X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבאת המחשב הצבאי לביתו המרוחק תוך התעלמות מפקודות הצבא, מצביע על היחס - לי מותר מה שלאחרים אסור
▪  ▪  ▪
טופולנסקי. זלזל

מאז ומתמיד הצטיירו בפנינו אנשי הצבא כרמבויים. הם מסוגלים לעשות כל דבר, הם גיבורים מסתערים קדימה ראשונים, וכשמדובר באלופים ובמיוחד טייסים כי אז השמים הם הגבול.
לאור זאת נעשה תרגיל. כאשר מינו את דן חלוץ לרמטכל, וכמו שמונו אנשי חיל-האוויר לתפקידי מטה אחרים, סבור היה שר הביטחון כי המינוי הזה יצליח, דהיינו איש חיל-האוויר יכניס סדר, משמעת ונוהלי עבודה שכביכול לא קיימים אצל הירוקים.
אלא שבאה מלחמה אחת - מלחמת לבנון 2 - והוכיחה כי לא כל הנוצץ זהב הוא והכשלים בהכנת הצבא ובתפעולו במהלך הלוחמה נתנו תמונה מאוד עגומה, והסתבר שוב כי מי שטוב בתחום אחד אינו בהכרח גם טוב בתחומים אחרים.
מדד היוהרה
אלא שאין חולק על דבר אחד. הפלפלים על הכתפים מעלים את מדד היוהרה בצורה מובהקת. חגי טופולנסקי, שהיה מפקד מעולה, שהתחרה על תפקיד ראש להק אוויר כשווה בשווה עם המועמדים האחרים, אינו שונה בחיי היום יום מכולנו. אנחנו מזלזלים בחוקים, בפקודות ובסכנות.
הבאת המחשב הצבאי לביתו המרוחק תוך התעלמות מפקודות הצבא, מצביע על היחס - לי מותר מה שלאחרים אסור. בסדר הבנו, אבל אם כבר אז מדוע אין אמצעי מיגון מינימליים, לדוגמה מערכת אזעקה בבית, שתמנע או תפריע לגנב בעבודתו. למה הוא לא שם את המחשב למראשותיו כך שיוכל להגן עליו. נכון זה רק מחשב נייד אבל זה מוכיח את היחס לרכוש ולרכוש הצה"לי בפרט.
הוא לא היה הראשון שזה קרה לו. גם לאנשי משטרה בכירים זה קרה, נגנב נשק, מכונית, וגם בצבא זה לא המקרה הראשון. האם לא למדנו שהמחשבה לי זה לא יקרה אינה נכונה במצבים כאלה? מספיק עם ההפקרות, וטוב עשה הרמטכ"ל שקיבל את התפטרותו של חגי. לא, זה אינו מעשה אצילי כמו שהתפטרותו של בוכריס אינה אצילות אלא רצון להציל משהו מכבודו ומכבוד תפקידו ובוודאי מאמצעיו הכספיים.

תאריך:  20/12/2016   |   עודכן:  20/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
ראוי להזכיר את נאומיה ואזהרותיה של חברת הכנסת ציפי לבני, שרואה את עצמה כמדינאית בעלת תבונה עילאית, למרות כל כישלונותיה
יהודה קונפורטס
תאגיד השידור הציבורי מוכן לעלות לאוויר - גם מהבחינה הטכנולוגית, לדברי אודי הלמן-הכהן, סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיה שלו    בשיחה איתו הוא מספר אילו מערכות יתפעלו את השידורים, מהי האסטרטגיה הטכנולוגית ואיך עושים את זה ועדיין מגיעים לחיסכון תקציבי
יהודה קונפורטס
מעיון בדוח נציבות שוויון הזדמנויות בעבודה ניתן לחשוב שתעשיית ההיי-טק מפלה נשים, חרדים, ערבים, יוצאי אתיופיה ובני 45 פלוס    אלא שהבעיה מתחילה הרבה יותר גבוה - בממשלה
יוני בן-מנחם
מפלגת "אלנהדה" בתוניסיה דורשת מהממשלה לחשוף את זהותם של המתנקשים בחיי המהנדס מחמד אלזווארי. החיסול של אלזוורי נוצל לסגירת חשבונות בין בנו של הנשיא לבין האחראי לשירותי הביטחון בתוניסיה
אליקים העצני
"אני לא מוכן שתהיה איפה ואיפה בנושא אכיפת הבנייה בין אזרחי ישראל, בין יהודים וערבים, "בין אדם לאדם    אני אאבק על כך שבישראל יהיה חוק אחד לכולם ואכיפה אחת לכולם - דבר שלא היה עד עכשיו במשך עשרות שנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il