואל קצות השוליים הרחוקים והנידחים של המפה הפוליטית השלטת.
בסוף השבוע החולף הודיע מטה המעבר של דולנד טראמפ, שדיוויד פרידמן יהיה שגריר ארה"ב הבא בישראל. רגע. רגע. משהו אינו תקין במינוי הזה? רגע. רגע. האם דולנד טראמפ או מישהו במטה המעבר שלו, פעלו בניגוד לחוקה האמריקנית, המחייבת כלל אזרחי ארה"ב וגם השמאלנים ואנשי השמאל הקיצוני שביניהם? מה פתאום. אז למה תוקפת העיתונות מינוי זה? למה? כי אנשי השמאל טרם התרגלו לעובדות המוכחות הניצבות נגד עיניהם, מעשה של יום ביומו - באותיות של אש - לפיהן דונלד טראמפ הוא הנשיא הנבחר של ארה"ב.
רוצים לקרוא כתיבה עיתונאית מוטה וחד-צדדית? אין בעיה. בואו ונביא דוגמית קטנה בפניכם. בתאריך 16.12.2016 כותב העיתונאי, ברק רביד, בהארץ על מינויו הצפוי של דיוויד פרידמן לשגריר החדש של ארה"ב בישראל ומוסיף ומפרט, כי: "אחרי ההודעה הלילה על מינויו של דייוויד פרידמן לשגריר ארה"ב הבא בישראל, כלל לא ברור אם נתניהו וממשל טראמפ בכלל משדרים על אותו גל. הנשיא האמריקני הנבחר פשוט עקף את ראש ממשלת ישראל מימין. ליד השגריר האמריקני החדש, ראש אגודת ידידי התנחלות בית-אל בארה"ב, נשמע ונראה נתניהו כמו חבר ב"שוברים שתיקה", ב"בצלם" או רחמנא ליצלן בשדולת השמאל הפרו-ישראלית בארה"ב "ג'יי-סטריט".
אם לא די בכך, מוסיף וכותב, כתב חרוץ זה, כי: "במהלך קמפיין הבחירות ולאחריו השמיע פרידמן עמדות שממקמות אותו בימין העמוק בישראל. הרבה יותר קרוב ל"בית היהודי" מאשר לליכוד. הוא הביע התנגדות להקמת מדינה פלשתינית, תמך באופן בלתי מסויג בהתנחלויות ובחוקיותן, פקפק בנתונים הדמוגרפים לגבי מספר הפלשתינים שחיים בגדה המערבית ואף טען כי טראמפ יתמוך בסיפוח חלקים גדולים מהשטחים לישראל".
אתה הבנת ת'זה, ברוך? גם דיוויד פרידמן, אינו בדיוק "כוס התה החמימה, וליתר דיוק 'המאג הבייתי' אותו אוהבי השמאלנים האלה, לחבק ביד או לחמם איתה ת'לחי שלהם, שעה שהם קוראים מאמרים 'נאורים', שכותבים עבורם 'יהודים נאורים אחרים', שגרים באזורים יוקרתיים במנהטן - יהודים שלא שירתו - מעולם - בצה"ל, לא עשו - מעולם - מילואים, לא שילמו - מעולם - מיסים לרשות המיסים, בישראל, אבל יש להם דעה - ואיזו דעה, אפילו דעה נחרצת, על כל מה שקורה וזז בישראל. הם מורחים דעתם זו על פני עמודים שלמים ב'ניו-יורק טיימס'.
כן. כן. ברוך. אתה צודק לגמרי. ה'ניו-יורק טיימס', הינו העיתון ש'לכלך' על דונלד טראמפ, במהלך הבחירות לנשיאות ארה"ב. יש לו מזל, שדייק בעובדות, שכן טראמפ ומשפחתו, אינם מוותרים למי ש'מלכלך' עליהם ו"טועים בעובדות". שניות לאחר מכן, יוצא הפגז המשפטי ממכונת המלחמה של טראמפ ובני משפחתו - מכונה שפועלת לחיסול יעיל והמוחץ של שקרנים ומשמיצים למיניהם, הנתבעים לשלם פיצויים במיליוני דולרים רבים, בשל כך.
אשתו של דונלד טראמפ, מלניה טראמפ, מנהלת בבית המשפט המחוזי במחוז מונטגומרי, בארה"ב, תביעת דיבה נגד העיתון "דיילי מירור ותובעת ממנו פיצויים, בגובה של -.150 מיליון דולרים, לאחר שפרסם כתבה, בה נרמז, כי בשנות ה-90, בתחילת הקריירה שלה כדוגמנית בארה"ב, הייתה יצאנית צמרת. העיתונאית, טלי קרופקין, המדווחת על כך, מניו-יורק, בכתבה המתפרסת בהארץ, מדווחת עוד, כי מלניה טראמפ שכרה לצורך תביעת הדיבה שלה שירותיו המקצועיים של עו"ד צ'ארלס הארדר, אשר - כניסוחה - "הפך לאחד השמות המאיימים בשביל עיתונאים בארה"ב". מתברר ומסתבר, כי אותו עו"ד צ'ארלס הארדר מוטט, בחודש מאי האחרון, אתר האינטרנט הפופולרי "גוקר", כזכה בתביעת של המתאגרף, האלק הוגן, שאתר זה פרסם קלטת סקס שלו. המושבעים זיכו את הוגן בסכום של 140 מיליון דולר ואתר אינטרט זה - שלא יכול היה לעמוד בהוצאות - נסגר בחודש אוגוסט החולף.
זו המדיניות הרשמית שמובילים דולנד טארמפ ואנשיו - אפס סובלנות להשמצות ולפרסום דיבה ואפילו יואשמו הם ב"סתימת פיות" ובפגיעה בחופש העיתונות והדיבור ופרטיות האזרח. לכן, יכול העיתונאי, ברק רביד, לכתוב, כי: "לפני כמה שבועות אמר פרידמן שבעיניו אנשי ג'יי-סטריט הם "גרועים יותר מקאפואים בשואה" ולכן הוא מחרים אותם. מעניין יהיה לשמוע את דעתו לגבי עמדותיהם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת, ממרצ, מהמחנה הציוני ואפילו חלקים מיש עתיד. האם גם אותם יחרים? כיצד יתנהל מול אזרחי ישראל הערבים שמהווים 20 אחוז מתושבי המדינה?". איך אמר - בשעתו - אריאל שרון המנוח: "הכלבים נובחים והשיירה עוברת". בלי כל רצון, חלילה וחס, להשוות העיתונאים, מבקריו של טראמפ, לכלבים, הרי מי שקובע ומבצע המדיניות בשטח, הינו טראמפ ולא הם!
לפני שנים כתב עמוס קינן בטורו השבועי, ב"ציפור הנפש", שהתפרסם, בצד טוריהם השבועיים של סילבי קשת, בועז עברון ואחרים, בעיתון ידיעות אחרונות, כשנודע ששר החוץ, יגאל אלון מינה את חיים חפר לקונסול התרבות בלוס אנג'לס, משהו בסגנון לפיו: "פוליטיקה זה החברים שלי במקום החברים שלך". כשמתחו ביקורת על נשיא ארה"ב הנבחר, ג'ון פיצ'ארלד קנדי, על שמינה אחיו, רוברט (בובי) לשר המשפטים בממשלו, כי: "מה שווה להיות נשיא ארה"ב אם אינך יכול למנות אחיך לתפקיד שר המשפטים". דולנד טראמפ לא נשלח לבית הלבן, כדי להגשים משאלות השמאל הדמוקרטי והרדיקלי בארה"ב. טראמפ נשלח - כפי שכתבנו, על כך, בעבר בידי בחריו להביא לשינוי בסדר היום החברתי בארה"ב, כמו-גם "להכניס השמאלנים חזרה לארון", ממנו באו ויצאו הם - ועמוק - עמוק, ככל האפשר.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  18/12/2016   |   עודכן:  18/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה אתם נטפלים לדונלד טראמפ?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טראמפ עושה שטויות
אלטע קאקער  |  18/12/16 22:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
התפטרותו הכפויה והנדרשת של אלוף חגי טופלנסקי, במצב הדברים המביך והמטריד, אליו נקלע הוא, מהווה אבן דרך, בבניין מבנה עקרונות אתיקה ומוסר ציבורי נדרש זה, אם לא אבן הראשה שלו
חיים שטנגר
הגיע הזמן שהמערב יתעורר ויבהיר לרוסיה אחת ולתמיד ששאיפותיה הטריטוריאליות והגלובאליות, להפוך למעצמת על, אינן יכולות להצדיק, רצח עם - פשוטו, כמשמעו
חיים שטנגר
ההליך המשפיל והמבזה לפיו בא-כוחו של אליעזר פישמן, "מסכים, כי יוצא נגדו צו כינוס נכסים", יכול היה להימנע ולמנוע ביזיון, שלא לצורך, מאליעזר פישמן, לו היה הוא מציב גבולות מוגדרים לחוצפה ולחוסר הבושה, בכל הכבוד הראוי, בו הוצג ונטען, מצבו העובדתי-משפטי, בידי בא-כוחו, בפני בית המשפט
חיים שטנגר
חיסכו מאיתנו הביקורת "הפוליטית", השחוקה, המיושנת והעבשה משהו, מבית-מדרשו של אדם, שהיה ראש ממשלה שלנו לפני כ-16 שנה ואל תביאו לנו ובפנינו "הגיגיו" של צייצן זה, שמצייץ הוא, בחשבון הטוויטר שלו
אורי מילשטיין
נפילת שבעה נוטרים בפיקודו של אליק שמיר ביאזור (אזור); פעולות גמול בפיקוד נחום אריאלי ששיאן חיסול מפקדה ערבית בבית חרושת לקרח ביאזור; טבח יהודים בבית חרושת "היוצק" בצומת חולון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il